(Επειδη είμαι καλός ανθρωπος θα επανορθώσω που δεν έβαζα τόσο καιρό)
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Εμφανίστηκε ο Βαγγέλης μεσα σε αυτο το πληθος απο φιλους μου στο πάρτι γενεθλίων μου..Απο την μια χαρηκα, αλλα απο την αλλη, δεν μου εδειξε εμπιστοσυνη οπως επρεπε και πιστεψε κάποιον "δέυτερο" στην σχέση μας.."Χρονια πολλά να σε χαιρόμαστε"..μου ειπε καθως έσκυψε και με φίλησε φιλικά στο μάγουλο."(με αυτες τις χειλουμπες ιιιιι αηδκκακσκα)
"Ευχαριστώ Βαγγέλη!!"ναι κ ομως μόνο αυτο ειπα..Εξαλλου τι αλλου να ελεγά;;φιλοι ειμαστε..Με βλέπει φιλικά και τον βλέπω φιλικά θελω να πιστέυω..Ετσι κ αλλιώς πιστευω πως εχουμε τελειώσει μεταξυ μας..Φυσικα και δεν εχω σταματησει να τον αγαπώ..Οταν εχεις-είχες αγαπησει καποιον πραγματικά δεν γίνεται να τον ξε-αγαπήσεις..Οσος καιρός,μέρες,μηνες,χρόνια και αν περασουν...
"Λοιπον παιδια;;Πάμε να χορεψουμε;" ακουστηκε η φωνή της Τζένης η οποια με εβγαλε απο τις δυσαρεστες σκέψεις μου..Ακομα και στα γενεθλιά μου χάλια θα μαι;;
Χαμογελασα και αρχισα να χορευω..
*μετα απο αρκετη ωρα στο παρτι*
Χορευω ακομα, αλλα ζαλίζομαι..Δεν βλεπω τιποτα.Σχεδον όλα ειναι θολά..Εχω γινει ντιρλα στο μεθύσι.
Ξαφνικα βλεπω μια αντρικη μορφή να με πλησιαζει..
Με επιασε απο την μεση κ αρχισε να χoρευει μαζι μου..Κολλησε το κεφαλι του στο δικο μου, και τοτε καταλαβα ποιος είναι ο μοναδικος εδω περα που θα με ενοχλούσαν τα υπέροχα μαλλιά του στην μούρη μου-.-'
Το γεγονός αυτό δεν με πείραξε και συνεχισα να χορευω προκλητικά.(αχνε Βαγγελαα)Το επόμενο που θυμαμαί ειναι σκοτάδι..εμ τόσο που ηπιες μπραβο μωρη Ελίζα.Ξυπνησα στο κρεβατι μου..Μετα μου εξηγησε η Τζενη το εγινε ακριβως..
"Απο το πολυ ποτο(τικα τακα τικα τακα..οχι δεν ειμαι ηλιθια αυτο μου ρθε) ζαλιστηκες,λυποθήμισες..Ολοι τρομαξαν αλλα ο Βαγγέλης τους εξήγησε.Τοτε σε πήρε σε στυλ νύφης και σε πήγε σπιτι σου..
Τωωωωρα.Δεεεν ξερω τι βρωμικο κσι άάάγριο παιχνιδι εγινε σπιτι σου.."(καταλαβαατε αχνεεε #team_ανωμαλες εδω)"Πάάάάρτα!Ξερεις οτι με τον Βαγγελη δεν εγινε τιποτα..Ποσο μαλλον που ειμαστε εκτος σχεσης"προσπαθησα να το παιξω αγγελουδι, αλλα ουτος ή αλλος δεν εγινε κατι με τον Βαγγελη.
"Αααα.."ειπε δυνατα πιάνοντας τν κοιλιά μου..αυτος ο πονος με πεθαινει."Τι επαθες;;Εισαι καλα;" ρωτησε γεματο απορρια η Τζενη..
"Ναι..μια χαρα.."
Ή τουλαχιστον ετσι νομίζω..Χεευ..Νομιζω οτι η ιστορία μου δεν σας αρέσει ιδιαιτερα :(
Ακομα δεν εχει ξεκινήσει το "ωραιο" μερος..<3
Τι λετε οτι συμβαινει στην Ελίζα;;Vote and comment ❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Σαν ταινια φαντασιας
Teen FictionΗ Ελιζα, μια 17χρονη κοπελα προχωροντας αμεριμνη στους δρομους της Αθηνας μεχρι που συνανταει το "αυτοκινητο της μοιρας"...Τι θα γινει στην συνεχειαα με τον φιλακα αγγελο της??Ενα ερωτικο τριγωνο ομως καταστρεφει την ζωη της...!!