.......and now leave you with the best singer
in the world......... Justin Bieberانا لِسَّه ما دخلتش الحمام الصوت ده من الاستاد بره انا مسمعتش حاجه من الي قالها غير Justin bieber في الاخر. مريم بصالي وفتحا بوقها ومبرقه.
الاوضه كلها صويت اول ما سمعو. انا واقفه متصمره مكاني مش عارفه أتحرك. كأني ملزوقه أعصابي مش موجوده
حاسه إنّو حلمOhh wooaah Ohh wooaah Ohh wooaah
You know you love me, I know you care
Just shout whenever, And I'll be there........صوتو جاي من بره انا لِسَّه في الصدمة.
مريم : انتي هتفضالي واقفه مبلمه كده يالا بسرعه نطلع نشوفو ده بدا يغني بجد.
شدتني من ايدي لبره. ده واقف قدامنا ينهار ازرق. ده بيقرب مننا.
ده هو حقيقي طب ازاي وهو في استراليا. الجمهور كله بيغني. الفريق كله واقف صف. خلص الاغنيه وجه بيسلم علي الفريق الي انا واحده منهم.
هتشل وانا واقفه. سلم علي مريم الي هي واقفه جنبي. بصلي ومد أيده انا مش مركزه في حاجه غير في ملامحو وشكلو. هو لِسَّه مادد أيده مريم راحت رفعالي أيدي عشان اسلم.
انا مسكت ايديه. ايه الي بيحصل ده. جسمي بيطلع سخونيه.you're a good player keep going.
هار اسود ده بيكلمني انا. انا بصاله وسكته. ضحكلي ومشي عشان يكمل غني. انا مش مصدقه الي بيحصل حولايا ده. طبعا هو بيغني واحنا واقفين.
الكابتن : الفريق التاني دخل المفروض انتو كمان تدخلو تحضرو نفسكو عشان نرجع الفندق.
لا...شويه كمان ....بليز ......
أصوات الفريق بالاعتراضبس الكابتن ماسر. فدخلنا وانا دخلت عشان اخد الشور الي مختهوش. أفكار بتدور في دماغي مش مصدقه فعلا الي حصلي ده.
جعلت الماء يتغلغل في أنحاء راسي لاذهاب الأفكار السيئه. وادراك ان ما يحدث حولي هو واقع وحقيقي.صوتو بره لِسَّه بيغني. افتكرت الكلام الي قالو ،وابتسمت.
خلصت ولبست لَبْس عادي ،وطلعت. مريم الوحيده. الي في الاوضه كلهم بيلبسو. هي واقفه بتتفرج من ورا الكابتن.انا : بتعملي ايه ؟
مريم : شفتي اهو الي كنتي بتعيطي عشان مش موجود ومش هتعرفي تشوفيه بره وسلم عليكي كمان.
وانا منشكحه اوي وبتكلم : انا مكنتش مصدقه لحد دلواقتي اصلا حاسه إنّو حلم انا فرحانه قوووي.الفريق ابتدا يخلص ويطلع.
جاستن كان خلص غني. واحنا خلاص هنرجع الفندق.لقينا واحد عملاق داخل علينا انا كنت بشبه عليه.
وفجأة عرفت مين وفي نفس اللحظه طلع من ورآه جاستن.
الي خلص من الفريق جري عليه وسلم عليه واتصورو معاه وانا واقفه زي الهابله مش عارفه اروحلو ومريم واقفه جنبي. لقيتو سابهم وجاي علينا. انا حاسه اني بتخيل.