4

97 8 1
                                    

Moeten schrijven bij mijn opa en oma... tssss. Ik moet er ook nog sappige delen bij schrijven! Help

Lyon POV

Het plan was op naar Niels te gaan, maar hoe kwam ik daar? Lopen was geen optie, dat was al zeker 2 uur lopen en dat ging ik echt niet doen.

Na even nagedacht te hebben schoot me een idee binnen. Ik kon gaan liften! Het was misschien niet het meest geweldige idee, maar ik kon het toch altijd proberen? Ik vroeg bij een deur om een stuk karton en een stift. De vrouw was erg aardig en ik kreeg een stuk karton, de stift en een koekje. Ze wenste me nog succes met mijn reis en sloot de deur.

Ik schreef de straatnaam op van Niels en ging staan met het bord naar voren.

"Pff... dit duurt echt te lang..." zei ik. Ik stond daar nu al een kwartier en nog geen een auto was gestopt. Ik keek een beetje rond opzoek naar een bankje, al dat staan was eigelijk best vermoeiend! Ik wilde het bord net onder mijn arm doen om verder te lopen toen ik een auto hoorde stoppen. Ik keek naar achteren en zag dat er daadwerkelijk een auto was gestopt! Met een blij gezicht liep ik naar de auto toe.

"Hallo! Jij wilt een lift neem ik aan?" Zei de vriendelijke man in de auto.

Ik knikte, "Dat klopt, kan ik met u meerijden?"

"Tuurlijk! Als je even het bord met het adres aan mij geeft? Dan kan ik het invoeren op mijn tomtom." Zei de man.
Ik gaf het bord en stapte in. Deze man was echt aardig!

Aangekomen bij Niels zijn straat stapte ik uit. "Bedankt voor het brengen meneer!" Zei ik beleefd.

"Ach geen probleem. Tot ziens!" Zei hij glimlachend.

Ik zwaaide en hij sloot zijn raam en reed weg.

Ik liep naar het juiste huis en belde aan in de hoop dat hij thuis was. De deur ging open, maar daar stond niet Niels! "Ehm ehm.. sorry verkeerde huis denk ik" Zei ik met een rood geworden hoofd. Shittt
"Nee nee! Je bent goed hoor! Niels heeft me al gezegt dat je kwam." Zei een meid van ongeveer 20 jaar. Had Niels een vriendin? Dat is ook nieuw.. "Je mag wel binnen komen hoor, Niels is in de woonkamer." Ik knikte en liep naar binnen toe.

"Hey Lyon! Lang niet gezien!" Zei Niels terwijl hij opstond. "Jo man. Fijn dat ik hier mag slapen." Zei ik dankbaar. "Maareh.. wie was dat die de deur open deed?" Vroeg ik nieuwschierig.

"Dat was Maria, mijn vriendin. Ze woont nu net 2 weken bij me in huis, gezellig toch?" Zei hij. Had hij een vriendin? Dat wist ik niet. Maar wel leuk voor hem.

Na 2 uur bijgepraat te hebben vroeg ik Niels waar ik kon slapen. "In de logeerkamer, ik wijs hem je zo wel! Wil je misschien nog wat eten of drinken?" Vroeg hij me. "Ja lekker. Brood is goed." Zei ik en Niels liep naar de keuken. "Is kaas goed??" Hoorde ik hem schreeuwen uit de keuken. Ik schreeuwde "Ja is goed!" Terug en pakte mijn mobiel erbij. Even kijken of Laura nog wat had gestuurd.

Ik werd gestoord omdat Maria naast me ging zitten. "Hoi Lyon. Hoe is het?" Vroeg ze me twinkelende oogjes. "Ehm wel goed. Met jou?" Vroeg ik verbaasd. Die twinkeling in haar ogen voorspelde niet veel goeds. "Oh.. goed hoor." Zei ze en ze draaide een stukje haar om haar vingers. Ik wilde mijn mobiel weer pakken om te kijken naar de berichten van Laura toen ik een hand op mijn been voelde. "Wtf doe je Maria. Ga iemand anders lastig vallen ofzo..." zei ik.

"Mariaaaa! Waar staat de cola?!" Schreeuwde Niels vanuit de keuken. Maria zuchte en stond op. "Vanavond." Zei ze met een twinkeling in haar ogen.

Die Maria is de vriendin van Niels maar valt mij lastig. Dit moet ik vertellen aan Niels...

Dat was het einde van deel 4! Laat me weten wat je van het nieuwe karakter vind en of ze vaker moet voorkomen!

Ik heb ook nog een vraag. Moet Maria Lyon lastig gaan vallen en Niels dus ontrouw zijn? Ja of nee!
Bedankt voor het lezen en tot bij deel 5 ♥

Xoxo Noah AKA je grootste fangirl.

De Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu