Κεφαλαιο 7

346 31 4
                                    

Μετα απο ενα χρονο με τον Βαγγελη τα ειχαμε ακομα!!ειμαστε πολυ ερωτευμενοι, και εχουμε προχωρισει την σχεση μας,αρκετα μπορω να πω!!(χεχεχε οποιες καταλαβαν καταλαβαν).
Η Αννα χωρισε τον Τζιμμυ μετα απο μια εβδομαδα!!αν και ακομα ο ενας γουσταρει τον αλλο δεν το παραδεχονται!!Ετσι κ αλλιως δεν υπηρχε συγκεκριμενος λογος που χωρισαν...τελος παντων ετσι ειναι η Αννα!!..αν και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι αφου ακομα της αρεσε!!Ετσι κ αλλιως εχουμε απομακρυνθει!!οχιιι δεν εχουμε τσακωθει , απλα εχω παρατηρησει οτι η συμπεριφορα της σταδιακα αλλαζει..αυτο με προβληματιζει γιατι εχει αλλαξει σταση απεναντι σε εμενα και τον ΒΑΓΓΕΛΗ!!
Οταν τα σχολεια ξεκινησαν, ηρθε ενα κοριτσι στην ταξη η Τζενη!!γρηγορα γιναμε κολλητες!!ειναι πολυ καλη κοπελαα!!Εγω , η Αννα και η Τζενη, ειχαμε γινει ενα τριδυμο!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ξυπνησα απο τον ηχο του κινητου μου..ειχα μηνυμα ,ηταν απο την Τζενη...ηταν λιγο ανησυχητικο, το γιατι θα σας το εξηγησω:

"Ελα γρηγορα πρεπει να σου πω"

Σηκωθηκα γρηγορα , εβαλα ενα σορτσακι κ μια μαυρη μπλουζα!!βαφτηκα ελαφρα , και εκανα τα μαλλια μου ενα προχειρο κοτσο!!

Μετα απο λιγη ωρα, ημουν στο σπιτι της Τζενης!!

"Μπορεις να μου πεις τι εγινε?? Ειμαι εδω μιση ωρα και δεν μπορω να καταλαβω τι εχει γινει!!"ειπα λιγο εκνευρισμενα

"Κοιτα θελω να εισαι ψυχραιμη...και να μου ορκιστεις οτι δεν προκειται να πεις τιποτα"..ειπε

"Ναι κοιτα αν δεν μου πεις ΤΩΡΑ δεν ξερω και εγω τι θα γινει!!ΑΝΗΣΥΧΩΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ??"...ειπε λιγο εως αρκετα δυνατα απο οτι επρεπε..!!

Μερια Τζενης:...δεν μπορω να της πω ολη την αληθεια , θα την πληγωσει..δεν μπορω να της το κανω αυτο..θα της πω ενα μικρο μερος απ ολο αυτο..!!

Πισω στην πλευρα Ελιζας:

Ημουν πολυ αποτομη και νευριασμενη...ειχα ανησυχισει τοοοοσο!!πφφ δεν εφταιγα εγω

"Λοιπον..περιμενωω"..ειπα

"Εμμ..κοιτα ..νομιζω πως η συμπεριφορα της Αννας εχει αλλαξει μπροστα σε εσενα και στον Βαγγελη..η γενικα τελος παντων..νομιζω οτι δεν ειναι αυτο που δειχνει!!"ειπε η Τζενη...

ΟΠΑΑ!!ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ??ΚΑΤΑΡΧΑΣ Η ΑΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΤΖΕΝΗ!!ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΗΡΘΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!?

"Εμ..νομιζω πως κανεις λαθος!!πφ.. Περιμενα τετοια αντιδραση.."..ειπε..

Η αληθεια ειναι πως στεναχωρηθηκα.....με την Τζενη ειχαμε δεθει τοσο, που μου φαινονταν αδυνατον να ελεγε ψεματα!!ετσι κ αλλιως και αληθεια να ελεγε, δεν βλεπω κατι το τρομερα ανησυχητικο...!

Σαν ταινια φαντασιαςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang