Κεφαλαιο 2

510 33 4
                                    

Και βλεπω ενα αγορι γυρω στα 19 να μου εχει σωσει την ζωη...το πως θα σας το εξηγησω...Περπατουσα στον δρομο, ουτε καν ειχα καταλαβει αν περπατουσε καποιος αλλος πεζος διπλα μου, μεχρι που πεταχτηκε μπροστα μου...ΑΥΤΟΣ..Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥ...και με εσωσε απο το να με πατησει το αμαξι που δεν ειχα προσεξει....Ο οδηγος με εβρισε και με ειπε απροσεχτη..Δεν εδωσα σημασια και ευχαριστησα το παλικαρι..Ηταν ψηλος με ωραιο καλογυμνασμενο σωμα, μια υπεροχη φρατζα και πρεπει να ηταν οπως ειπα και πριν γυρω στα δεκαεννια...

"Εμμμ..εε.ευχαριστω!!"...ειπα

"Πας καλα κοπελια?? Παραλιγο να σε πατησει!!ησουν τελειως στον κοσμο σου!!!"....ανταποκριθηκε..

"Συγγνωμη, απλα μου συνεβη κατι ασχημο..δεεενν.."..δεν προλαβα να τελειωσω την προταση οταν εκεινος
ειπε :

"Συγγνωμη ομορφη που ημουν αποτομος απλα φοβηθηκα..!!Βαγγελης!!Χαρηκα!!"...ειπε

"Ελιζα"...απαντησα διστακτικα...


Μα τον Βαγγελη ανταλλαξαμε τηλεφωνα και συνεχισα για το σπιτι της Αννας!!..Η αληθεια ηταν , πως ο Βαγγελης ηταν πολυ ωραιο παιδι και αρχιζε να μου αρεσει λιγο...Τελος παντων, ας παμε στο θεμα της Αννας, εξαλλου ειναι κολλητη μου και ειναι πιο σημαντικο...!!

Χτυπαω το κουδουνι.. Μου ανοιξε την πορτα η μαμα της Μαριας, η κυρια Ελλη!!

"Γεια σας κυρια Ελλη, η Μαρια που ειναι?"

"Γεια σου κοριτσι μου!!...εχςι κλειδωθει στο δωματιο της και δεν βγαινει αν δεν πας εσυ λεει!!"


Περασα τον σαλονι και πηγα στο δωματιο της..Με το που με ακουσε ετρεξε να μου ανοιξει και αρχισε να κλαιει...Ηταν χαλια και ειχε μαυρους κυκλους.Προσπαθησα να την βοηθησω, και ισως τα καταφερα αφου μετα απο λιγο ηταν καλυτερα...Ετσι ειμαι εγω...χαρουμενος ανθρωπος που δεν μπορω να ζησω χωρις τρελα στην ζωη μου!!


~Μετα απο μια εβδομαδα~

Ο Βαγγελης, δεν ειχε εμφανισει ιχνος ζωης...αυτο με ανησυχουσε, γιατι τον ειχα ερωτευτει...προφανως εκεινος οχι, γιατι με εγραφε κανονικα...ηη οχιιιι.??ααςς μην βιαζομαστε..!! Η μονη που ηξερε την ιστορια μας, ηταν η Αννα, αφου σαν κολλητες δεν μπορω να της κρυψω τιποτα...(αχαχαχα καημενη μεγαλο λαθος..χεχεχε...θα το μαθετε στο τελος )

Χτυπαει το τηλεφωνο!Πεταχτηκαα απο το κρεβατι, ελπιζοντας πως θα ειναι ΕΚΕΙΝΟΣ...ελαα ρε γαμωτο, χεσταα η Αννα ειναι...

"Ελαααα Ανναα μου"..ειπα οσο πιο γλυκα μπορουσα..

"Ελαα γλυκουλααα"(ετσι με φωναζε, γιατι τα μεγαλο αλλα ωραια μαγουλα μου ειναι συνεχως κοκκινα και κανουν ωραια αντιθεση με τα γκριζομπλεε ματια μου..Ηλεοοος
)

" τι νεαα?"ειπα...(υπουλο καθαρμαααα..οχι ενταξει αυτο δεν το ειπα, αν και τωρα το εχω μετανιωσει λιγο...)

"Μααααντεψεε!!Ειναι Σαββατοο"μου ειπε τραβωντας τα "ααα"...

"Ohh yeaaahh...θααα παμε να κλαμπαρουμε το βραδυυ ετσιι??"απαντησαα..

"ΕΝΝΟΕΙΤΑΙΙ"...

"αντεε φιλακιαα τα λεμε..."

"Βββ"..μου ειπε ξερα..



~μετα απο μερικες ωρες~

Σκεψεις μου: "αχχχ ωραια να βγω επιτελους να ξεσκασω....παω να ετοιμαστω"

Εβαλα ενα καυτο τζιν σορτσακι, μια.μπλουζα κοκκινι μεχρι τον αφαλο, βαφτηκα με κοκκινο κραγιον στα χειλια,εβαλα λιγο eye-liner , και τις γοβες μου...με λιγα λογια, ημουν θεα οπως μου ελεγαν ολοι...

"Φευγωωωωω" φωναξα στην μητερα μου , η οποια δεν εχει ιδεα για το συμβαν με το αμαξι, αλλιως ουτε μεχρι την γωνια δεν θα με αφηνε να πηγαινωω...

"Για που το βαλες μικρηη?"...(η συνηθισμενη ανακρισηη... -_- )

"Παω να κλαμπαρω με την Ανναα"..ειπα γλυκα, γιατι οποιος τσαντιζε την κυρα Σταυρουλα, δεν ειχε καλα ξεμπερδεματα..

"Ααα οκ..καλα να περασετεε και να προσεχετε.."ειπε

"Αμαν μωρε μαμαα!!16 χρονων ειμαι.."..νταξει φυσικα και δεν το ειπα, παραμονο απο μεσα μου, γιατι θα εμενα στο σπιτι για την υπολοιπη εβδομαδα οποτε ειπα.." οκ μαμαα θα προσεχουμε"


Εφυγα και ξεκινησα προς της Αννας..περασα απο αυτον τον δρομο παλι..απο αυτον που βρηκα και με εσωσε ο φυλακας αγγελοα μου...τελος παντων..δεν θα μου χαλασει αυτο την διαθεση..

Πηρα την Αννα , και μετα απο λιγο φτασαμε στο κλαμπακι... Μπαινοντας μεσα, αντικρησα αυτο που δεν περιμενα....αυτο που με εκανε απιστευτα χαρουμενη...Ηταν......




Σαν ταινια φαντασιαςWhere stories live. Discover now