"Sana karşı neden mi iyiyim? İstersen tekme tokat sana dalabilirim. İster misin?" dedi Jimin.
Taehyung sorusunun cevabını alamayacağını anladı ve koşmaya başladı.
"Bu akşam ne yapacaksın?" diye sordu Jimin suyu Taehyung'a uzatırken.
"Akşam? Belirli bi planım yok. Sanırım ders çalışırım." Diye cevap verdi Taehyung.
"Derslerden başka düşündüğün bir şey yok mu senin?"
"Yalnız takılan biri olunca insanın arkadaşları test kitapları oluyor." Dedi Taehyung suyu içmeden önce.
'Aslında benimkiler test kitapları değil haplardı.' Diye geçirdi içinden Jimin.
Jimin ellerini cebine atıp;
"Artık yalnız olmadığımıza göre... Senin için bir plan yapmama izin ver."
Jimin biraz düşündükten sonra;
"Birlikte film izlemeye ne dersin?"
"Sinamaya mı gideceğiz?" diye sordu Taehyung.
"Kalabalık ve karanlık yerlerden pek hoşlaşmıyorum. Evimde izleyebiliriz. "
Taehyung cevap vermeyince;
"İstiyorsan tabi. Eve gidip ders de çalışabilirsin." Dedi.
"Hangi filmi izliyeceğiz?" diye sordu Taehyung.
Jimin bu soru karşısında gülümseyerek;
"Sen seç? En sevdiğin film ne?" dedi.
Taehyung biraz hafızasını yokladıktan sonra;
"Ben Efsaneyim, en sevdiğim filmler arasında." Dedi. (Yazar Notu: Ne tesadüf benimde. Filmi bilmem kaç izlesem yine sıkılmam.)
"Ben Efsaneyim...Sanırım ismini duymuştum. İzlediğim söylenemez. Pekala o halde onu izleyelim." Dedi Jimin.
"Ah bi saniye.. Kahvaltı yapmadın değil mi? Güzel bir kahvaltıyı hak ettin.Hak ettik." Diye devam etti Jimin.
...
Kapı şifresini girmesi gereken Jimin kapı ziline basmıştı. Taehyung neden böyle bir şey yaptığını düşünürken evde başka biri aklının ucuna gelmemişti.
Birkaç saniye sonra kapıyı bir kadın açtı. Taehyung'un kadının kim olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
Annesi.
"Anne." Diye fısıldadı Taehyung. Kimsenin duymayacağı tonda.
Ek iş dediği bu muydu?
Annesi oğlunu karşısında görünce şaşırmış, pot kırmadan ;
"Hoşgeldiniz." Diyerek eğildi.
Taehyung annesinin ne yapmaya çalıştığını anlamıştı.
Taehyung filme odaklanmayı henüz başaramamıştı. Aklı annesinde takılı kalmıştı.
Jimin desen elindeki patlamış mısır ile dolu olan tabakla dikkatlice filmi seyrediyordu.
"Bir sorun mu var?" diye sordu Jimin, Taehyung'a doğru dönerek.
Taehyung düşüncelerinden sıyrılıp;
"Ah hayır." Diyerek kolasından bir yudum aldı.
Jimin patlamış mısırı uzatarak;
"Patlamış mısır?" diye sordu.
Taehung başını hayır anlamında sallayarak filme odaklandı.