6. Bölüm. Bar

42 5 3
                                    

Bulut'dan

Yeni bir güne merhabaaa. offf hayır yanii neden sabah erkenden kalkmak zorundayım kii. Hadi kendilerini düşünmüyolar bari beni düşünsünler yaa. Resmen uykumun içine ettiler.

'' yaa işte böyle kızlar ''

yine bir dedikodu aşkıı. Ya tamam kızsınız biliyorum ama bu kadarda olmazkiii.

'' yeteeeerrr bee bi uyutmadınız benii!!''

''sonunda uyandın Bubi''

lan şeytan diyoki hepsini öldür.

'' evin salonu diye bişey var orda dedikodu yapamıyomusunuz ? Hıı ''

Sezindeki açık sözlülük kimsede yok. artık kesinlikle inanıyorum.

'' aa Bubi'cim biz senin uyanman için burda konuşmaya başladık zaten. yoksa nie burda duralım ki. Melo teyzenin güzel yemekleri varken hemde ''

lan varyaaa. delirtiyo benii.

''uyandım işte ne var gene ''

'' aa öküüüz ''

derken bende kalktım artık. Doğa'ya baktığımda dalgın olduğunu gördüm. aslında sebebini biliyorum ama. ondan mı pek bilmiyorum.

'' doğa?''

Sessizlik.

''Doğaaaaaaaa!''

'' ayyyyy! efendim Bubi yaa.''

''Neyin var senin. hiç sesin çıkmıyo.''

'' ya hani benim eski çıktığım bi çocuk vardı. o gene mesaj atıyo. peşimi bırakmadı şerefsiz. ''

Tahmin etmiştim zaten. Berat. Lanet olasıca çocuk. kendisi Doğa'nın Belalısı. Hayır yani kız seni sevmiyo ama o mal illa sevcek diye uğraşıyo. aslında bu durumdan Rüzgarın haberi var mı bilmiyorum ama Duysa fena benzetir. zaten ilk duyduğundaki tepkide fazla korkutucuydu.

''Rüzgara söyledin mi? ''

'' Söylemedim. ama korkuyorum yine aynı şeyleri yapcak diye. ''

E Haklı tabi çocuğa iyi bi benzettiydi. resmen kafasıyla götü yer değiştirmişti.

'' kafamıza takmayalım bu konuyu. akşam bizim bara gidelim kafa dağıtalım olur mu ?''

'' bencede süper fikir''

ve Sezin balıklama dalar.

-----

Rüzgar'dan

''Abicim bu ne yaa Şu resme bak ''

ERenin dertleri bitmiyo vallaa. bizdekide kafa yaa. Hayir yani kızın deri kıyafet hastası olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama Eren bilmiyo anlaşılan. Zaten Kıza çok yükleniyo.

'' yeter be Eren Resmen kafamızı ütüledin yaa. ''

''Ekin haklı valla. Neyse Aşağıya inelimde kahvaltımızı yapalım acıktım ''

Aşağıya indikten sonra kahvaltıya oturduk. Oturur oturmaz kapı çaldı.

"Herkese Günaydınlar gençler "

Geldi bizim delinin sevgilisi. Tencere kapak lan bunlar.

"Bensiz kahvaltımı yapıyosunuz gençler.Çok ayıp"

"Sezinle takıla takıla ona benzedin lan"

"Aaa! sevgilime laf ettirmem

Rüzgarçım"

Aman bide Sezinin diline düşersek boku yedik. (Gerçek hayatta da boyle o gencler jdjd) Daha fazla konusursam Meric'de ağzına geleni soyleyecek.

"Nerede benim kayısı reçelim"

"Git hizmetcilerden iste lan.Ben mi getireyim"

Ve eren lafı yapistirir.Ya bazen ne suçum Günahım varda ben bunlarla tanistim diyorum ama sonra bi bakiyorum iyiki tanışmışım.Oyle boyle derken kapı caldi kerhane bile boyle işlemiyor. Hizmetcilerden biri kapıyı açınca Giray geldi ve kadro tamamlandı.

Ekin'in lafıyla ona döndük.

" Kızlar akşam bizim bara gitceklermiş "

Bulut'dan

Akşam için herkez hazırdı. Bi ben kaldım. Ne giyceğimide bilmiyorum. Deri tayt mı giysem pantolon mu giysem. Ben böyle iki arada bi deredeyken Sezin elimde kırmızı straplez mini elbiseyle geldi. Elindede platform topuk vardı. Elbise muhteşemdi.

"Al giy hazırlan ve çabuk ol. "

Oo hanım kızımız emir verdi.

" başüstüne kaptan" kıkırdadım. Sezin de sırıttı.

herkes kendi arabasıyla Bara gitti. En sevdiğim bar. " LOSER BAR" Anlamıda beni anlatıyor. Sonuçta babamı kaybettim. Onu görmememe rağmen çok özlüyorum. Görmesem bile seviyorum. Annemle neden boşandıklarını bile bilmiyorum. Madem boşanıyosunuz beni görmesine izin ver. Kardeşim varmı onu bile bilmiyorum. Aslında onuda hissediyorum. Bazen içimde kötü bi his oluşuyor. Sonra geçiyor.

Biraz fazla onaylanmışım ki bizimkiler cama vurmaya başladılar.

"Hadi artık in şu arabadan

. "

Büşra isyan ederek söylenirken cama vurarken düșüncelerimden sıyrıldım. Kalıdan çıkarken kafamada șaplak yedim.
Bu elin sahibide sezinden bașka kimse değildi.

"Lan ne vuruyon "

" 2 saat camına tıklıyoz gerzek "

"Offf"

Konușurken bardan içeri girdik. Localara yol alırken garsonlara votkayı söylemeyi ihmal etmedik. İnsanın bu salaklar gibi arkadașı olduğu sürece sırtı yere değmez. Biz kızlarla sohbete dalmıșken arkadan gürültü koptu.

"Doğa'mmmm "

O sesi duyduktan sonra nasıl ayağa kalktık hiç bi fikrim yok.

.....
Selam gençler. Bayadır buralarda yokuz. İlham perilerimiz pek fazla uğramaz oldu. Zaten sınavlarımız olduğu için pek fazla yazamadık. Herkesden özür diliyoruz.

Votelerinizi bekleriz. Ne kafar beğeni o kadar cok bölüm.

Mucuk mucuk. Buradan Sezine selamlar hahahaha kuzi yorumları alalım :D


Bulut'un ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin