Benim sevdiğim güzel yazarımla röportaj yapmak istedim ve sağ olsun o beni kırmadı. Evet şimdi biraz arkadaşımızı tanıyalım. Bu güzel hikayelerin nasıl yazıldığını, nasıl doğduğunu öğrenelim.
1. Seni biraz tanıyabilir miyiz?
-Adım Ebru Hilal Yüce, Hilal'i tercih ediyorum genelde, Tokat'lıyım ve 19 yaşındayım.
2.Yazmaya nasıl başladın? Seni etkileyen ne oldu?
-Yazmaya baya küçükken başladım. Sanırım 12-13 yaşında falandı. İlk önce kuzenim yazmaya başlamıştı onunla baya yakındım. O yazınca bende yazmak istedim sonra küçük bir deftere ilk hikayem olan "Linda Newton"i yazdım, ondan sonra da sürekli laptobumda yazmaya devam ettim. Bir sürü senaryom var hala eskilerden kalma. Yine hic bir şey düşünmeden yazmaya devam ederken arkadaşım aracılığı ile wattpadi öğrendim. Burayı duyduğumda gerçekten baya sevinmiştim. Sonuç işte buradayım.
3.Hangi yazardan ilham alırsın? En sevdiğin yazar ve kitap hangisi?
-J.K Rowling'i severim, genel olarak ilham aldığım bir yazar yok. Bir de J.R.R Tolkien var. Fantastik takılıyorum genelde :)
4.Peki wattpad de sevdiğin yazarlar kim? Kimin kalemini güçlü buluyorsun?
@eliffeck(avcının yazarı)
@ruhperver (Rüya bekçisi ve A0023)
@Peter-Harry (Noksan) Onların kalemlerini güçlü buluyorum. Sevdiğim çok fazla yazar var burada saysam bitmez aralarında sen de varsın tabi :)
5.Hikaye yazarken kurguyu nasıl belirliyorsun? Karakter seçimini nasıl belirliyorsun ve hayatından kesitler kalemine yansıyor mu?
-Kurgu genelde bir şarkı söylerken ya da resme bakarken aklıma geliyor. Doğaçlama takılan biriyim ben yazdıkça aklıma geliyor. Ve evet bazen duygularım kitapların içerisine karışıyor mesela Dipsiz Mahzen, bunalıma girdiğim zamanlardan çıkmış bir kitaptı :)
6. Dipsiz mahzen demişken beni en çok etkileyen konuya geleyim. Biz her zaman aydınlık, iyi, tarafı severiz ve savunuruz. Ama ilk defa bir hikayede karanlık tarafa ilgi duymaya başladım. Sen karanlık ve aydınlık taraf hakkında ne düşünüyorsun? Nasıl oldu da karanlık tarafa bu kadar sevdirebildin?
-Aydınlık karanlık bu iki kavram çoğu hikayedeki konudan daha farklı ve bir kötü çocuk hikayesi olduğunu düşünenler oldu ama onunla alakası yok bu derinlerine inilmesi gereken bir kurgu, karanlığı sevdirmek istediğim için belki sen da hissetmişsindir, o hissi sana aktarmışımdır o zaman ne mutlu bana :) Öte yandan karanlığa bu kadar ilgi olacağını tahmin etmemiştim.
-- Kötü çocukla alakası yok gerçi okumadım ama bu daha fantastik gizem gerilim tarzı hikaye. 3 ana konuyu barındırıyor. Ve bence en güzelini yapmışsın biraz farklılık her zaman iyidir :)
- Evet aynen o üçü var. Farklılık yapmayı seviyorum. Hatta bazen mizahta katıyorum. :)
--Evet 4 oldu tmm kıskandırma beni :)
7.Son soru :) Bir kitap karakteri olmak isteseydin hangisi olurdun?
-Harry Potterdaki herhangi bir karakterin yerinde olmak isterdim, o filmin içerisinde olmak çok güzel olurdu :) diğer türlü hiç düşünmedim o şekilde.
--Teşekkür ederim bebeğim bana zaman ayırdığın için. :*
-Bende teşekkür ederim ^^
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wattpad kitap tavsiyeleri
No FicciónWATPADD'İN NABZINI TUTMAYA GELDİM. :) TAVSİYELER, ELEŞTİRİLER, RÖPARTAJLAR , HANGİ HİKAYELER KİTAP OLMUŞ, HANGİ YAZARIMIZ DAHA ÇOK SEVİLMİŞ, VE DAHA PEK ÇOK KONU... TAKİPTE KALIN. :) KİTAP LİNKLERİ YORUMDA BULUNMAKTADIR. 29.08.2015