GV-13

78 7 13
                                    

Paketin içinden küçüklüğümde en sevdiğim ayım olan pofuduk çıktı. Onu bir kaç yıl önce kaybetmiştim. Açık kahverengi tüyleri ve küçük kahverengi gözleri vardı. Okula gitmeden önce onu yatağımın üstüne koymuştum ama eve geri geldiğimde yerinde yoktu. Bütün gün evde onu aramış ve ağlamıştım. O küçüklüğümden beri en iyi dostum olmuştu. Onun bana kimin verdiğini az da olsa hatırlıyorum...

Küçük kız çocuğu parkta neşe içinde oynuyordu. Kaydıraktan kayarken arkadaki çocuk onu itti ve yere hızla düştü. Canı çok acıyordu. Yanına bir sürü çocuk toplandı ama hiç biri ne yapacağını bilmediği için sadece başında dikilmiş bekliyorlardı o sırada yere düşmüş küçük kızın yanına ondan bir kaç yaş büyük bir çocuk geldi ve yanına geldi kızın dizindeki yaraya üflemeye başladı. Kızın ağlaması artınca. Kucağındaki ayıyı aldı ve onu küçük kıza verip kıza sarıldır. Kız çocuğun ilgisine şaşırdı ve mutlu oldu. Biraz sonra ayağa kalktı ve elindeki küçük ayı ile çocuğa teşekkür edip oradan uzaklaştı. Küçük kız eve geldiğinde ailesi yine yoktu. Hizmetçiler ise kızla ilgilenmedi ve hatta kıza neden üstünü kirlettiği için kızıp ona vurdular. Kız odasına kapanıp evde bütün gün ayısına sarılıp ağladı.

Bu anıyı hatırlayınca içimi bir üzüntü kapladı. Küçükken çok zor günler geçirdim ve bu sadece bunlardan biri.

Ayının yanında birde bir yazı vardı.

Galiba bu ayıyı sana kimin verdiğini biliyorsun artık :)

İç çektim Afet ile eve girip salonda film izledik gece olunca Afet uyudu beni uyku tutmamıştı o yüzden şu gizli kahramanın kim olduğunu merak ettiğim için bir liste hazırladım...

Multide paketin içinden çıkan ayı.


Genç VampirlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin