Multide Kurt erkeğimiz ;D
Aşağıda bize saldıran kutlardan biri vardı. Şu diğerleri ile konuşan çocuk. Bana bakıp sırıttı ve telefonunu eline aldı ve bir şeyler yazmaya başladı. O sırada telefonuma bildirimler geldi. Telefonumu elime aldım ve mesajları okudum.
Bilinmeyen Numara- Aşağıya in.
Gece- Seni dinlemeyeceğim.
Bilinmeyen numara- Tamam pencereden girer yanına gelirim bende.
Gece- Tabi,tabi
Bilinmeyen numara-Geliyorum.
Aşağıya baktığımda yoktu nereye gittiğini düşünürken diğer pencereden ses geldi. Arkamı döndüm. Oradaydı ve bana bakıyordu. Alayla bana sırıtıyordu.
-Sana geleceğimi söylemiştim acemi vampir, ya da melez mi demeliyim?
-Sen... Sen nereden biliyorsun bunu.
-Kokundan hem kurt hem vampir gibi kokuyorsun.
-Ne diğer tarafım kurt mu? Bir dakika sana neden inanıyım seni tanımıyorum.
-Aynaya bak istersen.
Koşarak aynaya baktım gözlerim sarı olmuştu ama kızdıklarında vampirlerin gözü kırmızı olurdu ben hem kurt hem vampirimdim .
-İnanmıyorum diğer tarafım kurt... Aslında bu çok havalı.
Gülümseyerek bana baktı sonra yüzü ciddi bir anlam aldı yanıma doğru yavaş yavaş yaklaştı. O geldikçe ben geriye gittim sonunda sırtım duvara gelince durdu yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Alnını alnıma yasladı ve konuştu.
-Biliyor musun eninde sonunda kurtların tarafına geleceksin.
Sonra bana yeniden gülümsedi ve yanağımdan öptü ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi hızla açtım. Arkasına döndü koştu ve pencereden aşağıya atladı. Elim yanağımdaydı ve kıpkırmızı olmuştum ne yapmıştı bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Vampirler
VampirosHiç beklemediğin bir anda hayatın tepe taklak olur ve sen o enkazın altında yavaş yavaş dibe batarsın...