Merhaba arkadaşlar. Keyifler nasıl? Beni sorarsanız mükemmel.. ☺☺ Sizlere küçük bir alıntı getirdim ve bayrama kadar idare etmenizi istesem. İnşAlşah bayramdan önce bölümü yetiştirmeye çalışacağım. Yorum yazmayı unutmuyoruz tabiki de mi?
Kendinize İyi bakın, en güzeline
' ALLAH' A ' emanet olun...Keyifli okumalar...
☺☺
Meltem kendisine gelir gibi olunca yavaşça elini kaldırıp dudağına, genç adamın öptüğü yere dokundurdu ve
" Neden? " diye döküldü dudaklarından. ' Neden öptün beni? Neden bana öyle bakıyorsun? Neden kalbimi bu kadar hızlı atmasına sebep oluyorsun? Neden senden hoşlanmama sebep oluyorsun? ' Tüm bu soruları sormak istiyordu ama dili tutulmuş gibi sadece ' NEDEN? ' diyebilmişti. O nedenin içinde birden fazla soru gizliydi.Ayaz, genç kızın elini dudağının kenarına götürüp sadece neden diye sormasına ne cevap vereceğini bilemedi. Sadece öyle bakmaya devam etti ama kıza cevap vermesi gerektiğini biliyordu. Peki kendisi biliyor muydu neden öptüğünü? Hayır bilmiyordu. Sadece o anda o kadar sevimli ve güzel gelmişti ki ilk defa böyle duygular hissetmiş ve kendisini engellemek istememişti.
" Teşekkür için. " dedi sadece kızın maviliklerine bakarken. Başka bir bahane bulamadığı için bunu söyledi ve en mantıklısı buydu.
Meltem işittiği cevapla bakışlarındaki ışıltı solmuştu. Ne bekliyordu ki?
" Anlıyorum. " deyip yeniden doğrulmak istedi ama yine genç adamın engeliyle karşılaşıp bedenine yapışmıştı. Ne yapmaya çalışıyordu bu adam.
Ayaz, genç kızın bakışlarındaki ışığın solduğunu fark etmişti elbette. Yine kalmaya çalıştığını anlayınca, engelledi yeniden.
" Gitme. " dedi yeniden. Küçük bir çocuktan farkı yoktu şu anda. Bakışları ilk defa bu kadar yumuşamıştı ve mavilikleri doğal rengine dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞUŞ | KİTAP OLDU
Romance🌸#wattys2016 Obur Okunanlar Katagorisi Kazananı❤ 🌸#Romantizm içinde #1 💜Ayaz TÜRKER - Meltem KORKMAZ (TÜRKER)💜 "Umudum yok" cümlesinin yer almadığı aksine umudun her zaman var olduğunu gösteren eser... SENİ SEVMEME İZİN VERİR MİSİN? BENİ SEVER M...