Öncelikle röpotajımda beni kirmadigin icin tesekkur ederim. Çoğu kişinin Kitaplığında bulunan aşkın hali serisi yudumunhikayeleri: yazarınla çok keyifli bir muhabbet ettik :) Ve size güzel bir de sır vereyim AŞKA YAKIN kitap oluyor. :)
1. Klasik ama olmazsa olmaz sorumuz :) seni biraz taniyabilir miyiz?
Ben Kübra namı diyar Yudum. :) 22 yaşındayım. Üniversite okuyorum ve bölüm sosyal hizmet. :)2. Hikaye yazmaya ne zaman başladın? Sizi en çok destekleyen kişi kim oldu?
Ilkokul 8. Sınıfta başladım. Küçük ve basit bir kaç şey yazdım. Lise de biraz daha arttı tutkum. Şimdi de böyleyim işte. :) Destekçim ilk zamanlar yoktu, çünkü kimseye soylemiyordum. Sonra ile ve Arkadaşlarım öğrendi hepsi destekledi çok şükür. :)3. En çok hangi yazarı okuyorsunuz? Kimlerden etkileniyorsunuz?
Yazar odaklı seçin yapmıyorum, daha çok kitap konusu odaklı yapıyorum. Ama İskender Pala'yı her daim tek geçerim ve Cenk Enes Özer'in de yeri ayrıdır. Birilerinden etkilenmiyorum ama etkileniyorsamda farkında değilim. Kariyer odaklı baktığımızda da örnek aldığım yazarlar var ama onlarda dediğim gibi İskender Pala ve Cenk Enes Özer ve birkaç kişi daha. :)4. Aşkın hali serisi çok güzeldi. Hikayeniz yazarken karakterleri nasıl seçip oluşturuyor sunuz?
Bu çok karışık birsey aslında. Yani beynimin içi de bir dünya var ve ben o dünyaya girip karakterleri alıyorum. Yani bunu anlatmak ta zorlanıyorum gerçekten, bazen kafamı içini almak ve o dünyayı insanlara göstermek istiyorum. :)5. Aşkın seri halinin Aşka yakın kitap oluyormuş. Hayirlisi olsun. Hangi yayineviyle anlaştınız ve kitap raflarımızda ne zaman yer alıcak? :)
Allah razı olsun canım teşekkürler. :) Peon yayınevi ile anlaştık. Tam tarih veremiyorum ama güzel bir bayram hediyesi olabilir. :)6. Yazarken çektiğiniz zorluklar nelerdir?
Zaman zorluğu çekiyorum. Yani yazıcak zaman bulamıyorum. Bazen tıkanıyorum. Bazen yoruluyorum.7. Son olarak watpadd'de hangi yazarın kitaplarını begeniyor sunuz ? Çıkan kitaplar var iyi ki çıkmış veya çıkmasada da olurmuş dediginiz kitaplar hangisi?
Kitabı çıkanlar için pek yorum yapma taraftarı değilim. Bi bilinen kitaplar var ki kitaplar çıkıyor. Ama gözlerini haramdan sakın kitabının yazarının anlatımı ve Megolin'in anlatım ini çok seviyorum.- Bana vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. :) Kitabın tekrardan hayırlı olsun. Inşallah istediğin okuma oranına ulaşabilirsin. :*
- çok teşekkür ederim çok sağol ALLAH razı olsun, hayırlısı olsun diyelim artık. :) RABBİM yüzümü kara çıkarmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wattpad kitap tavsiyeleri
No FicciónWATPADD'İN NABZINI TUTMAYA GELDİM. :) TAVSİYELER, ELEŞTİRİLER, RÖPARTAJLAR , HANGİ HİKAYELER KİTAP OLMUŞ, HANGİ YAZARIMIZ DAHA ÇOK SEVİLMİŞ, VE DAHA PEK ÇOK KONU... TAKİPTE KALIN. :) KİTAP LİNKLERİ YORUMDA BULUNMAKTADIR. 29.08.2015