*1. Bölüm*

69 4 1
                                    

Resim Asya

'Ararım sorarım dırırım seni her yerdeeee sevgiliiim nerdeee' ,

'Asyaaaa kes şu sesini sabah sabah cinlerimi tepeme çıkarmaaa' annemin sesini duymamla irkildim ve 'Tamam anneeee öyle olsun anneee bu sesi çok yerde ararsın anneeee' diyerekten Azra'nın odasına direkmen daldım haayır girmedim daldım.Azra halen güzellik uykusundaydı eueheuheu bu durumda ben napıcaktım hemen aşağı indim ve dolaptan kolayı kaptığım gibi hemen Azra'nın odasına gittim. Geçen yaptığı şakaya karşı az bile kalırdı bu. Hemen ssoğuk kolayı yüzünden aşağı döküverdim canım kardeşimin.Azra bi anda yerinden fırladı ve yatağının altından merdaneyi çıkardı 'Öldün sen Asya bittin kızım gel burayaaa' odadan fırlamamla banyoya doğru koşmaya başlamıştım. 'Aaaa canım kardeşiiim gerizekalı o merdaneyi nerden cıkardın salak' dememle banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.Ah bu arada kendimi tanıtayım bendeniz Asya Soytaş 17 yaşında kendi halimde bir kızım cok uslu, güzel tatlı, bakımlı, şeker neyse işte böyle bir kızım ve ikiz kardeşim -ama hiç benzemiyoruz- Azra Soytaş tam tersim. Durumuz gayet iyi ve Kaya kolejine gidiyoruz ikimizde.Neyse şimdiki zmanda ise kapıyı kırmaya calışan bi kardeşle başbaşaydım tam Azra'ya bağıracağım sırada annem aşağıdan 'Kızlaaaar kahvaltı hazır Asya seninle sonra görüşeceğiz kolanın hesabını soracağım ve Azra ben o merdaneyi kaç zamandır arıyorum aldığın şeyi niye yerine koymuyorsun evladım tıtıtı'dedi bunun üzerine Azra ile beraber 'Anneee nasıl biliyosun bunları' diye bağırmamız bir oldu bi anda gülmeye başladım 'Adfsdfsdf anne münneccim misin eve' annem 'Siz ikinizin ne yapacağı hiç belli olmuyor evet münecimmim bu arada aşağı inin bağırttırmayın beni' Azra'yla beraber tıpış tıpış aşağı indik. Annem ve babam coktan masaya kurlmuşlardı. Babama da günaydın dedikten sonra sofraya kurulduk. Kahvaltımızı yaparken babam birden konuşmaya başladı. 'Kızlar sizinle bir şey konuşmam lazım özellikle Asya seninle ' babam nadiren ciddi konuşurdu bu konuşmada pek hayra alamet değildi hadi Bismillah 'evet babacım seni dinliyoruz ' dedim 'Arya biliyosun şirketimiz yeni bir üne kavuşmak üzere ortağımız Serez Holing ile kavuşacağımız bu ünde bir kural var , eğer iki ortak bu ünle kavuşacağı servet ile birbirine bağlılık yeminini kanıtlamak için iki ortağın cocuklarının evlenmeleri lazım Serez lerin senin yaşıtında bir oğlu var merak etme sadece anlaşmalı bir evlilik olucak. Bu evliliğe 3 yıl bağlı kalmalısınız eğer kim 3 yıldan önce boşanma kararını verirse servet diğerinin olucak.' donup kalmıştım. Babam bana açık açık şirketin büyümesi için evlenmelisin diyordu. Ben daha gençlüğümün baharındaydım.

İçses -Asya sende amma drama bağladın olayı lan kağıt üstünde evlilik olucak harelde hem belki evlenceğin kişi yakuşuklu ne biliyon-

Doğru diyon bak içses ama sen bayadır yoktun ortalıklarda en son bizim inek Ali'ye eşek şakası yapıp kendimi müdürün yanında bulduğumda ne diycem diye senden yardım istedim çıt çıkarmadın hayırdır.

'Kızım kabul ediyor musun beni iyi dinledin değil mi?' Babamın ne dedğini duymadığımdan dolayı evlilik işlemleri ile ilgili bişeyler dediğini umarak başımı kabul anlamında salladım anda ayağıma darbe yedim Azra' ya baktım kaş göz işareti yapıyordu bana ona ne oldu der gibi baktım. Azra 'Babacım anlaşıldığına göre biz artık odamıza gidelim' dedi ve beraber merdivenlerden cıkmaya başladık. Tam odama girdiğimde Azra sessizce bağırdı -sessizce nasıl bağırılıyosa asda- 'ASYA KIZIM DELİ MİSİN NE DİYE KABUL ETTİN dinlemedin değil mi babamı' deyince 'Evet dinlemedim de niye bu kadar tepki veriyosun ki' dedim bende Azra bi anda 'Tamam o zaman kocanla beraber 3 yıl boyunca aynı evde kalıp aynı odayı paylaşırsınız babamın dediğine göre belki birbirinize gerçekten aşık olursunuz ve sizden 3 yıl içinde bir torunda beklenir benim için sorun yok canım kardeşim hadi ben kaçtım' diyip odadan cıktı ve odada sadece bir adet mal ben kaldım hemen aşağı inip babama 'Baba bi dakka niye ben evleniyorum da Azra değil ben evlenmek için çok gencim bikere' dedim. Babam 'Biliyorsun ki Asya sen Azra'dan 1 yıl büyüksün ve büyük olarak sen evlenmelisin şimdi akşam yemeğe çıkacağız bu kredi kartını al ve alışveriş yap akşama güzel görünmeni istiyorum kızım' dedi ve kredi kartını elime verdi. Odama cıkmaya başladığım zaman 3 yıllık hayat arkadaşımı düşünüyordum.

Acemi yazarım.Yazım ve noktalama hataları olabilir.Vote ve yorumlarını bekliyorum.Eleştirebilirsiniz ama saygı çerçevesinde. Şimdiden teşekkürler.:)

AŞK'A 5 KALA (birazcık askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin