Black ladies intro
Nae eun
Gadis berusia 16 tahun yang bersekolah di sekolah milik pak cik nye iaitu milik bapa Jungkook.Dilantik sebagai ketua Black Ladies kerana keberaniannye.Irene ,Namjoo
Rakan Nae Eun sejak sekolah rendah ,juga sebaye dengan Jungkook. Nam joo merupakan anak perempuan kepada usahawan terkenal di Korea.Irene merupakan jiran Jungkook .
Eunji, Mina,Joy
Ahli Black Ladies .Mereka mengenali antara satu sama lain sejak tingkatan 1.Sejak itu juga mereka telah menubuhkan kumpulan black ladies.Anak orang yang ternama di Korea .Mina dan Eunji digelar kembar kerana apabila mereka berdua senyum ,nampak seiras .
Bomi
Ahli baru Black Ladies.baru Masuk dalam grup tu sejak 5 bulan lepas.Bomi berasal dari California dan keturunan Raja Brunai.Walaupun begitu ,bomi sangat peramah dengan mereka semua.(ayat sakai)
Kringgg⁴
Loceng menunjukkan waktu rehat .Seluruh pelajar berpusu-pusu ke kantin begitu juga Jungkook dan Zelo.Mereka berdua menuruni anak tangga dengan sangat berhati(kahkahkahkah inilah yang dinamakan Kingka baik)
Tiba-tiba Jungkook terpandang kelibat yang amat dikenalinya.Tak lain tak bukan ..Nae Eun lha orangnye.Tanpe melihat orang sekeliling dengan bahagianye Jungkook mengejar gadis itu dan......
"BHAAAAAAA!!!!"
"Arhhhhhhh!!!!!
Dan akhirnya Jungkook jatuh terduduk diatas lantai .Jeritan gadis yang bernama Nae Eun mampu meretakkan cermin di tandas mahupun Di tingkap.."Lhaa kau ke Jungkook .Aku fikir sape lha tadi .Sorry lha aku tak tau lagipon sape suruh ko terkejutkan aku ,Kan dah kene sepak .Ko nak ape ni?"
"Senang jer ko mintak maaf kan ."
"Alhaaa sorry lha"
"Memandangkan ko dah sepak perut aku .Harini bagi aku rehat dengan chingu baru ko"
"You mean Yein"
"Ko ade kawan baru lain ke harini.Aku rase tak de kot"*WHATTT!!!die nak rehat ngan aku .Lawak ke ,aku ni dah lha bengang ngan die ,Nae Eun yang wt aku plak yang kene .Memang tak lha wei*getus hati Yein
Akhirnya ,yein bersuara jugak .
"Apsal aku plak nak kene rehat dengan ko"tanye yein kepada Jungkook
"Yes .Antaranya ialah
First ..Ko budak baru kat skolh ni
Second ..Ko Comel
Third ..Aku nak bawak lari ko"
"Giler macam ko berani jer nak bawak lari aq.
Belum sempat yein menyambung ayat nyeKajaa .........!!!!
Jungkook menarik tangan Yein berlari ke kantin .Walaupun Yein agak menyampah dengan Jungkook tetapi ...die berase tenang bersame Jungkook.Senyuman yang hilang sejak sekian lame kini kembali mekar di bibir kecil milik Yein.While
haish ,susah betol kalau ade 100 kawan macam Jungkook tu."ngomel Zelo sendirian.
"hahahaha."
"Zelo .kenapa kalau dengan saye jer mesti awak malu -malu or macam nak larikan diri dari saye"
"Tkde ppe lha .Jom lha kite pergi rehat ."ajak ZeloNae Eun hanye mengikut Zelo dari Belakang...
[#]thankforvote
[#]ForFun
[#]Next Chap tak tau biler boleh update .
[#]vote lha tk kene GST pon,
YOU ARE READING
[[Complete]]My Love just for you,jeon jungkook[Jungkook malay fanfiction]
FanficJungkook ? Siape tak kenal dengan sikap nyer yang suke membuat bising,atau lebih tepat membuat orang marah . Well siape kisah asal muke hensem ,banyak duit ...cukup lah membuat semua wanita tergila gilakannya. Yein ? Gadis yang dingin .Cantik sehing...