6. Fasz nélkül nehéz.

888 62 0
                                    

A nyanya megint becsörtetett a szobába és kijelentette, hogy kezdés van. Újra végigmentünk a folyosón, ki Mandyhez, Westhez, és apámhoz. Sokan meglepődtek a lányos külsőmön, majd megszokják.
Mikor leültünk újraindult a kamera.
- Szóval ott tartottunk, hogy fiú lettél kifejtenéd? Igazából gyönyörű vagy lányként - mosolygott rám Mandy.
- Levágattuk a hajam, és vettünk egy csomó ruhát valami fáslival szorítottuk le a mellemet, ami elég kényelmetlen volt. Kényelmetlen volt mélyíteni a hangomat, és bókolni a lányoknak. Azthiszem elég helyes pasi voltam, sok lány akart randit tőlem. Kínos volt visszautasítani őket mert tudom milyen érzés. Bár a nyomulósakat nem. Szóval szar volt elsőnek mikor összeismerkedtem a srácokkal. Mikor kezetfogtunk erősen szorítottak és nem adhattam ki egy hangot sem. Próbálgtatták az idegeim. Rájöttem, hogy pasinak lenni fasz nélkül nehéz. - Kitört a nevetés. - Tudjátok már az utóbbi egy és fél évben nem görcsöltem rá csak az első fél évben. Elengedtem magam büfögtem és fingottam mint ők mert miért ne? - A srácokból kitört a röhögés - Amíg nem csináltam már a nyelvemen volt, hogy lehordjam őket. De volt olyan, hogy meztelenül szaladgáltak. Én egy szál mellbe nem mehettem ki eléjük, simán lebuktam volna.
- Mi volt a legrosszabb? - kérdez rá Mandy
Elkezdek vigyorogni
- Mikor el kezdtek hozzám vonzódni, és nem értették miért.. Vicces volt

Titkok [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now