Joost POV
Lyon en ik keken elkaar bang aan. "Wat moeten we doen?" Vroeg ik aan Lyon. "Jezus ga eens aan de kant joh!" Zei een dikke man die uit een van de toiletten kwam. Hij stootte tegen me op en riep boos: "Godverdomme pas op voor mijn kiwi!" Ik keek Lyon raar aan. Die man wilde de toiletten uit, maar dat kon niet! Want dan werden Lyon en ik sowieso gepakt door de beveiligers! Ik keek Lyon bang aan. "Wat moeten we nu?!"
Lyon POV
De dikke man liep de toiletten uit en ik en Joost wisten niet hoe snel we 1 van de hokjes in moesten rennen. Het mislukte.. We werden alle 2 door een sterke hand vastgegrepen en naar achteren getrokken. "Komen jullie maar even met mij mee." Zei de man.
[Beveiligers kamer]
"Ik stootte perongeluk tegen hem op, en nu krijg ik de schuld!" Schreeuwde ik boos tegen de bewaker. "Ja jezus he j..." zei de man maar hij werd opgehouden door de bewaker. "Hou jij je mond eens! Ik wil nu het verhaal van deze jonge man horen." Zei de bewaker boos. "Nou kijk, ik ging naar de toiletten maar liep perongeluk tegen hem aan, ik verontschuldigde me en wilde weer verder lopen, maar opeens sloeg hij me! En..." ik vertelde het hele verhaal waardoor de man alleen nog maar bozer werd. Hij wilde beweren dat het helemaal niet zo was! Ik zag Joost zijn handen tot vuisten maken. "Rustig Joost," zei ik geruststellend tegen hem.
Na nog even gepraat te hebben zei de man: "Mag ik jullie volledige naam even en telefoonnummer? Als er nog word gebeurt hier en jullie zijn erbij betrokken geweest, kunnen we jullie bereiken." Ik knikte en gaf mijn naam en telefoonnummer. Joost deed hetzelfde maar... de man weigerde! "Jullie hoeven niet alles van mij te weten!" Schreeuwde hij boos. "We kunnen harde maatregelen nemen jongen. Geef nu maar even je gegevens, dan kun je vertrekken!" Zei de bewaker. De man zuchte. "Mischa Ivangh. 06******" zei de man en stond op. "Mag ik nu gaan?!" Zei hij. "Ja je mag gaan." Zei de bewaker. "Joost en Lyon, jullie mogen zo weg." Ik keek Joost raar aan, zo pas? Waarom nu niet? Ik vroeg aan de bewaker waarom we niet wegmochten. "Er is hier nog iemand voor je Lyon, hij/zij wilde je verassen." Zei hij geheimzinnig. "Lyon, denk jij wat ik denk?" Zei Joost. Ik hield me even vast aan de muur. Als het Laura was, ging ik hier gillen. "Kom maar hoor" riep de bewaker naar de deur. Eerst kwam er een voet. Daarna een prachtig hoofd. En wat ik daarnet al zei, als het Laura was ging ik gillen, dus daar stond ik! Gillend tegenover Laura.. "Lyon jezus! Doe even normaal!" Zei Joost. Ik luisterde niet naar hem en rende naar Laura toe.
Laura POV
Lyon rende op me af en drukte me zowat helemaal plat. "Oh Laura ik heb je zo gemist!" Riep hij blij. "Ik heb jou ook gemist Lyon..." zei ik met een zucht en ik kuste hem. Dat was al een lange tijd geleden.. "Jongens ik ben mijn kiwi kwijt... heeft iemand hem gezien?" Zei de dikke man die random naar binnen was gelopen. "Nou??" Zei hij ongeduldig. De bewaker gaf hem een kiwi en de man liep weer weg.
"Hij komt hier wel vaker, we noemen hem Max de kiwi man." Zei de bewaker ongeïnteresseerd. "Oke, dat was awkward." Zei Joost. "En trouwens, ik ga ook weer even naar de jongens toe waarmee ik hier kwam. Want jou zien zoenen met Laura is ook niet mijn levensdoel haha."Lyon pov
Ik liet Laura even los en draaide me om "Nee Joost, jij blijft. Ik bel Niels en Maria op. Laura, kunnen Joost en ik bij jou blijven?" Vroeg ik. "Ja dat kan! Mijn ouders zijn 2 weken naar Hongarije om te regelen dat ik daar kan zingen. We hebben dus alle tijd!" Zei ze met twinkelende oogjes. Ik keek haar blij aan, "Awhh nice!" Zei ik. Ondertussen hadden we het gehele concert gemist wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond. Ik was namelijk weer bij Laura EN ik en Joost kunnen weer normaal met elkaar omgaan! Ik belde Maria en Niels op en zij vonden het prima dat ik bij Laura bleef, ik bedankte ze voor het onderdak en hing op.
[Bij Laura thuis.]
Laura opende de deur en liet ons naar binnen. "Joost, vind je het erg om in de woonkamer te slapen? Lyon en ik gaan in mijn kamer." Zei ze zonder schaamte. "Oh is dat zo? Is goed! Geen probleem." Zei Joost en hij legde zijn tas op de bank. "Jullie kunnen via de computers daar aanklikken welke kleren jullie willen. Dat word betaald door mijn bediendes." En ze liep naar de keuken. "Zin in wat te drinken?"
Joost POV
Nadat ik en Lyon wat te drinken hadden gekregen van Laura begon ik te praten: "Lyon..? Is het nu weer goed tussen eh.. ons? We hebben door een domme reden ruzie gekregen en eigenlijk kan ik niet zonder je als vriend." Nadat ik het had gezegt keek ik Lyon gespannen aan, wat zal hij zeggen?? Ik hoop dat het positief zal zijn want ik wil geen ruzie meer! Lyon keek me bedenkelijk aan. "Hmmmm.." zei hij. Ik keek hem bang aan. Opeens schoot hij in de lach "Jou gezicht! Echt waar! Whahhaa" Lyon bleef maar lachen en lachen.. Laura begon ook mee te lachen en ik zat nogsteeds met een raar gezicht naar hun te kijken. "Ehmm oke?" Zei ik verward. "Tuurlijk is het weer goed. Vrienden voor het leven he" zei hij. Ik zuchte opgelucht. "Jeah fijn, ik werd al bang."
Laura POV
Nadat we een hele tijd hadden bijgepraat en Lyon en Joost alles weer hadden goedgemaakt, stelde ik voor om naar bed te gaan. "Het is nu al 3 uur in de nacht. Laten we lekker gaan slapen!" Ik stond op en trok Lyon omhoog, ga je mee?" Lyon knikte, "Slaaplekker Joost!" Zeiden we alle 2 in koor. "Slaaplekker Laura en Lyon." Mompelde Joost.
We liepen hand in hand naar boven en liepen naar de badkamer. "Fijn weer eventjes bij elkaar te zijn ik heb je echt gemist Lyon" zei ik terwijl ik mijn armen om hem sloeg. "Ik heb jou ook gemist Laura" zei ik en ik kuste haar. Na een langdurige kus poetste we onze tanden en deden onze pyama aan. We liepen naar het 2 persoonsbed van Laura en we gingen liggen. "Slaaplekker lieve Laura.."
"Slaaplekker lieve Lyon.." toen vielen mijn ogen dicht..[6 uur]
Ik werd wakker door rare geluiden, ik deed mijn ogen op een slaakte een gil. "LAURAAAA!"
Dat was het einde van het 7e deel! Hopelijk heb je genoten van dit stuk ♥ Clifhangers zijn super leuk om te schrijven! Moehahaha
Xoxo Noah aka je grootste fangirl ♥♥
JE LEEST
De Onmogelijke Liefde
FanfictionDe titel van dit verhaal is: "De onmogelijke liefde" maar is deze liefde wel zo onmogelijk als het lijkt? Lyon is een jongen die al een tijdje verliefd is op Laura Omloop, er is alleen 1 probleemje.. zij is een zangeres en woont in België. Nadat Ly...