Κεφαλαιο 8

348 33 7
                                    

...Ξυπνησα με το ζορι...απ'οτι καταλαβα ειμαι στι νοσοκομειο και ποναω...Ευτυχως ειναι πρωι...Δεν θυμαμαι πολυ καλα πως βρεθηκα εδω....Θυμαμαι μονο την φωνουλα του Τζιμμυ να φωναζει το ονομα μου....Μετα ολα σβηστηκαν...ημουν σε αθλια κατασταση...γυρισα το κεφαλι μου και ειδα τον Τζιμμυ, την μανα μου, και την Τζενη...επρεπε να το περιμενα....

"Μαμα..μπορεις να βγεις για λιγο εξω...??"ειπα

"Ναιιι ξυπνησε επιτελους, μετα αλο δυο μερες!!θεε μου!!οτι θες εσυ αγαπη μου.."ειπα χαρουμενη..

"Τζενη..Τζιμμυ...το εμαθε και δεν ηρθε ετσι δεν ειναι??...."..ειπα, και με το ζορι εβγαιναν αυτες οι λεξεις...

"..Ελιζα.......εγω με τον Αρη του το ειπαμε, και εκεινος πιστεψε οτι χαρακωθηκες για τον γκομενο...ειναι μαλακας Ελιζα...παρατα τον πιαα"...ειπε ο Τζιμμυ...πφφ τι καλο παιδι που ειναι...

Τοτε αρχιζα να κλαιω με λιγμους..μα τι στο καλο??τοσο ηλιθιος ειναι??"..

Τελος παντων, να μην τα πολυλογω,οι μερες περασαν, βγηκα απο το νοσοκομειο και πηγα σπιτι μου..κανεις δεν με αφηνε πλεον μονη μου, για να μην κανω καμια τρελα....
Σιγα σιγα, αρχιζω και συνηδητοποιω την κατασταση, και απο το σταδιο λυπης, παω στον θυμο...εχω σταματησει να κλαιω τοσο οσο πριν...και πλεον βγαινω κ λιγο απο το σπιτι...εχει περασει μονο ενας μηνας απο τοτε...Ειμαι καλυτερα θελω να.πιστευω...

Ενα βραδυ,ειχαν ερθει τα παιδια σπιτι...ειχαμε γινει κολληταρια..!!
Μιλαγαμε για διαφορα, μεχρι που χτυπησε το τηλ της Τζενης...!!Ηταν ο Αρης...

"Ελα ρε μωρο μου που εισαι??δεν θα ρθεις απο εδω??"

"Ρε Αρουλη μου, δεν γινεται..ειμαι στην Ελιζα!!"

Τοτε αρπαζω το τηλ της Τζενης, και λεω στον Αρη
"Αρουλη της σε δεκα λεπτα θα ειναι εκει"..και το κλεινω..
Τοτε ολους μας επιασε νευρικο..πρωρη φορα γελασα στα αληθεια μετα απο εναν μηνα!!

"Βρε Ελιζα σιγουρα??"ρωτησε η Τζενη

"Πηγαινε ειμαι εγω μαζι της!!" ειπε ο Τζιμμυ!!

Εφυγε και εκλεισε την πορτα πισω της!

"Σηκωω και ντυσου!!παμε εξω!!"ειπε ο Τζιμμυ...

Στην αρχη αρνηθηκα, αλλα μετα καταλαβα οτι ειχα αναγκη να ξεσκασω!!και αφου ο Τζιμμυ ειναι καλη παρεα αποφασισα να σηκωθω και να παμε να κλαμπαρουμε!!

Εβγαλα τον Τζιμμυ εξω απο το δωματιο, και αρχισα να ψαχνω στην ντουλαπα μεχρι που βρηκα τι να βαλω(αυτα στην φωτο πανω)απο κατω εβαλα τις μαυρες μου γοβες
Εβαλα κοκκινο κραγιον, και μασκαρα...εκανα ελαφριες μπουκλες τα μακρια καστανα μου μαλλια(φωτο επανω), τα οποια εφταναν πλεον μεχρι την μεση!!εεχω μεγαλη αγαπη με τα μαλλια μου!!χαχ!!

Ανοιγω την πορτα και απ'εξω ηταν ο Τζιμμυ που με περιμενε!!Με κοιτουσε με γουρλωμενα ματιαα!

"Ουααου!εισαι κουκλαρα!!"..μου ειπε ο Τζιμμυ

"Ευχαριστω πολυ!!"και τον φιλησα στο μαγουλο(φιλικα μην φανταστειτε κατι αλλο)

Μπηκαμε στο αμαξι, και πηγαμε στο κλαμπακι...!!αυτο που αντικρησα δεν ηταν καλο..κρατιουμουν να μην βαλω τα κλαμματα...Ο τζιμμυ το καταλαβε και μου εσφειξε το χερι..(κρατιοντουσταν με τον Τζιμμυ χερι χερι!!αωω μωρεε)Ηταν η Αννα με τον Βαγγελη!!

"Θα το αντεξεις!???Σορρυ δεν ηξερα τιποτα...αν θες φευγουμε!!"
..μου ψυθιρισε...

"Ειμαι ενταξει Τζιμμυ...!!"

Η Αννα ολο με κοιταζε με την ακρη του ματιου της, ψυθιριζε στον Βαγγελη και χαζογελουσαν!
Τοτε πεταχτηκε ο Τζιμμυ με την φοβερη του ιδεα, οπου τα αποκαλυπτε ΟΛΑ!

"Κοιτα μου ηρθε μια ιδεα, αλλα δεν θελω να παρεξηγηθεις Ελιζα...!!θες να κανουμε τον Βαγγελη να ζηλεψει"

"Εμμ..ισως??!!"..

"Ας παιξουμε θεατρο τοτε..Θες να κανουμε οτι τα χουμε??...μην φοβασαι δεν θα σε ακουμπησω!!"...

Στην αρχη διστασα αλλα το βρηκα φοβερη ιδεα για να δω αν ο Βαγγελης ενδιαφερεται ακομα..

Αντε παμεε να χορεψουμε??ειπαα

Σηκωθηκαμε, τον επιασα απο τον
Σβερκο και εκεινος απο την μεση...χορευαμε , μεχρι που ξαφνικα ο Τζιμμυ...

Σαν ταινια φαντασιαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora