P.O.V link (Eigelijk bijna altijd!)
Ik zeg doei tegen iedereen! Ze kijken me vreemd aan maar dat boeit me niks! Als me opa zegt dat het belangrijk is dan ais het belangrijk. Ik hoor Mila nog heel hard KOEKJE schreeuwen. Ik begin te lachen! Ze is een beetje gek maar ook wel grappig. Ze is ook een beetje koekjes verslaaft. Maar dat mag allemaal. Maar waarom zou me opa me willen spreken? Ik ben best benieuwd! Gelukkig is het niet al te ver want ik ben er al bijna. Ik zie Duncan de kjat. Hij miauwt en. Ik zwaai. Nog 1 straat door en dan ben ik er! WOOP WOOP! Pff toch wel ver! Want ik ben lui. Me opa staat al buiten. 'Link schiet op man het is echt heel belangrijk!' Zegt me opa en loopt naar binnen. Ik zet me fiets snel neer en loop ook naar binnen. 'Maar opa wat is er dan?' Vraag ik. 'Dat ga ik je nu vertellen. Ik werd net gebeld door de katten eenheid! Ze zeiden dat er morgen avond een gevaarlijke avond word! als je dan buiten ben kan het zo zijn de de katten jagers je pakken! Ze zijn er achter gekomen dat er mensen katten kunnen worden. Het zijn er meer! Niet alleen jij dat weet je ook wel! Maar ik moet dit vertellen! Want als je dan word gepakt dan kan het zo zijn dat ze je gaan open snijden en dat soort dingen! Ik wil je graag dat je die dag binnen blijf!' Zegt me opa. Ik laat het ff binnen komen en dan zeg ik:' dus morgen mag ik niet naar buiten in de nacht!' Me opa knikt. Wat erg ik wil echt niet gepakt worden! Ik wil ook niet dat enzo en Duncan worden opgepakt! Ik ga het hun vanavond zeggen anders komt het niet goed! 'Je mag nu weer naar je les hoor!' Zegt me opa. Ik zeg gedag en fiets snel naar school met een briefje van me opa. Als ik op het schoolplein kom is het helemaal leeg. Behalve in het fietsen schuurtje. Ik hoor daar gepraat. Ik ga daar dus dichtbij staat zodat ik het kan horen. Ik herken de stemmen Joost en Britt. 'Maar ik vind het moeilijk om me liefde te verbergen voor je!' Zegt Britt. 'Ja maar je wilt het ook niet uit maken met Jer dus ja!' Zegt Joost. 'Ja maar ik hou ook van Jer maar ook van jou!' Zegt Britt. Dan hoor ik ze zoenen gatver! Ik loop snel naar binnen. Op naar het klaslokaal. Ik doe de deur open. En geef de leraar het briefje! Dan ga ik zitten naast Sanne en Mila. Mila zit helemaal te stuiteren en Sanne alleen maar te lachen om mila. 'Sanne wat heb je haar gegeven?'fluister ik. 'Tja koekjes en chocolade is geen goede combi bij haar!' Lacht Sanne.(lees ff het boek van X_samartjuh_X daar lees je ook wat over koekjes enzo in de ochtend met de combi van mij😂😂) ik begin te lachen. En de leraar kijkt ons boos aan. 'Mila wil je nou is stil gaan zitten?' Vraagt de leraar boos. Mila probeer haar lach in te houden maar het lukt niet heel goed. Sanne ligt bijna op de grond van het lachen en ik ook. Volgens mij denken ze dat we drugs hebben gebeukt! 'GAAN JULLIE DRIE ER MAAR UIT!' Schreeuwt de leraar. Lachend lopen we naar de deur. De Mila gooit de deur dicht. 'Nou zullen we dan maar koekjes eten ik heb nog een pak!' Zegt Mila blij. Ik en Sanne beginnen heel hard te lachen. Ik fluister tegen Sanne:' is ze niet een beetje gek?' Sanne begint hard te lachen. We lopen lachend naar de kantine en dan zie ik Sanne en Mila op Daniëlle. Ze zit bij Jer in de klas. Ik hoor haar zeggen dat ze tussen uur heeft. Ik zie Jer zitten en ga naar hem toe. 'Jo man ook tussenuur?' Vraagt hij. 'Nee uitgestuurd door drukke mensjes naast me.' Zeg ik. Jer begint te lachen. Mila en Sanne rennen nu weer naar ons toe. 'Jer wil je misschien een koekje?' Vraagt Mila deftig. Sanne begint heel hard te lachen en ze ligt gewoon op de grond. Mila ondertussen ook! 'Man zij jullie wel goed in jullie hoofd?' Hoor ik Joost uit de verte zeggen. 'Wil je ook een koekje?' Vraagt Mila lachend. 'Als im daardoor op de grond beland nee dankje!' Zegt Joost nu ook lachend. 'Nou dan moet je ook chocolade eten en ja meer!' Lacht Sanne die nu opstaat. Mila probeert ook op te staan maar ze valt weer om. 'Moet ik helpen?' Vraagt Joost. Ze knikt. Joost is een vieze man! Hij flirt gewoon met iedereen! Gatver! Eigelijk moet ik het tegen Jer vertellen maar hoe? Hij had ze kunnen zie in het schuurtje! Fack! Ik ben echt niet slim. Ik moet Jer een keer lokken! Iemand telefoon gaat. Het is milla's ze neemt op. 'Hey wat is er?' Vraagt ze. ' ja dat is toch niet zo moeilijk?' Zegt ze met een vervelende stem. ' gast ik zit op school! Ik kan je nu niet helpen bel maar iemand anders! Dag!' Zegt ze boos en hand op. Ze is meteen Chaggie en gaat maar weg. 'Wat was dat?' Vraag ik. 'Geen idee maar ze is meteen Down ik ga wel ff naar haar toe met koekjes dan komt alles goed! We moeten zo weer naar die vrouw toe he! En daarna zijn we uit ga je mee stad?' Zegt/vraag Sanne als ze weg loopt. Ik knik nog. ' dat moet wel een vervelend persoon zijn anders kan zo vrolijk kind niet Chaggie worden!' Zegt Jer. Daar knik ik ook op. Ach ja ik weet het niet. Maar het komt vast weer goed. En ja hoor daar komt de stuiterbal weer. Man O man ze is echt druk! ' Sanne loop er achter na en loop naar me toe. 'Is het goed als Mila ook mee gaat en neem jij dan Joost of Harm ook maar mee word wel gezellig!' Fluistert ze. Ik knik. Gezellig toch. Nu maar naar die vrouw. Mila klop op de deur. Als we Binnen zeg die vrouw:' nou ja voor deze keer zie ik het door de vingers maar de volgende keer wordt het straf werk.' We knikken en lopen weg. Ik had Harm al geappt en hij staat bij de port. Ik had geen zin in Joost.Zo dat was het weer! Ik was een beetje hyper toen ik dit verhaal schroeft dus dan krijg je dit😂 ik dacht ik doe mezelf er maar is in! Al hou ik daar niet zo van. Wat vonden jullie er van? Bedankt voor het lezen.
Bye bye
JE LEEST
Link de katachtige
Fiksi PenggemarLink is niet zomaar een jongen, maar link veranderd elke avond om 11 uur in een kat, en niemand van ze mensen vrienden die het weer.Dan Gata hij altijd met ze katten vrienden katten dingen doen. Maar op een dag besluit link om eens een kijkje te nem...