Multide Afet :)
Uyandığımda beyaz bir odadaydım. Yan taraftaki yatakta Afet vardı ve uyuyordu nerdeydim ben ve ne olmuştu bana. Kapı açılınca hemen gözümü kapatıp uyuma numarası yapmaya başladım. Bir yandanda kimin gelmiş olabilceğini düşünüyordum o sırada konuşma sesleri geldi.
-Ahh ne yapacağız biz bu kızları başımıza büyük bir dert açacaklar.
Bu bir kadın sesiydi.
-Bilmiyorum... Böyle birşey olacağını tahmin etmemiştim.
-Off galiba onları öldürmemiz gerekecek.
Bir dakika öldürmek mi? Bu insanlar çıldırmış olmalı burdan kaçmalıyız. Ölmek istemiyorum.
-Hayır böyle bir şey yapmayacağım. Onları ben dönüştürdüm bir de onları öldüremem vicdan azabından ölmek üzereyim zaten.
-Ne yapacağız o zaman. Uyandıklarında ne diyeceğiz onlara?
-Olanları anlatalım olmaz mı?
-Çıldırdın mı sen? Onlara sizi bir vampire dönüştürdük özür dileriz mi diyeceğiz ??
Ne diyor bunlar vampir mi? Hahhah Bu adamlar delirmiş olmalı vampir diye bir şey yok.
Değil mi??
-Evet.
-O zaman bu konuşmaya onları sen yapacaksın ben gidiyorum. Sonra görüşürüz.
-Tamam sonra görüşürüz.
İçeride kalan adamın ayak sesleri geldi ve benim yatığım yatağa oturdu. Bir şeyler mırıldanmaya başladı. Acaba ne diyordu. Sonra yeniden ayak sesleri geldi ve kapı kapandı gitmişti. Gözümü açtım ayağa kalktım. Bu insanlardan ya da delilerden bir an önce kurtulmalıyım tabi Afet burada bırakacak halim yok.
-Afet Afet uyan hadi.
Gözlerini yavaşça açtı etrafa bakındı sonra anlamsız gözlerle bana bakmaya başladı.
-Ne oldu neredeyiz biz Gece.
-Bak bende bilmiyorum ama hemen bu evden kaçmalıyız bu evdeki insanlar akılarını kaçırmış hadi hazırlan çabucak çıkalım bu evden.
Ayağa kalktı çantasını aldı. Şimdi buradan nasıl kaçıcağımızı bulmalıyız. Ahh doğru pencere.
Hemen pencereye koştum ve camı açtım. BİNGO!!! zemin katayız . Tam pencereden atlayacağım zamanda kapı açıldı.
-HEY NE YAPIYORSUN!!!
Afete fısıldadım.
-Yakalandık.
- Gelin buraya.
- Sen biz emir veremezsin.
Yavaş yavaş sinirleniyordu bunu alnındaki damardan anlamıştım.
Sonra sakinleşti.
-Hadi oturun şuraya.
Ona uyup yatağa oturduk. Çünkü sinirlendiğinde çok korkunçtu.
-Size bir şey anlatacağım ama lütfen beni iyi dinleyin. Anlatacaklarım sizi çok saçma gelebilir.
Ben bir vampirim ve arkadaşımlarımla ormanda yürüyüp av arıyorduk sonra sizi gördük o kadar açtıki olacakları düşünmeden üstünüze atlayıp kanınızı içmeye başladık. Kanınızı içerken polisler geldi. O yüzden kanınızı emmeyi bıraktık ve sizi alıp koşmaya başladık. Ama yetişemedik ve siz çoktan vampir dönüşmüştünüz. Sizden çok çok çok özür diliyorum. Bunun olmasını istemezdim.Mahçup bir şekilde yere baktı ve elleriyle oynamaya başladı.
İkimizde inanmamış gözlerle ona baktık . Afet ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.
-Sen bizi deli falan mı sandın ? Tabi ki de sana inanmıyoruz bizi bırak eve gitmek istiyorum.
-Ahh öyle mi? Tamam bir gün boyunca sizi ayrı odalarda tutacağım. Görelim bakalım Dediklerim gerçek mi? Dedi.
Ve beni sırtına alıp diğer odaya götürüp kitledi. Bağırmaya başladım ve kapıyı omzumla kırmaya çalıştım ama kapı yerine omzum kırıldı. Yatağa yattım ve düşünmeye başladım. Cidden vampir olabilir miydim ?? Yok canım ne vampiri öyle bir şey yok. Değil mi?Bir gün sonra öğlen saat 3 te....
Yatakta yatıp düşünüyordum. O sırada acıkmaya başladığımı farkettim ve sinirden ayağa kalkıp odada tur atmaya başladım bir yandan da bağırıyordum.
-Çıkar artık bizi buradan acıktım ben. Buna insan kaçırma denir!!! Buradan çıkınca polise gidip olanları anlatacağım ve hapislerde sürüneceksin.
Yerdeki kitaba takılık yere düştüm elim sivri bir şeyin üzerine geldi ve kanamaya başladı. Ayağa kalktım ve elimden akan kana bakmaya başladım. Çok lezetlli görünü-Bir dakika ne diyorum ben. Aynanın karşısına geçtim gözlerim kırmızıydı ve köpek dişlerim birden bire uzadı. Rüya görüyorum galiba. Test etmek için saçımı çektim ama rüyadan uyanmadım çünkü bu bir rüya değildi ben gerçekten bir VAMPİRDİM!!
Evet yb aklımdayken hemen yazıyım dedim.Şimdiki bölümler pek güzel olmamış olabilir ama ileriki bölümler HARİKA OLACAK.
Vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Vampirler
VampirHiç beklemediğin bir anda hayatın tepe taklak olur ve sen o enkazın altında yavaş yavaş dibe batarsın...