7.Bölüm ★ KAVGA

19 3 0
                                    

Rüzgar'dan

Güvenmek. 3 hece. 8 harften oluşan birşey. Bende anlamadım. Aslında anlamadığım şu. Birine güvenmek ne kadar doğru. Bu kişi hele de babansa. Yalan söylemesi bi yana karışması bi yana.

Kader mi demeliyim hayatın şartları mı demeliyim. Anlamıyorum hiç bir şeyi. Konu ise önemli bi olay.

Annem. Çok acayim geliyor. Beni 9 ay 10 gün karnında taşımış birini bilmez mi ? Ben bilmiyorum işte.

Düşüncelerden uzak durmam lazım. Yoksa kafayı yicem.

Etrafa baktığımda Bara geldiğimizi farkettim. Arabayı görevlilere verirken biz içeri girdik. Etrafa baktığımda bizim kızların korkuyla bi yeri izlediklerini gördüm. İlerde Berat piçi Doğa'nın kolunu tutup bağırıyodu.

" Sen Benimsin lan! "

Sahiplenme eki ? İşte o an bitti herşey.

****

Bulut'dan

O an ki korkuyla ne yapcağımızı Bilemedik. Hepimiz Doğa'nın kolundaki ele bakıyoruz.

" Sen Benimsin lan! "

O an herşey nasıl gelişti bilmiyorum ama Rüzgar ' ın yumrukları havada uçuyodu. O korkuda Giray'ın bana sarıldığını bile anlamamıştım. Bizimkilere baktığımda herkes sevgililerin yanındaydı. Bizi nasıl buldular demicem çünkü Büş , Ekin' e barda olduğumuzu söylemişti. Ama iyikide söylemiş. Sert kızımız Sezin bile korkudan Meriç' e sarılmıştı.

Kafamı kaldırdığımda Girayla gözgöze geldik. Hafif tebessüm ettiğinde bende güldüm ama zor olduğunu biliyorum. Alnımdan beni öpünce heycanlandığımı hissettim. Çok güzel bi duyguydu. Daha önce böyle hissetmemiştim. Bu daha çok... Imm nasıl desem. Güven verici ? Kesinlikle. Gerçektende böyle. Sımsıkı sarıldım ona. Hiç bırakmamak istercesine.

Etraf durulduğunda localara gittik. Rüzgar'ın kolunun altında Doğa olayın şokunu atlatamamışken Rüzgar'ın eli titriyodu. Biralarımız gelirken erkekler sigara çıkardı. Kimse konuşmayınca ortam gerginlikten ölüyodu yaa. Ben böyle strese gelememki.

" yaa şeeyyy ımm.. Hani konuşsak olmaz mı ? Ben çok gerildimde. "

" valla Bubi haklı "

Wowoow Sezin bana hak verdi. Daş yağcak. Meriç'le Sezin bu gerginliğe dayanamadıkları için dans etmeye gittiler. Tabi uslu durmaz ki.

" Hadi bizde dans edelim" Giray a baktığımda istekle bakışları yoğunlaştı. Tabi ben ayağa kalkınca gözleri parladı.

" edelim bakalım"

Dj in çaldığı yabancı şarkıyı dinlemiştim ve çok güzeldi ama kimin söylediğini bilmiyodum.

Biz kendimizi dansa kaptırmışken içimde bi acı oluştu. Ama bu hastalık gibi birşey değil. Nasıl desem hissetmek gibi bişey. Önceleri bu kadar baskın değildi ama bu çok farklıydı. Sanki bitmişim gibi. Sinir gibi bir histi bu.

****

Yeni bölümün sonuna geldik gençler. Umarım beğenirsiniz.

Bulut'un ÖyküsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin