Sudah seminggu Yein berada di sekolah.
Kejadian itu sudah pon diselesaikan .Kini Suzy
telah pon dibuang sekolah. Hahah tu lahh buat bende tak elok.Dia langsung tak perasan ke yang kat situ ade cctv.Jelas nyata dan terang muke die yang tak berapa cantik kat situ.Hubungan Yein dan Jungkook pun bertambah rapat.Sehun pula malu - ii kucing nak bercakap ngan Eunji.Padahal Eunji layan jer die tu.Dalam kelas si Sehun ni asyik perhati kan Eunji jer.Hahahah..hambar hambar.. Tapi Sehun dah nekad harini dia akan luahkan perasaan nyer kepad Eunji dengan bantuan Jungkook & Yein.
Taman
Sehun menunggu Eunji dengan penuh kesabaran.Berpuluh kali die practice..Die jalan ke kanan ke kiri. Gemuruh katenye.Sedang dia duduk sambil memegang telefon melihat gambar Eunji.. eah eahh jpp gambarr Eunjii? Okeyy camnii citenye
Flashback
Mase tu Eunji tengah sembang ngan kawan die .Sehun ni plak dari mne datang idea nak tangkap si Eunji ni pon author tak tau.Dia tangkap gmbr Eunji ni senyap sesenyap yang boleh.Kebetulann pulakk Eunji tengah senyum masetu.Memang nasib baiklah si Sehun ni.
'Hahah , betolke yang kucing tu kene simbah air soya wei , siann die '- Eunji
'Betoll weii , hahaha tu lah spe suroh terkejutkan aku '-Irene
'Lepastu ape jadi wei ?-Eunji
'Aku larii lahh , ape lagi tak sanggup aku nak kene marah ngan makcik jual nasi lemak tu'-Irene
'Hahahahaha'Eunji ngan Irene pon gelak sebatu tak ingat dunia.Sebab tu lah Eunji tak perasan yang Sehun tersengih sengih pandang die.Angau lah katekan.
Back to the story
'Hye Sehunnn !!!'-Eunji
'Opocot saranghae Eunji'-Sehun
'Ape ? '
'Eahhh takde pape takde pape , terkejut jer tadi'-Sehun
'Ouh , nape nak jumpe saye ni '-Eunji
'Tak boleh ke ? Saje nak sembang ngan awak.Yer lahh awak kan tak perasan saye wujud dalam kelas tu'-sehun
'Eah mane ade ..Saye perasan lah ..Awak selalu tengok saye kat kelas kn ?'-Eunji
'Ermm mane de ,eahh tengokk tuu ade ice cream ,jom saye belanje awak '-sehun
'Jummmm'-EunjiSehun dan Eunji pon berjalan menuju ke arah gerai ice cream tu.Sehun memesan satu icecream berperisa vanilla dan satu ice cream berperisa coklat.Kemudian mereka berdua pon menuju ke arah bangku yang berhadapan dengan tasik.
Eunji menikmati Ice cream kegemarannye itu dengan berselera.Eunji nak tanye mane Sehun tau yang die suke ice cream Vanilla ni ,tapi die lupekan jer ..Yang penting die dapat makan.Ingat senang nak orang belanje niy.Haha.
Selesai makan Ice cream , Sehun menarik nafas panjang .....panjangggg dan panjangggg !
'Awak okey ke ?'Tanye Eunji yang pelik tengok perangai Sehun ni .
'Awak boleh tak tolong saye ? Tanye Sehun
'Boleh , kalau saye mamapu sye tolong lahh '
'Saye nak luahkan perasaan kat seseorang ni , awak boleh tolong tak ? 'Riak wajah Eunji yang tadinye excited nak tauu berubah menjadi kecewa ...Macam nak menangis , tapi dia tahan semua tu.
'Boleh tak ? , kalau tak boleh takpelah'-Sehun
'Bo..bo..lehh jeer to...to.. long ape ? '-EunjiTergagap gagap Eunji menjawab pertanyaan Sehun.Mahu saja dia nangis kat semak tu takpon lari daripada Sehun.Tapi takkanlah die nak buat macamtu.. nanti Sehun fikir ape kan..
'Awak berlakon jadi perempuan tu eah ?-Sehun
'O..oo..kay , saya cube'-EunjiSehun pandang muke Eunji.Sehun mengambil sekuntum bunga mawar kat taman tu ..Senyap - ii ..biar takde orang perasann..kalauu bandaraya tauu matilahh die kene samann.
Sehun melutut sambil memberikan bunga mawar itu kepada Eunji.[bayangkan macam dalam drama englishh tuu( ̄∀ ̄)]
'Saranghae' ucap Sehun
Eunji hanya tersenyum lalu mengambil bunga tersebut.Sebak hatinya.Andainye Sehun mengucapkan kate - ii itu kepadanya.Tapi tulah hanya mimpi.
'Awak nak tau tak sape perempuan tu ? '-Sehun
'Hurmmmm'-Eunji
'Nak tau tak ?-Sehun
'Nak'-Eunji
'Bagi tau lah cepat ..sape perempuan yang bertuahh tu , by the way biler awak nak confess perasaan awak tu , kalau tunggu lama-ii nanti kene kebas orang plak'
'Saya dah luahkan tadi'-Sehun
'Biler ? Dahtu nape suroh saye berlakon pulak kalau dah luahkan'-EunjiSehun menggenggam tangan Eunji sambil merapatkan wajahnye ke muke Eunji .
'Ishh , ape ni kalau Girlfriend awak nampak ..habis saye'-Eunji
YOU ARE READING
[[Complete]]My Love just for you,jeon jungkook[Jungkook malay fanfiction]
FanfictionJungkook ? Siape tak kenal dengan sikap nyer yang suke membuat bising,atau lebih tepat membuat orang marah . Well siape kisah asal muke hensem ,banyak duit ...cukup lah membuat semua wanita tergila gilakannya. Yein ? Gadis yang dingin .Cantik sehing...