بس انا واثق فيكي فأنا مبدأيا موافق.انا : انت أحسن أب في الدنيا هات بوسه بقي انا حسّيت قلبي بيرقص من الفرحه.
بوستو وحضنتو.
هو: بس لازم اخد رأي مامتك بردو.
بعدت عنو، بس انا عارفه ان رايها زي عدمه فعادي اهم حاجه ان بابا موافق.
قام عشان يغير هدومه.
بابا من الرجاله الوسيمه من الناس النادر وجودهم.
ذو عضلات مفتوله وطول بعرض قمر يعني.ماما، مامابردو جميله مهي اجنبيه في شكلها وتصرفاتها كمان انا بحبها جدا بس هي مش زي بابا يعني عمرها معلمتني حاجه حلوه افتكرها بيها كل اهتماماتها ازاي تكون جميله ورشيقه ،مش عيب بس انا بنتها بردو وانا عرفه ان مش كل الأجانب كده هي الي مكبره دمغها.
بابا هو مثلي الاعلي هو الي علمني ازاي أحقق حلمي مهما كان انا كنت مايله اكتر ليه نفسي أكون زايه ناجحه في حياتي عشان كده بقولو علي كل حاجه.
بعد ما طلعت من أوضه بابا روحت أوضتي وانا هطير من الفرحه.
غيرت هدومي وقَعَدت علي السرير مسكت الموبيل اشوف جاستن اخباره ايه لقيت عنده حفله في لوس انجلوس.
قفلت الموبيل ونمت حاسه أني دايخه.ساره ....ساره يلي عشان الغدا.
ماما بتناديني عشان انزل اتغدا.صحيه جسمي مكسر معرفش ليه نزلت لقيتهم كلهم علي السفره قعدت اكل.
ماما : مالك شكلك تعبان
انا : مفيش عادي
ماما : مقلتليش ليه علي الي قلتيه لابوكي اشمعنا بتقليلو هو علي كل حاجه
انا : عادي قلت اسيبك انتي مش فاضيه تسمعيني
بابا : خلاص يا ساره
سكت وكملت اكل هي كمان كملت اكل بس متنرفزه هي دائماً تتخانق علي نفس الموضوع أني بقول لبابا علي كل حاجه وهي لا.
بصراحه جربت اقولها مفدتنيش بحاجه تسمع وتسكت فأقول ليها ليه.ادركت ان موبايلي نسياه فوق وممكن الكابتن يكلمني في اي وقت.
طلعت أوضتي شوفت مفيش مكالمات فائته.
كلمت صحبتي الي مجتش انهارده المدرسه.الو انتي مجتيش ليه المدرسه النهارده
آلو قالتها وهي صوتها ياما تعبانه ياما معيطه.
انا : مالك يا مريم
مريم : عندي برد بقالي يومين