2.Bölüm★CAFE

49 6 0
                                    

bulut'dan
sabah olmuştu, güneşin ışıkları gözümü kamaştırıyordu. annem aşağıdan bana seslendi.

"Buluuuutttt bebeğim kalktın mı ? "

"hee anne kalktım"

halbuki hâla yatakta yatıyorum. annem odaya bi girerse boku yerim valla.

"buluuutttt bilirim ben senin kalkmadığını .hadi bak, akşamda uyumuyosn zaten"

bu kadın vazgeçmicek anlaşılan.

"kalktımm beeee "

zar zor yataktan kalktım. resmen sarhoş gibiyim şuan. odamdaki banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. aşagıya indiğimde mutfaktan sesler geliyodu. ohaaaa büşrayla sezin gelmiş. ahh anne insn bi haber verir.

"günaydın hatunlaaar "

ilk konuşan sezin oldu. ve beni sinir etmeyi başardı.

"şükür bee. tavuklar bile senden erken kalkıyo "

"günaydın Bubi"

"günaydın büşş "

anneme kahvaltı hazırlamada yardım ettik. kahvaltımızı yaparken bi yandanda sohbet ediyoduk.

"kızlar sabah sabah bu ziyareti neye borçluyuz"

ahh annem ve şu sorguları.

"şimdik melo teyzecim, biz Allah'ın emri Peygamberin kavliyle Bubi'yi dışarıya çıkarmak istiyoruz "

ve sezin attı gol oldu.

" ayy melek teyze boşver sezişi sen. ya biz Doğa ve Güneş'le cafede buluşcazda. Bulut'da bizle gelse. oluur muuuu ? haa "

annem kaşlarını çattı.

"düşnmem lazım gençler"

anneme yalvaran gözlerle bakınca dayanadı. Ve bum.

" tamam hadi gidin. eğlenin"

kızlarla yumruk tokuşturduk.

★★

şükür Karamel cafeye gidebildik. Güneş ve Doğa oturmuş sohbet ediyolardı.

"kızlaaaaarrr"

ve sezin yine yaptı yapıcağını.

"yüreğim sızlaaaar"

atın beni denizlere.

"sezişş yapma artık şu espiriyi yaa "

güneşle doğa isyanlara girdi yine. onlar tartışırken garson geldi.

" hoşgeldiniz. ne alırdınız ? "

"ben limonata istiyorum"

"bende portakal suyu alayım"

"bnde soda içicem"

Doğayla Güneş kola içiyolardı. bizde siparişleri verdikten sonra garson gitti. bizimkilerde dedikoduya başladı. boş dururlar mı hiç.

"ayyy kızlar geçen erenle buluştum. bana çiçek almış yaa"

ahh aptal aşık. erenle güneş 2.5 aydır çıkıyolar. ve şuan çok mutlular. birgün bnde aşık olcam. ve o günün gelmesini çok istiyorum.

"ne güzel işte darısı olmayanların başına"

sezin benim bu cevabıma boş durur mu ? tabiki hayır.

" canım direk senin başına çnkü hepimizin sevgilisi var"

ahh bu kızlar beni öldürcek. Bozacının şahidi şıracı büşra.

"Evet bubi. bi tek sen sapsın"

off sanki ben kendi isteğimle böyleyim. önüme gelence çıksaydım erkek kalmazdı dünyada bee.

★★

Rüzgar'dan

"abicim geçen benimkiyle buluştum. çiçek aldım. çok sevindi lan. bu kızları kandırmak çok kolay"

"lan kızın duygularıyla mı oynuyon sen"

"yok bee ne oynaması seviyorum ben onu. o benim gün ışığım"

Eren' le Meriç'in konuşmalarını dinlemek istemediğimden tvden spor kanalı açtm. geçenki maçı gösteriyomuş. zaten bende şans yok amk. olsa anamın karnından kız doğarmışım. anne demişken onu hiç görmedim. ben 1-2 yaşlarındayken annemle babam boşanmış, babama annemi sormama rağmen hiç bahsetmiyo. ama annem esmer bi kadınmış. gözleri maviymiş. babam annemden bahsetmeyi istemiyo. aslnda özlüyo ve hala seviyor biliyorum ama onun hakkında konuşmak istemiyor. ben böyle düşüncelere dalmışken Ekin konuştu.

"Rüzgar kardeşim bi sıkıntı mı var"

Ekin benim en yakın dostum. 5 yaşından beri beraberiz. 13 senedir birbirimizden kopmayız. her sırrımı bilir.

"yok kardeşim yaa, annemi düşünüyodum. onu görmediğim halde çok özlüyorum. Bi kardeşim olup olmadığını bile bilmiyorum. kardeşim olsa nasıl olurdu acaba. babam annemden sonra da hiç evlenmedi. annemi çok seviyo ama ayrılar. 16 sene oldu lan. annemi bulmak istiyorum artk. çok özlüyorum. bazen durup dururken çok kötü oluyorum. nedenini hiç bilmiyorum "

ekin benim dediklerimi kafasında tarttı.

"kardeşim nasıl bi durum olduğunu bilmiyorum ama anneni bulmana yardım edicem. meriçin bi tanıdığı var onunla konuşuruz. annenin adını soy adını biliyomusun ? "

"Adını biliyorum sadece. Melek "

"tamam kardeşim. biz meriçle halletcez"

"çok saol kardeşim ya. bu zamana kadar bulmak istemedim ama, sonrasında çok koyuyo. özlediğimi hissediyorum."

"biliyorum kardeşim"

"iyiki varsın la "

"sende kardeşim. ee hadi bizimkilerin yanına gidelim. Büş' ümü özledim. hem seninkide olcakmış."

ahh ekin aptal aşık. gerçi bunlara diyorum ama bende özledim Doğa'mı.
1 senedir çıkıyoruz. cafede karşılaşmıştk onunla. gözlerine vuruldum onun. sonra onu takip ettim. beni farkedince baya kızdı bana. o kızında direk dudaklarına yapıştım. yoksa hiç susmazdı. sonrası bu işte. sevgiliyiz.

"Gidelim madem, bende çok özledim hatunu"

erkeklerle toplanıp karamel cafeye gittik, bizim kızlarda oturmuş gülüşerek sohbet ediyodu. Eren yine Güneşi korkuttu.

"böhhhhh"

"ayyyyyy!! Ereeeeeennnn senin kafanı kırcam yaa. off çok korktum."

ahh eren yaa. şu kıza bunları yapma yaa kız bi gün bayılcak.
diker hatunumun yanına gittim. özlemişim yaa.

" napıyonuz kızlar"

evet sezin bu grubun maskotu espiri bombası.

"valla rüzgar eniştecim halay çekiyoduk. siz geldiniz horon tepmeye başlıcaz. ya sence napıyoruz "

ahh bu Meriç bu kıza nasıl dayanıyo hayret. Ama bu grubun hepsi bizim sayemizde tanıştılar, aslnda hepimiz aynı okulda okuyorz ama hiç konuşmuyoduk. ve şu hale bak hiç ayrılmıyoruz. hepsi sevgilisiyle gülüşüp konuşuyor. umarım herşey güzel olur.
★★★

evet gençler bi hikaye daha, umarım beğenirsiniz :)

Bulut'un ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin