2

96 8 0
                                    

Leuk dat je mijn stuk weer leest Lyon! Veel plezier met lezen. Het zijn in totaal 933 woorden geworden. Enjoy♡

Lyon POV

Daar stond ze dan.. in de deuropening. Ze keek me met grote ogen. "Maaa.." ik liet haar niet uitschreeuwen en legde mijn hand voor haar mond. "Sstt maar. Als ik mijn hand voor je mond weghaal, beloof je dan stil te zijn??" Zei ik. Ze knikte en ik haalde voorzichtig mijn hand voor haar mond weg. "Kom." Zei ik en ik liep haar kamer in.

Toen de deur dichtzat en ik op haar bed ging zitten begon ze te praten.

"Oke, jij bent Lyon. Ik ben Laura. Ik weet wie jij bent en jij wie ik, maar hoe kom jij hier. Waarom kom jij hier. En wat bezielt jou om mijn huis binnen te sluipen?!?!" Fluister- schreeuwde ze zodat haar ouders niks hoorde. "1. Ik kom hier met de trein. 2. Ik kom hier voor jou. 3. Ik heb werkelijk geen idee." Zei ik

Na een lange, ongemakkelijke stilte begon ik maar te praten.

"Ehm de reden waarom ik je op heb gezocht is eigelijk omdat ik ehmm..." ik liet een stilte vallen. Kan ik dit wel zeggen? Zij zingt. En verdient bakken met geld, en dan kom ik aan met mijn stream moneys.. dat verschilt nogal erg met elkaar. Laura keek me aan. "Nou?? Vertel ik wil het nu weten ook." Zei ze met een nieuwschierige blik in haar ogen.

"Ik weet dat het vreemd is, maar ik vind je leuk. Niet fan-leuk. Nee echt leuk-leuk" Ik stond op en wilde weglopen. Dit was het meest vreemde en stomste wat ik ooit heb gedaan. Wat ben ik een sukkel.. (grapje lyon ik hou van je xx)

Ik pakte de deurklik vast en wilde de deur net opendoen. Maar toen voelde ik een warme hand op mijn schouder. Ik keek achterom en keek recht in de prachtige ogen van Laura. "Blijf alsjeblieft nog even. Ik wil meer over je weten." Zei ze

Ik keek haar verbaasd maar blij aan. Ze trok me mee richting haar bed. "Ga zitten en vertel me meer over jezelf." (Lyon zeg hier even netjes hoe je volledig heet en al die informatie) "nou ja.. dat dus." Zei ik. "Zal ik dan ook maar wat over mijzelf vertellen?" Vroeg ze terwijl ze haar haren over haar schouder gooide. "Nee, zing wat voor me." Vroeg ik zonder enige schaamte. En toen begon ze te zingen.

"Ik wil meer.. ik wil meer.. (lyon zing maar door :p)

Ik stond langzaam op en pakte haar hand. "Ik wil meer... ik wil jou.." zong ik zachtjes terwijl ik haar recht aankeek. Ze keek me terug aan met twinkelende oogjes. Ik verdronk in die prachtige ogen.. langzaam bracht ik mijn hoofd naar het hare. Ik voelde zachte lippen op de mijne. Ik vroeg verdere toestemming en duwde haar zachtjes op het bed. Ik zoende haar eerst voorzichtig, maar ik wilde meer. Ik vroeg toestemming met mijn tong en die toestemming kwam al snel.

Zachtjes duwde ze me van haar lijf af. "Genoeg.." hijgde ze. Ze stond op en liep naar haar bureau stoel. "Wat heb ik gedaan.." fluisterde ze. "Ik hoor je Laura." Zei ik geschokt. Ik wist wel dat dit niet kon. Ik maak ook altijd de foute keuzes... ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht. Daar zat ik dan. Op het bed van Laura. Moedeloos voor me uit te staren.

Laura POV (lyon ik wil nu echt jou beste impressie van laura's stem horen! Het gehele stuk lang!!)

Wat was ik aan het doen?? Zoenen met een jongen die random mijn huis binnen loopt, alleen omdat ik hem ken via twitch?! Ik ben gek. Maar.. ik voelde stiekem al die tijd wel wat voor hem. Ik vond hem tijdens de streams al ontzetten grappig en leuk, maar in het echt is hij nog leuker! Ik had een plan. Ik ging het hem zeggen. Maar... durfde ik dat dat wel??

Ja, daar stond je dan met je rug naar de jongen die je net nog gezoend hebt.. Ik draaide me om en zag hem daar zo moedeloos zitten. Ik voelde een raar gevoel opborrelen en liep naar hem toe. Ik moest het nu zeggen. Dit was het moment, ik voelde het! Ik ging naast hem zitten en keek een beetje ongemakkelijk naar Lyon. "Lyon?? Je moet niet schrikken, maar ik vind je leuk.. ik wil inderdaad meer. Niet alleen een zoen en dan je weer laten gaan! Nee! Ik wil echt meer.." wow. Ik had het gezegt! Ik voelde me opgelucht maar ook ongemakkelijk van binnen. Wat zal zijn reactie zijn?

Lyon keek verbaasd op. "Meen je dit? Loop je me nu niet te trollen?" Zei hij. "Nee lyon. Ik wil echt meer."

Lyon POV

Ze zei het. Ze zei hetgene waar ik al zolang over heb gefantaseerd. Ik pakte haar hand. "Ik wil ook meer..." zei ik. "Maar kunnen we niet beter eerst even naar beneden gaan? Je ouders zullen het vast niet zo leuk vinden als ik straks langs hun heen naar buiten loop en weer terug naar huis ga." Ze knikte en we liepen hand in hand de trap af.

Een viertal verbaasde ogen keken mij en Laura aan.
"Laura... wat.. wat.. wat is dit?"

En hiermee sluit ik het tweede deel af! Ja lyon, je haat me nu en dat begrijp ik! Ik hou nogal van clifhangers moehahaha! Vertel me of je nog een deel wilt. Dan zal ik zo snel mogelijk door schrijven. Love you Lyonnetje! :P

Xjes van Noah AKA je grootste fangirl ♥

De Onmogelijke LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu