Multimedia-Asya ve gelinliğii
O ekşınlı gecenin ardından 2 gün geçmişti ve Batı ile görüşmüyorduk. Babam Çağrı'ya ayar vermişti anlaşılan çünkü benimle seviyeli bir şekilde konuşuyordu ve yakınlaşmalardan kaçınıyordu. Gelinliğimi sade bir biçimde seçmiştim. Artık ne Çağrı ne de Batı'ya bir şey besliyordum. Hayatı yaşayıp gidiyordum. Azra Buğra ile ilişkilerini kısacık sürede düzene otturmuş flörtleşiyorlardı. Deniz Kaan ile iyi kötücülük oynuyor gizli flörtleşme yaşıyordular. Ben; ben ise sadeydim, her zamanki gibi. Kalbimdeki aşk kırıntıları ve sevgi tomurcukları; dostluk, iyiliğe dönüşüyordu. Olduğumdan daha farklıydım. Daha özgürdüm sanki. Yalnız kalabiliyordum ve bazı şeyleri daha sağlıklı düşünebiliyordum. Çağrı yeniden bir şeyler hissedebilir miydim bilmiyorum. Aşık olmadığım kesindi ona. Batı olmazdı onu seven bir sevgilisi vardı zaten. Şu aralar aşka ve maceraya kapalıydım. Kimseye karşı kendimi sorumlu hissetmiyordum.
******
DÜĞÜN SABAHI
Sabah bir telaşla uyandık. Herkes bir hazırlanmaya koyuldu. Bende bizimkilere çaktırmadan evden çıktım. Her zaman ki gibi benim gibi yalnız olan kayalıklarımın yanına gittim. Küçüklüğümden beri hep yalnız kalmak ve kafa dinlemek için bu kayalıklara gelirdim. Bir akşam üstü annem ve babamdan kaçarken ağlayarak buraya gelmiştim ve uyuya kalmıştım bir kaç taş papatyasının üstünde. Annemler sabaha kadar aramıştılar da bulamamıştılar. Şimdi de annemlerden değil, gerçeklerden kaçarak buraya gelmiştim. Kayalıklara vuran dalgaların su tanecikleri yüzüme vuruyor, deniz kokusu büyük bir rahatlıkla ciğerlerime akın ediiyordu. Sanki bu yosun kokusunu alamasam öleceğim, özgür kalamayacağım gibime geliyordu.
Bir saat kadar müzik dinleyerek kayalıklarda vakit geçirdim. ve eve döndüm. Anne sinirden küplere binmişti.Hemen hazırlanmaya koyuldum. İki saat sonra tamamen hazırdım. Aynada kendime baktım. Bir erkeğe göre idare eder bir kızdım. Kendimi incelemeyi bırakıp Azra'nın odasına gittiğimde kızlar hazırlanıyordular halen(!) sanki evlenecek olan onlar bende düğünde seyirciydim. Hiç isteyerek hazırlanmamıştım. Kızların dikkatini çektiğimde bana döndüler ve donup kaldılar. ''Çok mu kötüyüm. Biliyorum. Aman boşver ancak bu kadar'' kızlar hala gözleri büyülenmiş şekilde bakıyordular. Sonunda Azra hanfendisi konuşmaya tenezzül etti. ''Asya çok çok süper olmuşsun kızım. Amaa... tek eksiğin yüzündeki mutlu ifaden. Bu ifade ne be gören cenazeye gidiyoruz sanar. Mutlu ol kızım.'' dedi. Ona inanmazca baktım.''Ya Azra benden öyle bir şey istiyorsun ki nasıl yapıyım anlayamıyorum. Okadar şeyden sonra bana aman boşver ne olacak hayat toz pembe mutlu ol diyorsun. Benden bu kadar, fazlasını istemeyin.'' dedim ve odadan çıktım.
Akşam olmuş gitmeye hazırlanıyorduk. Son kez aynada kendime baktım ve misafir odasına geçtim. Özgür kravatını bağlamaya çalışıyordu. Güldüm ve yardım etmek için yanına gittim. Bana sıkıntılı bir ifadeyle baktı. Ona anlamsız bir şekilde izlemeye devam ettim. Sanki gözleri bana bir şey anlatmaya çalışıyordu. Sonunda sessizliği sesi bozdu; ''Kuzen diyorum daha fazla drama bağlamasak da tuvalete gitsem hani altıma yapıcam birazdan.'' dedi. Bende çatık kaşlarımla ''Öff Özgür romantikliğin içine sıçtın be kuzen.'' dedim bana güldü ve çıktı.
Deniz'in Ağzından
Asya'yı düşünmekten kendimi alamıyordum. Kızın yaşadıkları kolay değildi. Sabah biz bir telaşla hazırlanırken o evden sakince çıkıp gitmişti. Gelince de pek durgundu. Bir kaç gündür doğru dürüst yemek de yemiyordu. Onun adına korkuyordum. Belime bir el sarılınca irkildim. Sonunda bizim Özgür çıktı. Kafasına bi şaplak çaktım. Özgür'le kardeş gibi büyümüştük. Ben ona ablalık O bana abilik yapıyorduk. Yüzünü ekşitti ve bana ''Ah be Sea bende beyin hücresi mi bıraktın kafama vura vura. Senin yanında da hayır yok. Azoşumun yanına gidiyorum ben hıh'' diye çemkirdi ve çıktı. Bu çocuğun kafa yapısına ölüyordum. Evden çıkıyorduk. Kerem amca kızı için bugün e özel düğün arabası olarak limuzin ayarlamıştı. Hep beraber iki araba bindik ve Batı'ların evine doğru yol aldık.
Batı'ların evinden sürü almıştık ve yola devam etmemiz gerekiyordu. Sema teyze, Azra ve Özgür limuzinde oturmak istediler. Ayrıyeten Batı'nın annesi Nesrin Hanım'da oğluyla gitmek istedi bende dışarda kaldım haliyle. Tam kendi arabama yöneliyorken bileğimden tutulup siyah porşe'ye sürükleniyordum. Araba çok hoş geldi taa ki içine ATILANA kadar. Her zaman ki Kaan malcığımız beni sürüklemişti peşinden. Ona öldürücü bakışlar atıp ''Allahım o kadar özenle hazırlandım frlattın yaa bir yerim bozulsaydı. Hem ben kendi arabamla gelirdim. Ne olurdu sanki üff.'' dedim. Bana kısa bir bakış atıp yola odaklandı ve konuşmaya başladı ''Merak etme isteğimden almadım zaten. Akşam biraz içersem arabayı benim yerime sen kullanacaksın. Onun için yanıma aldım. '' dedi. Sinirlerim gerilmeye başlamıştı.''Yok ya başka bir isteğiniz. Ne o öyle yapacaksın edeceksin konuşmaları. Emrinde miyim ben senin?'' dedim. Kısa bi bakış atıp ''Evet!'' dedi. Zaten ağzımı açmadım yol boyunca sessizce gittik.
Düğün yerine vardık. Herkes oradaydı. Hemen yerlerimize oturduk ve Gelin ve Damatın gelmesini bekledik. İlk ışıklar söndü sonradan büyük giriş yapıldı. Gecenin geç saatlerine doğru pasta geldi büyük pastalar her tabakta vardı tam yanlış olmuş diye düzelttirecekken herkes birbirinin yüzüne pasta fırlattı. bende büyük bir tabak alıp Kaan'ın bana yaptığı muamele üzerine yüzüne geçirdim. İlk gözlerini kapattı sonra açtığında siyahın en koyu tonunu almış gözlerini bana çevirdi ve üstüme üstüme gelmeye başladı. Tam yakalayacağı sırada onun da kolundan tutunduğum gibi havuza düştüm. Çıktığımız da Asya bize gülerek bakıyordu. Bir eli gerekli olduğundan Batı'yı tutmuştu. Ona beni yukarı çıkarmasını istedim. Tam elini verdiği anda onu da aşağı çektim. Asya ve Batı da soğuk sulara gömülmüştü. Özgür'e kaş göz atıp Azra ve arkasından onu gizlice izleyen Buğra'yı işaret edip ikisini birden suya itmesini işaret verdim. Onlarda suya gömüldükten sonra Kerem amcaya doğru dönüp yüksek sesle bağırdım ''Birisi Özgür'ü suya itebilir mii!!'' Kerem amca hazır vaziyette olduğundan hemencecik itiverdi. Hepimiz suyun içinde çocuklar gibi eğleniyorduk. Büyük havuzun içinde bizimkilere bakarken onlardan bayağı uzaklaştım. Aralarında Kaan'ın olmadığını farkedince biraz korktum. Tam o sırada ayağımdan çekilip suya gömüldüm. Zorlukla gözlerimi açtım. Havuz parlak ışıklarla ışıklandırılmıştı. Karşımda bir adet bana sırıtan Kaan duruyordu bana doğru yaklaştı yaklaştı ve bir anda yukarı çıktım. Ondan kaçmaya çalıştım ancak yine beni tuttu. Hareket edemiyordum. Ta gözlerine bakrken bana yaklaştı. Nefesini dudağımda hissediyordum. Yüzüme nefesini üfleyerek ''Bulaşmaman kişilere bulaştın küçük.'' dedi ve suyun içine dalıp gitti.
Herkes gitmişti.Son son Kerem amca bir bardak şampanya yı hepimize paylaştırmıştı. Biz bardaklarımızı bitrdik ancak erkekler rakı içerek devam ettiler. Kaan'ın ne demek istediğini şimdi daha iyi anlıyordum. Biraz daha düğünde kaldıktan sonra arabalarla yola koyulduk. Arabayı ben sürüyordum. Kaan ise uykuyla uyanıklık arasında bişeyler mırıldanıyordu. Onu evinin önüne getirdiğimde bana baktı. ''Sen eve tek başına gidemezsin bu gece bizde kal. Anneme haber verdim senin için oda hazırlamıştır'' dedi. Onaylarcasına başımı salladım. Annele Kaan'ın annesi Aslı teyze önceden tanışıyordular. Bende Kaan'ı eve geçince yatağa yatırdım ve bana hazırlanış odaya doğru yola koyuldum.
Asya
Batı ile yeni evimize gelmiştik. Ayakkabılarımı çıkardım ve yatak odasına gittim. Batı salonda benim işimin bitmesini beklerken uyuyakalmıştı. Onun üstüne battaniye örttükten sonra bende odaya çıktım. Başımı yastığa koyduğumda yeniden düşüncelerim akın etti kafamın içine. Ne acayipti. Düğünüm vardı evet belki eğlenceliydi ama dilediğim gibi değildi. Başta birbirimize aşık olduğumuz kocam bile yoktu. Böyle evlilik hayal etmemiştim. Evlilik teklifi bile almamıştım. Ama şu 3 yıl bitsin sonra kendime adayacağım yıllarım olacaktı. Belki birbirimize aşık olacağımız sevgilim bile olurdu. İşte o zaman hayatımı yaşayacaktım ama onların yaşanması için sadece 3 yılımı harcayacaktım. Sadece 3 yılımı...
Eveet çok uzun zaman sonra yeni bölümle karşınızdayım... Yeteeer a bile yazsanız yorum istiyorum lütfeen. Nasıl olmuş değerlendirin bölümümü :) Kısa oldu ve Asya biraz arka planda kaldı özellikle yaptım çünkü hikayem hep asya üzerinden gitmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'A 5 KALA (birazcık askıda)
Novela JuvenilKaranlık sadece siyahtan mı ibaretti onun için kesinlikle hayır. Karanlık onun için siyahtan öte dipsiz bir kuyunun içine düşmekti. Hayat gerçekleriyle adaletsiz kirli ve her türlü pis işlerle doluydu. O karanlığın içinde beyaz bir nokta gördüysen ş...