bulut'dan
yaa resmen hayat bana götüyle gülüyo yaa. Al işte sarj bitti, annem kafamı kırcak. gecenin bi saati nasl ulaşcam şimdi. kahretsin.! 18 yaşndaym ama 18 kadar akıl yok. bara geri dönsem Sezin duruyomudr acaba.
bara tekrar giriş yaptıktan sonra sezini aramaya başladım. Ohh hanım efendi bir elinde sigara bir bira deli kız.
Sezişin arkasından sessiz sessiz giderken bi anda" böhhh" diye korkuttum. sezinde yerinde sıçrayıp elindeki birayı barmenin üstüne döktü. hahahhaaha işte kötülük.
"Ayyy çoookk özür dilerim yaa"
"önemli değil hanım efendi"
" buluuuuutttttt!! senin kafanı bok çukuruna sokarım o zaman görürsün"
" sezişiim minnoşum ama o kadar dalmışsınki şeytanlarım dürtükledi napayım yaa"
"senin o şeytanlarını alır... neyse sen nie geri döndün bakayım bi "
" ya oluuumm ben annemi arıcaktm benim sarjım biiş bende senden ararım diye geri döndüm. telefonunu versene"
yalnız verirmisin de demiyorm versene diyorm. daha deminde dediğim gibi akıl yook.
" vermiyom lan banane. sen ne öküzsn yaa "
" offf. tamam. canım arkadaşım, telefonunu kullanabilirmiyim haa? "
" al kibarcık hahahahah"
" off slk .s.s.s "
"al hadi al"
off salak ya, ama salak falan seviyorm be bu salağı. gerçi bende pek sağlan sayılmam ama neyseee.
"alo"
"anne bnm bulut "
" nerdesin kız sen. o telefon nie kapalı hee. valla öldürcen sen beni "
"anne bi sakil ol yaa, sarjm bitmiş. onu haber vercektim sana"
" hadi çabul ol"
" bende seni seviyorm"
"kapat kız şunu bide benle dalga geçiyo"
" ta-"
ohaaaaa kadındaki lükse bak suratıma kapattı. ben yapsam aynısını ağzıma sı.. neyse.
" la hıyarası ben gidiyom"
" tamam bubi. bn biraz daha burlardaym. "
"tamam canım hadi öptüm "
offf şu kızın bana Bubi demesinden nefret ediyorum yaa.
yolda giderken taksiye bindim.adresi verdikten sonra çıktık yola. o yol sanki 1 sene gibi gelmişti. resmen adam çok yavaş gidiyo yaa. hayır kaplumbağa bile daha hızlı gider.
"yaa.. amcacım azıck hızlı gitsen olmaz mı? "
" biz nasıl gidiyoz evladım. "
ohaaa adama bak lan laf soktu.
" gidiyoz ama hızlı git diyorum. acelem var "
ben onu dedkten sonra adam bi anda uçtu. evin önüne sonunda geldik.
adama parayı uzattıktan sonra arabadan indim.evim evim güzel eviim. 2 katlı bi evimiz var. annem ve ben kalıyorum. burada 17 senedir oturuyorz. babamı hiç görmedim. ben daha 1 yaşındayken ayrlmışlar ama neden ayrldklarını bilmiyorm. anneme sormama ragmen nuh diyo peygamber demiyo. ama babamda zengin birisiymiş. annem GÜR holdingin sahibi. aslnda holding dedeminmiş ama dedem yaşlandığı için anneme devretmiş. 20 yaşına gelincede ben geçicekmişim başına. offf çalışmak bana göre değilki yaa. ben daha çok eğlenceli şeyler yaparım. kapının ziline bastım. kulaklarımı tıkıyorum gençler. birazdan beden olduğumu anlıcaksınz.
"buluuuuuuuutt ! nerdesin kız sen saatten haberin varmı senin."
"var"
" bak bide cevap veriyo bana"
sessizlik.
"cevap versene kız bana soru sordum. "
pufff delirtcek beni ya
" anne sende bi karar ver artık "
" neyse yaa. karnın açsa bişeyler ye"
"değil sultanım direk yatıcam "
" tamam bulutum iyi geceler"
seviyorum lan bu kadını. ne kadar bana kızsada sonradan yumuşuyor. odama girdikten sonra pijamalarımı giydim atladım yatağa. ohh be ne yorulmuşum bu gün.
....★★★
evet arkadaşlar bu yeni hikayemiz. ilk defa yazıcaz. yazıcaz derken 3 kişi yanii :P umarım beğenirsnz hoşcakalın :)) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'un Öyküsü
General Fictionbir genç kız. herşeyden habersiz. kendi halinde takılan ama çevresi geniş olan. GÜR Holdingin varisi. güzel, ilgi çekici, kendinden taviz vermeyen bir kız. o Bulut GÜR. ★★★ Genç bir erkek.herşeyden habersiz. sevdiklerine değer veren. yeri geldiğind...