Bölüm 5

1K 101 56
                                    

~YORUM YAPMAYI SAKIN UNUTMAYIN~

...

"Kim Namjoon. Yurt dışında iyi bir okulda burslu olarak okuyor.Büyük annesi ile yaşıyor." Dedi Kwang Soo yeni evine göz gezdiren Jimin'e bakarken.
Jimin bi anda dursaksadı.
"Kim Namjoon mu dedin?" diye sordu. Bu isim ona tanıdık geliyordu. Biraz hafızasını yokladı.
"Fotoğrafı var mı?" diye sordu.
Kwang Soo önüne duran kağıt yığının altından bir zarf çıkararak uzattı. Jimin uzatlıan zarfı alıp içindeki fotoğraflara baktı.
Bu oydu.
Sınıfına yeni gelen çocuk.
"Bu bilgiler ne zamana ait?" diye sordu Jimin fotoğrafları dikkatle incelerken.
"2 hafta öncesine." Diye cevapladı Kwang Soo.
"İşini harika yapıyorsun Kwang Soo." Diye söylendi Jimin.
"Bu çocuk 2 gün öncesine kadar benim okuluma transfer oldu. " dedi Jimin.
"Okulda dikkat etsen iyi olur. Namjoon güçsüz gibi gözüküyor ama öyle değil." Dedi Kwang Soo.
"Aydınlattığın için sağol." Diyerek gözlerini kaçırdı Jimin.
...

"Taehyung! Yemek hazır tatlım!" diye bağırdı annesi mutfaktan.

Taehyung'un babası ile aynı masaya oturmaya hiç niyeti yoktu.

Önündeki kitabı kapatıp yatağına doğru ilerledi.

Kendini yatağa atıp tavanı seyretti.

Jimin denilen çocuk ondan özür dilemişti. İlk defa birisi gelip Taehyung'dan özür dilemişti ve Taehyung ilk defa kendini garip hissediyordu.

...

Alarmın sesiyle gözlerini araladı Taehyung. Dün gece uyuyakalmıştı. Hızlıca yatağından kalktı. Kitaplarını çantasına yerleştirdikten sonra banyoya yöneli. Aynanın önüne geçip kendine baktı. Yüzündeki morluklar ve yaralar henüz geçmemişti ve bunlarda yüzünü berbat gösteriyordu.

Odasından çıkarak annesinin odasına girdi. Annesinin makyaj çantasındaki kapatıcıyı alarak odasına geri döndü.

Tekrar ayna karşısına geçti ve elindeki kapatıcıyı yüzüne sürdü.

...

Jimin sırasına yaslanmış göz ucuyla Namjoon'u inceliyordu. Ondan 2 yaş küçük olmasında rağmen Jimin'den büyük gözüküyordu. Namjoon,Jimin'in ona baktığını fark ettiğinde ona doğru döndü ve gülümseyerek;

"Sanada Günaydın Jimin." Dedi.

Demek beni tanıyor diye geçirdi içinden Jimin.

O sırada Taehyung sınıfa girmiş sırasına oturmuştu. Jimin dikkatini Taehyung'a verip, Taehyung'un yüzünü inceledi.

Taehyung ders kitaplarını sıraya koydu.

"Ya!" diye söylendi Jimin. Taehyung kafasını ona doğru çevirdi. Jimin,Taehyung'un yüzüne yaklaştı. Bu hareket Taehyung'un nefesini tutmasına neden olmuştu.

"Yüzündeki şeyi derhal çıkar." Dedi sessizce Jimin.

Taehyung ;

"Yüzümdeki şeyi mi?" dedi.

Jimin derin bir iç çekerek başını salladı.

"Gerçekten aptalsın." Diyerek Taehyung'un kolunu kavradı. Onu tuvalete kadar sürükledi.

"Yüzüne sürdüğün şeyin ne olduğu hakkında bir fikrin var mı?" diye sordu Jimin, Taehyung'u aynanın karşısına doğru iterken.

"Bütün kutuyu yüzüne falan mı sürdün sen? Şu haline bak. Kızların kullandığı şeyi kullanmaya çok meraklı olmalısın. "

Taehyung musluğu açarken;

"Sadece yüzümdeki morlukları kapatmaya çalışmıştım." Dedi.

Stay With Me (Küçücüğüm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin