Rüzgar'dan
Bulut cafeden çıkarken Giray arkasından bağırdı.
"bende seni seviyorum atarlı kız"
ohaa lan biz burda şok olduysak Bulut u düşünemiyorum bile. bizim kızlar hep bir ağızdan konuştu.
"ohaaaaa"
-flashback-
5 ay önce.evde her zamanki gibi bizimkilerle oturuyorduk. tabiki erkeklerle. sohbet ederken Giray dan mesaj geldi.
gönderen: Giray
mesaj: kardeşim nasılsın?gönderilen: Giray
mesaj: iyiyim kardeşim sen ? özlettin kendini.telefona odaklandığım sırada Meriç konuştu.
"lan evde bira var mı ? "
lan bunlar içe içe resmen evdeki biralarımı bitirdi.
"yok lan. size bira falan yok. hep bitiriyonuz. "
Erende sinirlerimi iyice bozdu tabi.
" verme be. sanki yedik biranı. pardon sanki içtik."
Eren e ters ters bakınca cevabımı almış olcak ki konuştu.
" tamam içtik."
tam ağzımı açık bişey dicekken Giray'ın attığı mesaj dikkatimi çekti.
gönderen: Giray
mesaj: ben galiba aşık oldum.hı? pardon ?
gönderilen: Giray
mesaj: yuuh lan kime.işte şok edici cevap.
gönderen :Giray
mesaj: Bulut. :(ahh nasılda bilemedim yaa, ona bizim grubun resmini gönderdiğimde Bulut u sormuştu bana. vay bee bizim Giray Aşık olmuş.
-Günümüz-
kızlar şaşkın bir şekilde bakarken yüzümde ufak bi tebessüm olmuştu. Giray 'a bakıp göz kırptım. oda anlamış olcak ki durumu bizimkilere özetledik. onlarsa Bulut'la konuşup Giray'la aralarını yapcaktı.★★
Bulut'dan
cafe den çıktıktan sonra direk taksiye binip eve gittim. sabah 11.00 da uyanmıştm evden 12.30 da çkmıştk. ve şuan saat 17.00 a geliyo. annem holdingde galiba çünkü evde ses yok
eve girer girmez direk odaya gittim ve bugün olanları düşündüm. bana Seni Seviyorum dedi lan. bence sevmiyor. acaba seviyo mu? yok bee sanmıyorum. Ay sevse ne güzel olurdu dimiiğğ. Aman öyle bebelac bi çocuk bana bakar mı ? tabiki bakmaz.
karnım acıkınca mutfağa indim. tam kendime ekmek arası yapcakken zil çaldı.
"kim o ?"
"Benim"
Allah'm nasıl bi milletiz biz yaa.
"hoşgeldin sultanım"
"hoşbulduk canım, erkencisin bugün"
kadına bak be. biliyo tabi benim bu saatlerde evde olmıcağımı. şimdi sizin kafanız karışmasın. biz zenginiz ama evde ayakkabıyla gezen insanlardan değiliz. kapının önünde ayakkabımızı çıkartırız, içerde farklı ayakkabı giyeriz. yani annemde bu yüzden zile bastı. inş anlamışsnzdır.
"bizimkilerin bana laf sokmasına dayanamadım geldim eve, sen nerdeydin bu saate kadar"
vaay kadını sorguya çekiyorum resmen.
"holdingdeydim, başka bi holdingle anlaşma yaptık, ailesi çok iyi birisi"
lan bu kadın niye ailesinden bahsediyor ki. sanki ailesi nasıl birileri diye sordum.
biraz böyle sohbet ettikten sonra odama çıktım. yaz ortasındayız ve biz hâla tatile çıkamadık. aslında Antalya veya Bodrum'a falan gitsek ne güzel olur ya. bizim kızlarla bi konuşayım bu konuyu. Gerçi onlar sevgililerine de haber verirler. ve bu demek oluyor ki Giray da bizle gelcek. lanet olsun yaa. zaten bende şans olsa anamın karnından erkek doğarmışım. neyse sabah ola hayrola.
★★
Rüzgar'dan
sonunda eve geldim bee. birazdan bizim erkekler gelcek. umarım bira vardır. Dicektim ama evde bira yok. Bu demek oluyoki Eren'e mesaj atıp bira almasını söylemek.
gönderilen: Eren
mesaj: lan hıyar gelirken bira al. Evde bira bitmiş.erene mesajı gönderdikten sonrakoltuğa yayıldım. yayılmaz olaydım. Kapı çaldı. hayır hizmetçilerde bu günü mü buldu izinli olcak. neyse kapıyı açtım.
"hoşgeldin baba"
"hoşbulduk evlat. naber"
adamın bu gün iyi tarafına denk geldim lan.
"iyi baba. bizimkiler gelecek pes atcaz."
"tamam bakalım. ben odamdayım. bişey olursa haber ver bana"
"tamam baba"
ve konuşmanın sonu. yok arkadaş anlamıyorum. bi gün iyi bi gün kötü. dur bakalım sonunda nolcak.
tam koltuğa oturcakken tekrar kapı çaldı. lan kapı yol geçen hanına döndü.
kapıyı açar açmaz bizimkilerin elindeki poşetleri mutfağa götürdüm. Yicekleri ayarlarken odada gürültü koptu.
"lan gel buraya sırtına atlıcam"
eren ve bu mallıkları.
"lan bi siktir git"
Eren ve Ekin kavga ederken kapı çaldı. onları başbaşa bırakıp kapıyı açtım gelen Giray'dı.
"Hoşgeldin kardeşim"
"hoşbulduk abi"
yine dertli bizimki. Bulut'la aralarını yapsa bizim kızlar çocuk mutluluktan uçacak. Gerçi bu gece kafaları dağıtcaz. inşallah evi dağıtmayız. Yoksa Melahat teyzem kafamızı kırar. Melahat demişken o bizim evin hizmetçisi. Aslında annesi gibi bişey. Çünkü ben 5 yaşındayken işe başlamıştı ve o büyüttü beni.
Mutfakta biralarla cipsleri çerezleri falan ayarladıktan sonra içeri geçtim. bizimkiler sohbet ediyodu. ohh ben mutfakta bunları ayarlıyım bunlar on dönüm bostan yan gel yat osman.
bizimkilerle otururken kapı çaldı. gelen kesinlikle Meriç'ti.
Ve Doğru tahmin.
"şükür lan."
içeriye geçtik. bizimkileri pes atarken bulduk. Ekin'le Meriç pes oynuyodu. la bu Meriç hangi ara oyuna girdi.
Girayla bira içerken dediğiyle şok oldum.
"Abi ben Bulut'a teklif etcem."
tamam sevdiğini biliyorum ama teklife biraz erken değil mi lan hem Bulut'un çalışması lazım. Cevap vermem gerektiğini farkedince verdim.
"napmayı düşünüyon ? "
"abi aklımda pek bi fikir yok ya, aslında Bizimkilerden yardım isticem"
aslında aklımda fikir var ama bakalım kızlar kabul etcekmi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut'un Öyküsü
General Fictionbir genç kız. herşeyden habersiz. kendi halinde takılan ama çevresi geniş olan. GÜR Holdingin varisi. güzel, ilgi çekici, kendinden taviz vermeyen bir kız. o Bulut GÜR. ★★★ Genç bir erkek.herşeyden habersiz. sevdiklerine değer veren. yeri geldiğind...