1

144 12 0
                                    

Als lyon een fanfiction wil, kan hij er een krijgen! Enjoy

Lyon POV

Na al die lange dagen zonder liedjes van Laura Omloop ben ik helemaal gek geworden. Mijn moeder heeft me gewoon VERBODEN de liedjes van Laura te luisteren!

"Maaaaam ik ga even naar Joost toe!" Riep ik nog snel voordat ik de deur uit rende. Pfff.. van haar ben ik af. Maar wat mijn moeder niet wist is dat ik nu bij Joost WEL de gelegenheid heb om de liedjes van Laura te luisteren! Ik werd al blij van binnen. Ik pakte mijn fiets en reed al fantaserend over Laura naar Joost toe.

Ik liep via de achterdeur naar binnen bij Joost. "Hallo mevrouw Bouhof." Zei ik beleeft. "Hallo Lyon! Joost is boven op zijn kamer." Ik knikte vriendelijk en ik liep naar boven. Dat vriendelijk doen lukt me ook nog maar net.

Ik kwam aan bij Joost zijn kamer en klopte op zijn deur "Binneeenn!" Riep Joost vanachter zijn deur. Ik trok zijn deur open met vervolg dat ik viel over alle teringzooi in zijn kamer. "Jeeezus Lyon! Pas eens op man!" Riep Joost geschrokken. Ik keek hem boos aan. Ja hallo, kan ik er wat aan doen dat hij niet kan opruimen?!?! Ik stond op en schoof met mijn voet alle rotzooi aan de kant zodat ik normaal richting Joost zijn set-up kon lopen.

Ik ging zitten op zijn bureau stoel en zette zijn pc aan. "Lyon, wtf doe je. Het is nogsteeds mijn pc hoor. Ik hoorde de helft niet en ging naar youtube en typte: -Laura Omloop songs- in. Ik klikte de eerste de beste song aan en zette het geluid op 100. Ik zong keihard mee waardoor Joost zijn oren dicht hielt. "JEMIG LYON ZET DIE HERRIE UIT!" Riep hij over de muziek heen. Ik negeerde hem volledig en bleef doorzingen

Op een gegeven moment stopte de muziek en keek ik recht in Joost zijn kwade ogen. "JOOST! DOE TERUG AAN! IK HEB AL SUPER LANG GEEN LAURA MEER GELUISTERD!" Zei ik kwaad.

Joost was echt ontzettend boos en stuurde me het huis uit. Ik zat moedeloos op mijn fiets. Waar moest ik heen? Niet naar huis want daar kon ik geen Laura luisteren. Opeens kreeg ik een geweldig plan, IK GA NAAR LAURA TOE!! Ik pakte mijn mobiel en zocht het adres op en reed op mijn fiets naar het station. Op naar Belgie! Op naar Laura ♥

Ik was aangekomen bij het station en nam afscheid van mijn fiets. Die word waarschijnlijk toch gestolen. Ik nam nog een hap van de donut in mijn zak en kocht een kaartje voor de eerste de beste trein naar Antwerpen. En toen begon het avontuur pas echt.

Ik zag de trein aankomen en sprong op als een klein kind. Ik was dan misschien wel 20 maar ik voelde me net een kind van 5 die zijn eerste speelgoed brandweerwagen kreeg voor zijn verjaardig. Geweldig dus! Ik stapte in de trein en pakte mijn mobiel. Ik startte twitter op een tweette dit:

Op naar de vrouw van mijn dromen.

Ik zette een liedje van Laura en en koos een plekje uit. Dit ging me lukken! Ik ga mijn eerste meisje ooit fixen.

[Na een treinreis van 4 uur]

Ik stapte met bibberende benen de trein uit. Ik ben bijna bij Laura.. nu alleen nog een half uur lopen tot de echte eindbestemming..

Daar stond ik dan. Bijna voor het huis van Laura. Hoe moest ik dit aanpakken? Aankloppen of gewoon domweg het huis binnenlopen via de achterdeur?? Ik koos voor het laatste. Wat had ik nog te verliezen??

Ik deed voorzichtig de achterdeur open en sloop naar binnen. Ik hoorde 2 mensen praten.

"Laura is echt gestoord.. ze zit de hele tijd op die rare site, Twitch hete het geloof ik, naar een jongen te kijken. Ze moet werken aan haar volgende single! Anders haalt ze het allemaal niet meer!"

Ik was verbaasd. Dit was sowiso allemaal gelogen. Ik zette het uit mijn hoofd en sloop de trap op in de hoop dat, waarschijnlijk haar ouders, mij niet hoorde. Ik hoorde een meisje prachtig zingen in een van de kamers. Ik sloop erheen en keek door het sleutelgat, ik viel bijna flauw. "Wauw.. in het echt is ze nog knapper dan dat ik had verwacht." Fluisterde ik.

"Wie is daar??" Riep Laura en ze liep naar de deur. Kutkutkutkut.. wat moet ik nu?!?! Ik besloot te blijven staan niks kon meer fout gaan. Toch??

Vervolg komt wss toch niet. Had zin om wat te schrijven en dit kwam eruit. Bedankt voor het lezen! ♥

De Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu