Öncelikle herkese merhaba ve bu bir bölüm değil. Beni bu meydan okumaya davet eden canım ablam Ozlem_Yalcinkaya ' ya icabet etmek düşer de mi?
Ben de kendimden fazla söz etmeyi sevmesem de hakkımdaki gerçeklerden eleyerek 20 madde çıkarmaya çalışacağım. Bakalım benim gerçeklerim nelermiş. ☺☺1) 25 Ocak 1994 doğumluyum. Yani bu demek oluyor ki bu Pazartesi doğum günüm ve 22 yaşında oluyorum.
( Yavaş yavaş yaşlanıyor muyum nedir? :) )2) Kendimi bildiğimden beri bana ne olacaksın dediklerin de her zaman Anaokulu Öğretmeni olacağımı söylerdim. Şimdiler de öğretmenlik yapıyorum hem de Çocuk Gelişimi bölümünü okuyorum Anadolu Üniversitesi' nde. Bundan önce de Sakarya Üniversite' sinde ki uzaktan eğitim formunda 4-6 yaş alarası Kurs Öğreticisi Sertifikasını aldım. ( Yani kendimi bildiğimden beri okumakatayım. ☺☺ )
3) Belli bir döneme kadar içine kapanık bir insandım ve hissettiklerimi kağıda dökerdim. Bu sebeple bir çok küçük hikayeler ve şiirlerim vardır. Yazmaya yeteneğim olduğu için de okul yaşamım boyunca yarışmalara katılıp, dereceler almışımdır.
4) Son iki yıla kadar çoğunlukla polisiye- gerilim romanları okurdum ve en çok beğendiğim yazar Harlan Coben' dı. Şimdilerde ise Romantik-Aşk kitaplarına dadanmış bulunmaktayım. ♡♡
5) Tipik bir Kova burcunun özelliklerini taşırım. En sevdiğim renk mor ve gridir ama ağır basan mor ❤❤
6) Kendim de en sevmediğim özelliğim tanıdığım bir kişiye hemen güvenmem ve kimseye hayır diyemememdir. ( Bu iki özelliğimden dolayı fazlasıyla üzülmüşlüğüm va ağlamışlığım vardır. Ama yine bu iki özelliğimi değiştiremiyorum. )
7) Wattpad ile tanışmam iki yıla yakın olsa da cesaret edip ilk olarak 12 Aralık 2014 yılında ilk hikayem olan Kabulleniş' i yazmaya ve yayımlamaya başladım ve sonrası da geldi.
8) Hayal gücümü, kurguladıklarımı yazıya dökmekten büyük bir zevk alıyorum. Kendimce yazarım ve öyle ben mükemmelim, şahaneyim gibi kelimeleri kullanmam. Her zaman kendimi olmam gereken yerde görür, yükseklerde görmem. Bu yüzden de hikayelerime gelen - saygı çerçevesi - içerisinde her türlü eleştiriyi dikkate alır ve kendimi geliştiririm.
10) Nickim olan _YabanCicegi_ neredeyse kendi ismimin önüne geçti diyebilirim. Yani çoğu kişi Büşra dediğimde çıkaramaz ama yabançiçeği dediğim zaman tanırlar beni.
11) Wattpad ve kitaplar sayesinde çok büyük bir aileye sahip oldum. Dostlarım oldu ve bu beni daha bir sosyal insana çevirdi.
12) Yaklaşık 8 senedir Kore fanıyım ve ilk izlediğim dizi Düşlerimin Prensi olup beni Kore ile tanıştıran dizidir.
13) Yemek konusuna gelince fazlasıyla seçiciyimdir ve annem bu konudan bayağı çekiyor benden. ( Mesela ben asla bulgur pilavı yemem ve evde bulgur pilavı yapıyorsa mutlaka bana göre de pirinç pilavı yapar. Canım annem işte ♥♥ )
14) En sevdiğim yemeklere gelince de ilk başta TAVUK. ( Her türlü tavuğu yerim ve bu yüzden bana yakında yumurtlayacaksın derler :D ) Daha sonra da Kuru fasulye ve Pirinç pilavı, zeytinyağlı dolma' dır.
15) Türk sinemasını severim ama Yeşilçama bayılırım ve izlediğim bir filmi bir kaç kez izlediğim bile olmuştur.
16) Küçükken Bücür Cadı izleyip aynanın karşısına geçip dudaklarımı oynatır dilediğim şeyin olması bekler, olmayınca da üzülür ama tekrar tekrar denerdim. ( Sanırım fazla hayalperestim. :D )
17) Akraba ziyaretlerini fazla sevmemekle beraber sevdiğim kişilerle bir arada olmaktan büyük bir zevk duyarım.
18) İlk yazmaya başladığımda hatalarım çoktu ve yazdıkça, eleştiriler geldikçe kendimi geliştiriyor ve daha az hatalar yapmaya başladım. ( Hikayelerimin hepsini telden yazdığım için hatalar bazen çok olabiliyor. Bunun için affınıza sığınırım efendim ♡ )
19) Romanları ve hikayeleri okudukça ve hatta kendim karakterleri yazdıkça böyle birileri gerçekte var mıdır diye düşünür ama sonra çevremdeki yani ailemdeki evlilikleri görünce olduğuna inancım artıyor. ( Yani karakterler fazla abartı olabilir bazılarınıza ama gerçekte de böyleleri var. Şans bize de güler bir gün. ;) )
20) Son olarak futbolu çok severim. Küçükken erkekler maç oynarken beni de çağırır ve birlikte oynardık. Sonraları da aile boyu pikniğe gidince kaleye benim geçmem için babamlar kendi aralarında tartışırlar. ( Sanırım İyi bir kaleciyim. Biraz kendimi övdüm sanırım. :) ) Vee GALATASARAYLI' yımdır. Milli maçlarda kendimi fazlasıyla kaptırır tezahüratları bazen bağırarak söyleyebilirim. ( Bu futbol konusunda ablalarım, kuzenlerim, ve diğer kadın üyeleri çoğu zaman beni yargılamışlardır tabi bu benim umrumda mıydı değil di : D )
Geldik sona. Buraya kadar nasıl geldiğimi bile bilmiyorum orası da ayrı. Beni seven herkesi ben de çok seviyorum. Elimden geldiğince sizler için yeni kurgular ve yeni hikayeler yazıyorum. Desteğinizi benden esirgemeyeceğinizi umuyorum. Kendimi bu 20 madde de tanıtmaya çalıştım. Bu meydan okumaymış. Yani Ozlem_Yalcinkaya ablam öyle diyor. ☺☺
Ben davete icabet ettim ve üzerimden yük kalktı.Davet listeme gelince de efendim, burcudemet corleonis Filiz_Arslan Gercek_Masallar ilknurBirdal lemariz OzgeGulRomanlari yudumunhikayeleri ♥♥♥
Hoşça kalın... ☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN DOĞUŞ | KİTAP OLDU
Romance🌸#wattys2016 Obur Okunanlar Katagorisi Kazananı❤ 🌸#Romantizm içinde #1 💜Ayaz TÜRKER - Meltem KORKMAZ (TÜRKER)💜 "Umudum yok" cümlesinin yer almadığı aksine umudun her zaman var olduğunu gösteren eser... SENİ SEVMEME İZİN VERİR MİSİN? BENİ SEVER M...