Mosollyal az arcomon kerestem Samet, de bármennyire is tapogattam az ágyat, hűlt helye volt. Lassan felültem, az órára néztem és már 10 órát mutatott, amit a szobába játékosan beszökő kis sugarak is mutatták. A háló ajtaja egy kis résnyire nyitva lett hagyva és hangokat hallottam.
"Persze! Nem fogom engedni!" Mondta a hangjában teljes komolyság hallatszott. Halkan felálltam, az ajtóhoz akartam menni, de valamibe belerúgtam.
"Fent van! Mennem kell!" Felelte és bejött. Amikor rám emelte a tekintetét kezdetét vette a színjáték. Megpróbáltam álmosnak tettetni magam, miközben egy lusta félkomás mosolyt küldtem neki.
"Jó reggelt mackó!" Üdvözölt és tudtam, hogy bevette. Kis lépésekkel hozzám sétált és lágy reggeli csókot lehelt az ajkaimra.
"Neked is!" Mondtam és végig néztem rajta.
"Hm, jól áll a felsőm."utaltam a piros ingemre ami a combja közepéig ért, nyakánál pedig éppen addig volt begombolva, hogy a melleit takarja. Válaszul kuncogni kezdett és átkarolt.
"Kivel beszéltél?" Kérdeztem, elég volt a kertelésből. Az arca komor lett és mondani sem tudott semmit.
"Ö.. hát.. az legyen titok. Mit szólsz?" Kérdezte és egy hosszú szenvedélyes csókot adott, mire azt hitte elfelejtem. Hazudott.
"Az ingedért meg bocsi, kényelmetlen volt a tegnapi szerelésemben aludni ezért hajnalban kerestem valamit. Gyere kész a reggeli!" Mormolta kissé rekedtes reggeli hangján, éreztem, hogy a szívem nehezebben ver. Amikor hátat fordított és a konyhába vette az irányt megráztam a fejemet.
Michael, nem engedheted túl közel! Tudod mi lesz a vége! Utalt egy kis hang a fejemben a srácokra.
Kellemes melegség járta át a helységet sült bacon illattal kísérve. A nappaliban két személyre van megterítve, ahol bacon, főtt és lágy tojás díszeleg a tányéron elég gusztusosan feltálalva. Két kis üveg pohár is van amiben valamilyen gyümölcslé van és mellette egy kis csészében gőzölgő kávé.
"Kitettél magadért." Jelentettem ki két korgás között, ami a hasamból jött, az asztalhoz érve.
"Köszönöm." Válaszolt helyet foglalva és én is leültem elé. A kávéhoz, kikészített cukorból és tejből is tettem az italomban, amit meg ittam a reggeli mellé. Azon gondolkodtam, hogy mi más a mai reggelen. Ma nem is ittam rövidet, sőt ha jobban belemegyünk az LSD-t is hanyagoltam, miatta. Megváltoztat a tudatán kívül is. Megittam a kávét, a gyümölcslevet és meg is ettem a reggelit.
"Elmegyek fürdeni." Válaszoltam. Bólintott, miközben az előbb talált újságot elemezte. Bementem a szobámba, elővettem egy alsónadrágot és egy melegítőt.
A fürdőben lehámoztam magamról a ruhákat és hanyagul a szennyes tartóba dobtam és a zuhany alá álltam. A fürdés is a kedvenceimhez tartozik a szex és az alvás mellett. A víz kellemesen melegítette a bőrömet, de egy percre elzártam amikor bekentem a testemet tusfürdővel, majd újra megnyitottam a csapot. Miután végeztem, egy fehér, puha törölközővel megtöröltem magamat. Felvettem az alsóm és a melegítőnadrágomat, azután jöhetett a borotválkozás. Miután kész lettem a szobába mentem ahol Sam feküdt és a televíziót nézte, amiben a family guy ment.
"Tudod mi a jó." Jelentettem ki és a tekintetét rám emelte, majd megnyalta az ajkait.
"Levegőt is vegyél édesem." Mondtam, észrevettem, hogy még azt is elfelejtette. A vágy mekkora úr! Jegyeztem meg magamban és lehuppantam mellé. Imádom ezt a sorozatot, nagyon szórakoztató.
"Mikey! Hány óra?" Kérdezte Sam aki már majdnem elaludt. Az éjjeliszekrényről felemeltem a telefont, ami szerint már dél volt.
"Dél van. Este mi lenne ha elvinnélek egy randira?" Kérdeztem tőle egy hirtelen felindulásból.
KAMU SEDANG MEMBACA
THE HUNTER /M.C. magyar/
Fiksi PenggemarSosem akartam ezt. Ha tudtam volna, mindent az elején leállítok, hogy megmentsem azokat akiket a barátaimnak hívok. Michael Clifford hungarian fanficton.