15

251 17 8
                                    

P.O.V Link
'Maar wat was er dan met die pillen?' Vraagt Sanne. 'De politie heeft gezegd dat hij al zijn pillen heeft genomen en dan ook echt alleen want hij dat net een nieuw pakje. ' zegt Mila. 'Maar moet ze maag dan niet leeg opgepompt worden?' Vraagt Sanne. 'Nee deze pillen waren niet schade voor ze maag!'zegt Mila. Ik weet het allemaal niet maar ik weet nu wel wat hij heeft en wat en waarom hij zo slecht was. Maar moet ik hem vergeven dat weet ik niet. 'Hey maar we moeten nog een payback bedenken tegen Britt!' Zegt Sanne. 'Oh ja natuurlijk helemaal vergeten wat gaan we doen?' Vraagt Mila. 'Mila ik denk niet dat je mee kan doen!' Zegt Harm. 'Oh vergeten te zeggen ik mag morgen naar huis!' Zegt Mila blij. 'Echt vet Okee maar we weten niet wat we gaan doen!' Zegt Sanne nu blij. 'We kunnen haar voor schud zetten met posters door school ofzo!' Zegt Harm. 'Nee Harm het moet in de stad en dan bekogelen we haar met eieren ofzo!' Zegt Mila. 'Eieren? Dat komt toch ver hard aan is dat niet zielig!'zegt Harm. 'Wat zeg je Harm ze is wel vreemd gegaan! Ik zou het echt niet pikken als me vriendje vreemd zou gaan hoor! Eieren komen lekker hard aan en ze word ook nog is vies mooi meegenomen!' Zegt Mila. Harm kijkt Mila verbaast aan. 'En waarom is het dan uit met Ties?' Vraagt Harm nu beetje bot. 'Hoe weet jij dat ik met Ties had?' Vraagt Mila. 'Sanne!' Zegt Harm. 'Wil je weten waarom het uit is? Het is uit omdat we geen afstands relatie konden hebben dus daarom!' Zegt Mila nou ook bot. Het gaat niet zo goed tussen Mila en Harm. Ik en Sanne kijken elkaar awkward aan. Mila ziet ons kijken. En kijk Harm  niet meer aan. Dan gaat haar telefoon. 'Heey Marit Omg!' Schreeuwt Mila zowat. 'Aah bedankt Ties ff!' Horen we Mila zeggen. Nu kijkt Harm een beetje boos. Ik moet wel een beetje lachen. ' ik mag morgen het ziekenhuis uit, dus misschien kan ik binnenkort weer langs komen!'Zegt Mila heel blij. 'Okee  bye!' Zegt ze en hangt op. 'Marit?'Vraagt Sanne. 'Ja je moet dan mee gaan dat vroeg Marit!' Zegt Mila. 'Is goed!' Zegt sanne. 'Maar hoe wil je Britt naar het dorp lokken als je eieren wil gooie?' Vraag ik. 'Jer!' Zegt Mila. 'Oh tuurlijk doet hij alsof hij haar wilt vergeven en dan gooien we eieren op haar!' Lach ik. 'Alleen moet Jeremy het hier wel mee eens zijn!' Zegt Harm. 'Ja en niet zo vervelend zijn al jou!' Zegt Mila. Dat pik Harm niet maar ik zeg snel:'we moeten gaan ik zie dat je moe word!' Ik trek Sanne en Harm mee en zeg gedag tegen Mila. 'Harm laat Mila nou!' Zeg ik tegen hem. 'Ze deed toch vet raar! Maar ik ga terug want ik moet met haar praten!' Zegt Harm. 'Harm doe geen dingen waar je spijt van krijg Oke!' Zeg ik. En Harm is weg. 'Misschien moeten we Harm maar wel mee nemen!' Zegt Sanne. 'Hoe krijg je hem mee?' Vraag ik. 'Weet ik veel maar ze krijgen nu alleen maar meer ruzie en dat heeft geen nut!' Zegt Sanne. Ik knik en ga weer snel naar de kamer van Mila. Mila ligt te slapen en Harm zit met een boos hoofd aan haar bed. 'Kom Harm ga met ons mee!' Zeg ik zacht. Hij kijkt me aan en schud ze hoofd. Ik pak ze arm en trek hem naar buiten. 'Waarom link?' Vraagt hij als we Mila haar kamer uit zijn. 'Je gaat gewoon mee naar Samar, Erwin, Jeremy en Amber!' zeg ik. Hij zucht en loop achter me aan naar Sanne. Met ze drieën fietsen we naar Samar. Als ze bij Samar aan komen staat de deur al open. 'Hallo! Kom er in!' Schreeuwt Samar van af de woonkamer. We lopen lachend naar binnen en gaan de woonkamer in. 'Dus jullie hadden idee!' Zegt Erwin. 'Mila had een idee!' Zegt Sanne. 'Ze wou eieren gooien op Britt in de stad', zeg ik. 'Hoe willen jullie haar naar de stad lokken?' Vraagt Amber. 'Uh Jer?' Zegt Sanne. 'Moet ik haar lokken? Waarom dat?' Vraagt Jeremy. 'Nou ik denk niet dat ze komt als ik het vraag!' Zeg ik. 'Ja maar wie zegt dat ze komt al ik het vraag?' 'Nou als je zegt dat ja haar wilt spreken lukt het toch wel!' Zeg ik. 'Wou ik het nu alvast vragen?' Vraagt Jeremy. We knikken.
(Berichten tussen Jeremy en Britt)
J: Hey Britt, ik wil je spreken kan je morgen naar de stad komen rond half 3?
B: ja is goed maar wat wil je bespreken dan?
J: dat hoor je dan wel! Tot morgen!
B: tot morgen xx

'Ze komt om half 3 stad morgen!' Zegt Jeremy. 'Zie je dat ze komt! Maar we moeten dus eieren kopen!' Zegt Sanne. 'Ja maar eieren zijn niet duur ofzo, we kopen gewoon de goedkoopste en we geven iedereen even veel!' zegt Samar. Ik knik. 'Waarom eieren?' Vraagt Harm. 'Dat komt hart aan en ze word vies mooi meegenomen.,' zegt Jeremy hij zegt precies het zelfde als Mila. Harm kijkt weg. 'Waarom niet Harm?' Vraagt Erwin. 'Het doet pijn das toch zielig!' Zegt hij. 'Nou ja zei is vreemd gegaan en wist van de plannen van Joost!' Zegt Jeremy. 'Ja maar eieren doen echt heel veel Pijn je kan je er aan open halen!' Zegt Harm. Hoe weet hij dit allemaal? 'En wat Joost bij Mila heeft gedaan niet dan?' Vraagt Samar. ' tuurlijk wel! Maar wat heeft Britt daar mee te maken?' 'Britt wist van alles! Alles wat Joost van plan was! Dat heeft ze gezegd!' Zegt Samar. 'Maar Harm hoe weet je dat eieren zo'n pijn doen?' Vraag ik. 'Nou eh weet je nog dat ik onder de krassen zat?' Ik knik. 'Ik vertel het wel!' Zegt Harm.........

Hallo sorry dat ik zo lang niet heb geüpload maar wist niet hoe ik verder moest dus het duurde heel lang. Het spijt me hecht heel erg! Ja kijk ik hem nu ook 3 verhalen lopen! Voor de mensen die me volgen weten dat maar voor deze heb ik het mist inspiratie! Het spijt me echt en ik ga vaker proberen te upload enzo. Bedankt voor het lezen en tot het volgende hoofdstuk bye Bye.

Link de katachtigeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu