Elimdeki nota şöyle yazıyordu:
Biliyorum şuan bana tşk etmek istiyorsun ve kim olduğumu merak ediyorsun. Şuan karşına çıkamam. Ama çok yakın zamanda kim olduğumu anlayacaksın.
Gizemli kurtarıcın ;)
Gizemli kurtarıcı? Off neden kim olduğunu söylemiyor ki?
Böyle düşüncelere dalmışken aklıma gelen şeyle evden çıkıp ormana koşmaya başladım. Afet,Aras ve diğerleri bana ne olduğunu bilmiyorlar kesin acayip merak ettiler benim hatta Afet salya sümük ağlıyordur.
Arasın evinin önüne gelince yavaşladım kapıyı çaldım. Kapıyı açan gözleri ağlamaktan kızarmış ve bitkin olduğu her halinden belli olan Afet açtı. Beni görünce ilk başta çok şaşırdı ama benim geldiğimi anlayınca gzleri pörtledi ve üstüme atladı. Böyle bir tepkiyi beklemediğim için yere düştüm ama sonra toparlanıp yerden kaktım. Salona gittik. Hemen bütün olan biteni anlatım. Anlatıklarım bitince ağlamaya başladı.
-YAaa sen neler atlatmışsın ben ise evde yatıp durdum canın çok acıyor mu? Aç mısın kan ister misin? Çok yorgunsan odana git yat uyu ben yemek yapıyım.
-Tamam Afet ben biraz uyuyacağım bu arada Aras nerede?
-Onlar seni arıyorlardı onları arayıp geldiğini söyliyim.
-Tamam
Odama çıktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Multide Afet ve ağlamaktan kızarmış gözleri :D Bir hafta önce yb yazmadığım için iki tane bölüm paylaştım:) büyük ihtimal önümüzdeki haftalar bölüm yazamıyacağım sınav haftamız başıyor :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Vampirler
VampirHiç beklemediğin bir anda hayatın tepe taklak olur ve sen o enkazın altında yavaş yavaş dibe batarsın...