Veel plezier met het lezen! Horror games zijn leuk, nuttige informatie met Noah lalal. Oke ik ga beginnen aan deel 6. Enjoy ♥ Oh, en ik vind de afbeelding van dit deel leuk. Jezus wat interessant. Succes met lezen
Throwback.....
We hadden een gezellige reis achter de rug toen we aankwamen. We liepen naar de poort en lieten onze kaartjes zien. Er stond nog niet zo'n grote rij dus we konden al snel doorlopen. Al aangekomen dropte we onze jassen aan de kapstok en we zochten een goed plekje op. Bijna helemaal vooraan! We stonden een tijdje nog te praten omdat het concert zo pas begon, toen ik iemand zag lopen tussen de mensenmassa.
Ik zette grote ogen op. "Joost?!"
Lyon POV
Ik wreef in mijn ogen en keek opnieuw in de mensenmassa in de hoop dat ik het verkeerd had gezien, maar dat was niet zo. Joost stond er nogsteeds. Ik verstopte me achter Niels zijn rug waardoor Niels me raar aankeek. "Lyon.. wat doe je." Vroeg hij "Ik verstop me voor Joost. Hij mag me niet zien." Zei ik bang "Waarom mag hij je niet zien?" Vroeg Niels verward. "We hebben ruzie, lang verhaal." Zei ik.
Niels haalde zijn schouders op en ging weer verder met zijn gesprek met Maria. Ik zei "ik ben even naar de wc" en liep richting de toileten.Ik keek even achterom waardoor ik tegen een fors gebouwde jongen liep. "Oh sorry!" Zei ik en ik wilde doorlopen, maar toen voelde ik een vuist tegen mijn schouder. "Hey niet zo snel jij." Zei hij en hij wees naar de grond. Ik zag 2 kapotte glazen op de grond liggen en keek hem aan. "Sorry! Dat was niet mijn bedoeling" zei ik verontschuldigend. "Hey dat word betalen he." Zei de man boos."
"Ik.. ik.. ik heb geen geld bij" zei ik bang. Ik kreeg een onverwachte stomp tegen mijn hoofd en zag sterretjes, wat gebeurde hier?Joost POV
Ik zag Lyon snel weglopen, had hij me gezien? Ik liep hem stiekem achterna om te kijken wat hij ging doen (#Stalkerrr) Ik was hem op een gegeven moment kwijt en gaf het op. Ik wilde me omdraaien toen ik hem weer zag, maar...dit was niet goed! Hij stond tegen een fors gebouwde man en die man keek niet vriendelijk.. ik bleef op een afstandje kijken wat er gebeurde. Ik zag dat Lyon weg wilde lopen maar toen een onverwachte klap kreeg. Ik rende naar hem toe, maar toen besefde ik me dat dat niet slim was. De man was vele malen groter dan mij EN Lyon en ik hebben nogsteeds ruzie.. Ik stond nu al een tijdje bij de man toen ik een tik op mijn schouder voelde. Ik draaide me om een kreeg een stomp ik mijn gezicht. Ik viel op de grond en voelde me duizelig worden. Ik ben Joost en laat me niet zomaar slaan! Ik stond op en mepte de man vol op zijn kaak waardoor hij een kreet uitsloeg. Ik hoorde een van de vrienden van de man schreeuwen: "Mischa mep hem op zijn muil! Dit laat je je toch niet gebeuren!" Hij schreeuwde een ja terug en wilde me slaan, maar ik ontweek hem.
Lyon POV
Ik opende langzaam mijn ogen en zag dat op een paar meter afstand nog 2 jongens aan het vechten waren. Ik wilde mijn ogen weer sluiten omdat ik echt verschrikkelijke hoofdpijn had totdat ik me besefde wat ik had gezien. "Joost?!" Riep ik met een schore stem. "Sorry Lyon.. ik doe dit voor jou." Riep hij terug. Ik hoorde een harde knal en keek op. Ik zag de man op de grond liggen en Joost staan met een rood hoofd. Joost kwam naar me toe gelopen. "We moeten hier weg, voordat de beveiliging komt." Zei hij zachtjes. Ik stond kreunend op en liep samen met Joost naar een rustiger plekje.
Joost POV
Ik keek even achterom en zag de man praten met een vam de beveiligers, ze liepen richting ons! Ik trok Lyon snel mee de dichtbijzijnde toileten in. "Wat doe je?" Vroeg Lyon. "Ze komen eraan!" Zei ik. "Kom uit dat toilet!" Hoorde ik een zware mannen stem zeggen. Help.. wat moeten we nu?!
En dat was het einde van het 6e deel! Hopelijk hebben jullie ervan genoten ♥ liefde voor jou en Joost!
Xjes Noah AKA je grootste fangirl ♥
JE LEEST
De Onmogelijke Liefde
FanfictionDe titel van dit verhaal is: "De onmogelijke liefde" maar is deze liefde wel zo onmogelijk als het lijkt? Lyon is een jongen die al een tijdje verliefd is op Laura Omloop, er is alleen 1 probleemje.. zij is een zangeres en woont in België. Nadat Ly...