13.BÖLÜM

92 11 30
                                    

Belkide beni anlayacak tek kişi İremdi.Yada değildi bilemezdim ki her şey için çok erkendi.Kafamın içinde bir şeyler dönüyordu. İyi miyim kötü müyüm belli değildi şu anda herkes gözümde kötüydü..

İremle gülüştükten sonra İrem "ohh sonunda güldün hatlar koptu mala başladın sandım" diyerek cevap verdi. O sırada annem "yağmur hadi gidiyoruz"dedi İrem'e görüşürüz diyerek odadan çıktım..

"Hadi yat  zıbar yarın okul var uyanamazsın" diyen anneme karşılık "YAV HE HE " cevabını yapıştırdım. Sabah olduğunda telefonun alarmı bütün evi sesle kapladı. Annem "siktirme alarmını kapat şunu" diye bağırdı. Tabi o da haklıydı sabah saat 05.00 di daha amacım neyse artık gidip alarmı 05.00 e kurmuşum.

Alarmı kapattım ama ne fayda uyku tutmadı okula gitmeme daha 2 saat vardı. Kalktım okul formasını giydim.Saçlarımla uğraşmaya başladım.Önce topuz yaptım bu olmamıştı. Sonra arkadan ördüm bu hiç ama hiç olmamıştı. En güzeli saçımı Tost yapmaktı. Daha çok vardı zaten 1 saat sonunda saçımda bitmişti saat daha 06.10 du  neyse daha var zamanım diyerek kahvaltı hazırladım.

Annem uyandığında "ne oldu saçlarına diye garip bi soru sordu "ya anne tost makinesine sıkıştırmışımda ya böyle soru mu olur tost yaptım saçlarımı" Annemden "kaşarlı mı sucuklu mu"cevabını alınca sustum.

"ya sen işe gitsene geç kalacaksın" dedim.O da "iyi be hazırlanayımda giderim" dedi. "Al sana sandviç yaptım ye de git" dedim. "Kardeşin uyanmadı mi daha diye" sordu. "Yok uyanmadı" dedim.O öğlenciydi zaten. Anneannem hazırlardı kahvaltısını ama olsun ya o nada yapsam bir şey olmazdı.

Anne "ben gidiyorum" diye böğürdükten sonra evden çıktım. Yine bir okul günü  alışmıştım sınıfıma o kadar kötü insanlar değillerdi aslında.Teneffüs aralarında Hümeyra okulu gezdiriyordu bana.

Saçlarım niye herkesin dikkatini çekmişti anlam verememiştim sırada da garip garip baktılar zaten :D aman neyse onlar beni yargılayabilirler yada iyi düşünedebilirler o beni bağlamaz. Ceren tenefüste "Yağmur sende gelmek ister misin ? " diye sormuştu. Gerçekten çok iyi bir insandı ama çevresindekiler kötü olduğu için herkes onuda yargılıyordu. Arkadaşlarının kötü olması onunda kötü olması anlamına gelmezdi ki.

Okul çıkışında eve geçip üzerimi değiştirdim. Ve etüde yol aldım. Güvenliğe telefonumu bıraktım. Çantamı sınıfa koyup yemekhaneye geçtim. Yemek aldıktan sonra masaya oturdum karşıma aynı okulda olduğum bir kız geldi "Ayşe"  sen yenisin demi diyerek soru sormuştu."Evet yeniyim", "ee neden geldin" diye sordu, "aile durumları uzun hikaye daha sonra anlatırım"dedim.Ayşe gerçekten iyi biriydi ilerde daha ne kadar iyi yada kötü olacağını görecektim.

Daha kimse hakkında yorum yapamazken herkese güvenmekte en saçma şeydi. Ama olsun zaten kimse kimseyi sevmek zorunda değil  bende öyle.Burcu da etütteydi. Onla daha muhabbetimiz yoktu nedenini bilmiyorum ama bana kızgın gibi bakıyordu galiba antidepresanlarımı almasam böyle bakan herkese saldırabilirdim.. :)



Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin