Ηταν...ο Τζιμμυ!!!
αυτα τα δυο ματακια με κοιτουσαν καλα καλα μεσα απο την ντουλαπα!!χαχ!μπορω να πω , πως την Αννα, δεν την ειχα για τετοια...Τι εννοω?..εμ απλα τον Τζιμμυ τον γνωρισε μολις χθες το βραδυ και κοιμηθηκε μαζι του??τελος παντων..δικη της ζωη ειναι!!...Ας ομολογησω, οτι καποια στιγμη περασε απο την σκεψη μου, οτι μπορει να ηταν ο Βαγγελης εκει, πριν ανοιξω την ντουλαπα..ντρεπομαι που το λεω, γιατι η Αννα ειναι σαν την αδερφη που δεν ειχα ποτε..Δεν θα εκανε τιποτα για να με πληγωσει!!..Οσο για την μητερα της Αννας , την κυρια Ελλη, το περιμενα-το ηξερα οτι θα αντιδρασει χωρις καποια ενοχληση..ηταν πολυ χαλαρη σε ολα..Αν και νομιζω, οτι αυτο δεν ειναι πολυ καλο..Ας πουμε η Αννα, οτι ηταν πολυυυ "προχω" απο το γυμνασιο.Δηλαδη, απο την πρωτη γυμνασιου, της αρεσε καποιος αλλος καθε μηνα...τοτε εφερνε σπιτι της , χωρις οι γονεις της να παραξενευτουν για αυτο!!Στη συνεχεια καταλαβαινετε..επεφτε φασωμα..αλλα μετα την τριτη γυμνασιου η Αννα προχωρισε κ αλλο τις σχεσεις της!!!Τις σκεψεις μου διεκοψε η φωνη του Τζιμμυ!!αχχ ποσο το λατρευω αυτο το παιδι παρολο που δεν τον ξερω(ΦΙΛΙΚΑΑΑΑ ΠΑΝΤΟΤΕΕ)
"Εμ..Ελιζα"ειπε..
"Αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!!πλακα κανεις??βγες απο την ντουλαπα παιδακι μου!" ειπα,αφου ημουν χαρουμενη για την φιλη μου!!Σε αντιθεση η Αννα δεν εδειξε καποιον ιδιαιτερο θαυμασμο οταν της ειπα αυτα με τον Βαγγεληη!!πφφφ Ελιζα μην γινεσαι κακιαα!!εξαλλου ειχσ τον δικο της ενθουσιασμο απο την χθεσινη νυχτα!!
"Χεχεχ πιτσουνακιαα!!ωστε να φτιαξατε και οχιι μονοο εε??"
"Εμμ ναι!!αλλα απο οτι ακουσα, και εσυ με τον Βαγγελακη??!!!"ειπε π Τζιμμυ!
ΑΗ ΣΙΧΤΗΡΡ ΚΟΚΚΙΝΙΣΑΑΑ ΠΑΛΙΙΙ!!
"Νααααιιι!!αντε φευγω και εγω να σας αφησω μονους σαςς!!τα λεμεεε!!"ειπα κ εκλεισα την πορτα πισω μου!!!
Στον δρομο σκεφτομουν ολα αυτα που ειχαν γινει τις τελευταιες δυο μερες!!
Καποια στιγμη, νιωθω δυο χερια, να μου κλεινουν τα ματια!!Φυσικο ηταν να φοβηθω, στην κοινωνια οπου ζουμε!!με το που ενιωσα καποιον πισω μου, ισα που μου εκλεισε τα ματια, χωρις να δω ποιος ειναι, τον αρπαζω απο το χερι, και με μια κινηση τον ειχα ριξει κατω στο εδαφος...!!Ναι εμμ βασικα ηταν ο Βαγγελης!!Μα τι στο καλο!!οπου και να παω τσουυπ μπροστα μου ο Βαγγελακης!!
"Ιιιιιιι Βαγγελη συγγνωμη, δεν το ηθελα!!Βασικα το ηθελα αλλα δεν ηξερα οτι ησουν εσυ!!"..ειπα γελωντας ελαφρα , γιατι οσο να ναι η σκηνη με τον Βαγγελη στον δρομο πεσμενο κατω ηταν λιγο αστεια..
Σηκωθηκε και τοτε ειπε:
"Αααχχ η μεση μου!!Καλα ρε μικρη τετοια αντανακλαστικα οκ μπορει να τα χει ο καθενας!!αλλα αυτην την κινηση απο που την εμαθες?"
"Αν πηγαινεις απο τα 7 σου ταε κβο ντο αυτα συμβαινουν Βαγγελη μου!!"ειπα χαζογελοντας!!
"Τιιιιιιι?? :Ο ταε κβο ντοο??Δηλαδη να φοβαμαι??"ειπε λες και ηταν κατι τοοοοσο περιεργο!!
"Μπααα!!τα καλα παιζακια δεν τα βαραω!!"
Χαζογελασαμε για πολυ ωρα, μεχρι που φτασαμε σπιτι μου!!Ο Βαγγελης ανεβηκε σπιτι μου και η ωρα περνουσε!!
Μετα απο...
ESTÁS LEYENDO
Σαν ταινια φαντασιας
Novela JuvenilΗ Ελιζα, μια 17χρονη κοπελα προχωροντας αμεριμνη στους δρομους της Αθηνας μεχρι που συνανταει το "αυτοκινητο της μοιρας"...Τι θα γινει στην συνεχειαα με τον φιλακα αγγελο της??Ενα ερωτικο τριγωνο ομως καταστρεφει την ζωη της...!!