-6-

68 25 2
                                    

Beyaz teni, yeşil gözleri, ve sımsıcak o bakışları karşısında tutulmuştum farketmeden.
Sevda ah sevda..
Birbirimize durumlarımızı anlatmıştık o gün.Neden durakta o vaziyette olduğunu,benim nasıl bu halde olduğumu birbirimize anlatıyor gözlerimizin içinde doğan güneşi selamlıyorduk..

Onun durumunun da aslında görüldüğü gibi olmadığını öğreniyordum o an. Sevda oysa ki çok zengin bir ailenin kızı olup fidyeciler tarafından kaçırılmıştı.Durakta gördüğüm Sevda'nın üstünün kirli yırtık olmasının nedeni aylarca o fidyecilerin elinde olmasıymış.Ellerinden kaçmak isterken bir uçurumun kenarından denize atlamış kendini zor da olsa azcık yara bereyle kurtarmıştı..

Tüylerim ürpermişti hikayesini dinleyince.İçimden dalga mı geçiyor acaba benle diye sorusu geçiyordu.
Ama bu bir şaka olamazdı.Çünkü o gün gördüğüm kirli pasaklı kızın aksine bugün çok şaşalı giysilerin içinde teninin beyazlığıyla çevresine gülümseyen o güzel gözlü kız duruyordu karşımda..

Alışıyordu kalbim Sevda'ya.Hayat hikayesini öğrenmiştim.
Ama ansızın içimde beliren yine bir umutsuzluk içimi örseliyor karartıyordu o an..
Sevda çok zengin bir kızdı.Ben ise işten yeni atılmış, hayattan bir gayesi olmayan Umut..
Neden herkesin hayatı aynı olmuyor diye isyanlarım bayrak çekip bağımsızlığını ilan etmişti kalbimde..

Sevda'yı evine bırakcak olan kişi ben olacakken bir anda kendimi Sevda'nın arabasında buluyordum.Evimin önüne geldiğimizde bana kartını verip "Tanıştığımıza çok memnun oldum bundan sonra buluşmalarımızı sıklaştıralım" diyip göz kırparak uzaklaşıyordu arabasıyla yanımdan.

Ama olmuştu galiba.
Mutluydum çok heycanlanmıştım..
Hayat bizi boşuna denk düşürmemişti birbirimize..

Asılsız HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin