Hey! Sajnálom a késést, sorry.Ez rövid lett..:( A helyesírási hibákat pls ne nézzétek! Auch. Fájt megírni mi történt Ashyvel. Nemsokára jönnek a rendes részek remélem.. puszi
Egy interjút sem adtunk a szörnyűség után. Teljesen bezárkoztunk. Hivatalos lett!
A 5 Second of Summer feloszlott. Jelenleg Luke és én a közös házunkban vagyunk és a kanapén ülünk, tévézünk. Calum családja nemrég ment el, nagyon rossz állapotban voltak, pont mint mi. A temetés a lehető legrosszabb volt, amikor Cal testét koporsóban leengedték. A rendőrök is nyomozonak, nagyobb, kevesebb sikerrel. Bár ahogy elnézem őket inkább az előző igaz. Semmit sem tudnak, sőt még engem is megvádoltak, szerencsére megúsztam. A telefonom csörgése nyomta el a sok faszságot amit a tvben magyaráztak. El vettem a velem szemben lévő dohányzó asztalról, Ash neve volt a képernyőn. Felvettem. Ashton lihegett, beleszóltam.
"Helló!" Mondtam unottan.
"Nem bírom tovább, ma mindennek vége lesz." Felelt sírva, a szemeim kipattantak?
"Mi a fasz? Ash, miről beszélsz?" Ordítottam kétségbe esve, mire már Luke rám emelte a tekintetét és kihangosítottam a telefont.
"Félek, de meg kell tennem. Nekem nem megy ez tovább. Lefogok ugrani." Beszélt elfolytott hangon.
"Nem! Nem teheted ezt velünk! Hol vagy?" Kérdezte Luke.
"Nem mondhatom el." Letette. Szerencsére, le lehet nyomozni a számot, hiszen ez a 21. század. Egy ötemeletes ház tetején volt, mi pedig mindent hátrahagyva siettünk oda. A ház előtt megálltunk, a tetőn Ash nézett le.
"Sajnálom!" Ordította. A szívem a torkomban dobogott nem teheti ezt!"Minden rendben lesz! Segítünk egymáson." Kiáltott fel Luke.
"Gyere le Ash! Ne légy önző! Képes lennél meghalni amikor itt vagyunk mi és a családod!" Mondtam.
"Most felmegyünk, oké?" Kérdezte Luke és elindultunk át az úton. Ash bólintott, hátrébb lépett amikor, mintha megbotlott volna. Az egyensúlyát elveszítve lépkedett a párkány széléhez, amíg ki nem fogyott lába alól. A kezeivel sikertelenül kapálózott, majd zuhanni kezdett.
Kiáltott, fájdalmasan.
Minden egy perc alatt történt. Az egyik pillanatban elértük, hogy ne ugorjon a másikban már a furgonon landol, amit összetört. Odafutottunk. A látvány borzalmas volt, vér folyt ki a szájából, a bal kezén egy nyílt törés volt.
Ashton Fletcher Irwin elhunyt július tizenegyedikén.
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE HUNTER /M.C. magyar/
FanficSosem akartam ezt. Ha tudtam volna, mindent az elején leállítok, hogy megmentsem azokat akiket a barátaimnak hívok. Michael Clifford hungarian fanficton.