Epilogus

1K 84 18
                                    

Három hónappal az interjú után minden rajongó látta a műsort, és a híre elterjedt az egész világon, már mindenki ismeri a nevem. Nem kaptam utálkozó leveleket, sokan gratuláltak és példaképnek tekintenek. A rajongóink száma megnőtt. Többen követnek minket twitteren. Mi vagyunk a legismertebb táncos banda a világon, egyre többen hívnak minket fellépni és interjúzni.
Apámmal és Westtel nem tudom mi van, az interjú óta nem láttam őket.
Nate és én 3 hónapja élünk kapcsolatban és szeretjük egymást. Nem tettek ki a csapatból, és azóta is velük táncolok.
Mióta felfedtem a titkaim egyre jobb kapcsolatot ápolok a fiúkkal. Most pedig épp egy interjúra tartunk.
- Kezdünk! - nyit be egy csaj.
Miután kimentünk és leültünk én és Nate furcsán feszültek vagyunk, bár ezt észre is vettük ezért elég furcsán méregetjük egymást.
- Sziasztok! - Köszön a szimpi csaj. - Hogy vagytok?
- Jól - mondják Willék.
- Remekül vagyok - eresztek egy mosolyfélet
- Én is - nyögte be Nate. Nem értettem mi baja mikor a kocsiban ültünk még jól volt. A csaj furcsán nézett rá.
- Van valami amit megosztanátok most?
- Igen - szólalunk meg egyszerre Nateval.
Egymásra nézünk, biccent, hogy kezdhetem.
Nagyot sóhajtok.
- Egy darabig nem fogok táncolni. - Jelentem be mire mindenki ledöbben. A fiúk szájtátva néznek mkre Nate megbír szólalni.
- Miért?
Elmosolyodom és a hasamra simítom a kezemet.
- Két kisfiunk lesz ! - sikítok fel és egyből ki is szökik pár könnycsepp.
Nate egyből felkap és megpörget, a fiúk gratulálnak, a közönség őrjöng, fütyül, sikítozik, a telefonom pedig rezeg a gratulációktól a twitteren.
- Ó jézusom, ikrek? Köszönöm szerelmem, köszönöm - mondja sírva Nate majd mégjobban megszorongat és csókolgat aztán letesz a lábamra és belesúg a fülembe - Most én jövök.
Aztán letérdepelt elém mire mindenki visszatartotta a lélegzetét, még a légy zümmögését is hallottam. Előhúzott egy kisdobozt amiben ott volt a gyűrű.
- Des, Destiny Youngmay, hozzám jössz feleségül?
- Igen! - ugrottam a nyakába majd megcsókoltam.
Talán nem lesz könnyű, de ott leszünk mi egymásnak, lesz két gyönyörű kisfiunk és mindent át vészelünk mi négyen.

Titkok [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now