انا ماشيه براحه وبفتح الباب باصه في الارض وبرفع عيني افوجأ بتلات أشخاص هو بابين وبنيأدم.جاستن قدامي قدام باب الاوضه بتعتي.
يالاهوي انا مش مصدقه. انا اول ما فتحت الباب البابين بتوع جاستن مشيو.
انا بقول لنفسي مش معقول كل مره ابلم في وشه. فقررت اني اتأل شويه. هو شافني من هنا وفاضل بصيصلي يجي ربع ساعه وهو بيعض علي شفايفه.
انا هموت من الكاسفه. طلعت وقفلت الباب ورايا. لقيتو مدلي ايدو عشان امسكها فمسكتها.
الريستورانت في الدور الأخير واحنا يعطبر في الاول. والفندق ما شاء الله معدي التلاتين دور.
ركبنا الاسنسير وانا كل ده صامته مبتكلمش. لقيت جاستن بيقول.جاستن : you have got the most beautiful eyes in the world
انا بصيتلو بصه إعجاب علي حب علي حاجات كتير موجوده في قلبي.
لقيتو يبقرب انا رجعت لورا شويه. وهو يقرب اكتر لحد ما زنقني.
لقيت عيني في عينه وهو مقرب وشو قوي مني. هو باصص علي بوئي وبيبل شفايفه.
انا لفيت وشي نحيت باب الاسنسير لأننا وصلنا.
ادرك هو كمان اننا وصلنا بعد عني ومسك ايدي ومشينا. لقينا الويتر مستنينا عشان يقعدنا. قعدنا المكان من فوق محدش يقدر يتخيله غير الي جرب رائع.
جاستن قاعد قدامي. الويتر سألنا نشرب ايه. انا سكت شويه منا مش عارفه البني ادمين دول عندهم ايه.جاستن : 2 drinks please
انا بصيتلو : بس انا مبشربش
جاستن : متخافيش مش هيعمل حاجه.
اصلا كلامه العادي وصوته وهو بيتكلم يخلوكي تفضلي ساكته وعيزا تسمعيه هو بس.
انا وهو قعدين ساكتين. انا بصه من الازاز الي جنبي. هو بصيصلي بس انا عملا نفسي مش واخده بالي.
قطع سرحاني.....جاستن : انتي مين؟
بصيتلو باستغراب كمل وقال : انا اتشاديت ليكي غصب عني. مش عارف انتي عملتي فيه ايه. انا اول مره شفتك في الملعب رجعت بعديها مَش انا. عمري ما كنت أتصور ان قلبي يفكر في حد تاني بعد الي حصلي. كل الي عرفتهم مهزوش فيا اي حاجه. انتي هزاتي فيا حاجات انا كنت قربت انساها.
لم اكن اؤمن بالسحر .. لولا سحر عيناكى.
انا مش عارف قلت الكلام ده ازاي. بس كل الي اعرافو اني مستريح دلواقتي.
انا بسمع الكلام ده وعنيا دمعت رحت معيطه قدّامه. راح مسك ايدي ومسح دموعي.
اي الملاك ده انا بحبو قوي بجد. حسّيت إنّو حد انا عرفاه كويس. بدات أتكلم.انا : انا طول عمري وحيده مليش اخوات بيقولو عليا منطويه. عمري ما كان ليه boyfriend زي البنات التانيه. بالرغم من ان شباب المدرسه وأي شاب يعرفني كنت انا حلم بالنسبالو. كنت رافضه فكره ان يكون ليا حبيب. ممكن يكون لأَنِّي بليبر هههه!!!مش عارفه. بس الي اعرفو ان من ساعت ما شفتك بقيت واحده تانيه حتي صحبتي ملاحظه اني اتغيرت. بقيت بضحك وبتكلم مع الناس عادي.