Gv-15

89 8 2
                                    

Gözlerimi açtığımda revirdeydim etrafıma baktım yanı başımda Afet duruyordu benim uyandığı görünce konuşmaya başladı.

-Gece iyi misin? Nasıl hissediyorsun ?

-İyiyim Afet sadece biraz başım ağrıyor.

-Tamam o kalkanı nasıl yaptın? Çok garipti.

-Kendi isteğimle yapmadım. Birdenbire oldu.

Kapıdan müdürümüz girdi. Afete dışarı çıkmasını söyledi. Sonra benim yanıma oturdu sıcak bir gülümseme ile konuştu.

-Gece nasıl hissediyorsun kendini?

-Şey iyiyimde ben o kalkanı nasıl yaptım biliyor musun ?

-Hmm aslında bir tahminimiz var ama pek emin değiliz.

-Tahmininiz ne?

-Aslında her yüzyılda özel birisi gelir  hem melezdirler hemde bir çok garip güçleri vardır biz onlara  beyaz Kristaller deriz bir de kara güçlere sahip olanlar vardır onlara da siyah kristaller  deriz. Sen onlardan birisi olabilirsin ama emin değiliz bir kaç test yapmamız lazım.

-Neee?

Siyah ve beyaz kristalleri biliyordum onlardan birisi olmak çok özeldir ve şuan belki onlardan birisi olabilirim bu çooook güzel bir şey.

-Evet bir hafta sonra testlere başlayacağız neler yapıcağımızı sana anlatırım şimdi dinlen sen.

Başımı salladım müdür çıkınca odaya hemen Afet girdi. 

-O kalkanı nasıl yaptığını söyledi mi?

-Evet bir ihtimal sadece ama söylüyorum. Siyah ya da beyaz Kristaller olabilirmişim.

-Ne ciddi misin oha bu inanılmaz inşallah öyledir. Bu müthiş bir şey olurdu. Neyse ben dışarı çıkıyorum sende hazırlanıp gel eve gidelim ve bu haberi Arasa verelim.

-Tamam sen çık hemen geliyorum.

...................................................................................................................


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Genç VampirlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin