Κεφαλαιο 9

255 29 2
                                    

..μεχρι που ο Τζιμμυ με φιλησε...στο..στο στομαα...απομακρυνθηκα, και Με τυλιξε αμεσως στην αγκαλια τoυ, και βγηκαμε εξω απο το μαγαζι!!Δεν προλαβα να αντιδρασω σε τιποτα απ ολα αυτα..εγιναν τοοοσο γρηγορα!!

Συζητηση με το που μπηκαμε στο αμαξι:
"Εισαιι τρελοςς αγορακι μου??"ειπα ξαφνιασμενη και ισως νευριασμενη..

"Κοιτα βασικα ξερω οτι σου υποσχεθηκα οτι δεν θα σε αγκιξω, αλλα ειδα την Αννα να φιλαει τον Βαγγελη με το ζορι, και να σε κοιταζει ταυροχρονα..Ο Βαγγελης τραβηχτηκε αμεσως , και τις ειπε κατι νευριασμενος.. Οποτε δεν μπορουσα να το αφησω ετσι αυτο.Και..."

Δεν προλαβε να τελειωσει ο Τζιμμυ, και ξεσπασα σε κλαμματα...ο Τζιμμυ σαν παλιογλυκουλης με αγκαλιασε, μου σκουπησε τα δακρυα, και προσπαθησε να με ησυχασει..επειτα απο λιγη ωρα εβαλε μπροστα το αυτοκινητο ...Μετα απο λιγη ωρα, φτασαμε σπιτι μου..
Με οσο κουραγιο μου ειχε απομεινει, ανεβηκα τις σκαλες και εφτασα σπιτι μου...Μπηκα στις μυτες , για να μην με ακουσει η μανα μου, η οποια κοιμαται τοοοσοο απιστευτα φοβερα ελαφρια, που και ενα μυρμηγκι, θα την ξυπναγε..Περιεργο που δεν ξυπνησε...Προχωροντας μεσα προς το σπιτι, διαπιστωνω κατι που εκανε την μερα μου(νυχτα βασικα ενιγουει) να αποτελειωθει ολοκληρωτικα....








Χεευυ <3 ..Ναι ξερω μην με βρισετε εχω καιρο να βαλω γιατι δεν προλαβαινω..θα βαζω οσο πιο συχνα μπορω αλλα θα ειναι μικραα!! :D

Σαν ταινια φαντασιαςWhere stories live. Discover now