Part 9

1.8K 150 5
                                    

"Hae Nul ....sini sini .."Laung Zelo

Bola yang dibaling ke Zelo tersasar ke tempat lain

Kebetulan Jungkook yang berada di situ tidak perasan dengan kehadiran bola daripada hae nul.

"Jungkook Tundukkkkk!!!!"jerit hae nul dan Zelo serentak.

Bola itu teros meluru ke arah Yein yang baru pulang dari bilik pengetua.

BUKK!

Yein POV

Aku telah dipilih oleh Nae Eun untuk menjadi ahli pasukan sorak.Sedang aku berlatih ..tibe-ii pelajar tingkatan 2 memanggil ku.Aku diminta untuk berjumpe dengan pengetua.Aku minta diri untuk berjumpe dengan Pengetua.

Setelah selesai urusan ku dengan pengetua.Aku bergegas untuk ke tempat latihan.Aku memerhati Jungkook bermain bersama rakannye.Sedang aku berangan ..tibe-ii aku terdengar suara Zelo

"Jungkook tundukkkkkkk!!!"

Belom sempat aku mengelak dari terkena bola itu.

Bukkk!!

Pandangan ku menjadi pudar.Aku dapat mersakan darah keluar dari hidungku.Kemudian aku terasa seperti di awang awangan.

*Aku dah matikah?*

End of the POV

YEIN!!!

Jungkook berlari ke arah Yein yang sudah rebah di lantai .Dia segera mengelap darah yang keluar dari hidung Yein.Kemudian Jungkook mengangkat Yein menuju ke Bilik rawatan.Jungkook meletakkan Yein di atas katil .

"Yein ...mianhae ,sepatutnye saye yang kene bola tu"Bisik jungkook di telinga Yein.Jungkook duduk bersebelahan Yein dan mengusap lembut rambut Yein.

Yein tersedar dari pengsannye.Jungkook disebelahnye telah tertidur akibat kepenatan.

"Jungkook?

Jungkook tersedar daripada tidurnye setelah namanye dipanggil oleh Yein.

"Yein ?awak dah sedar?awak okey tak?"

Bertubi - tubi soalan yang ditanye oleh Jungkook.

"Sa ...sa...sa....saye okey lha ..awak tak perlu lha risau. Lagipon saye dah besar lha. Saye nak balik lha"jawab yein.

"Awak balik dengan sape?"ade sape-ii kat rumah awak ke.? Awak tinggal dengan sape?"

"First,saye balik sorang-ii. second,tkde ..kakak saye balik petang.Third,dengan kakak saye.Fourth.ok bhaii nak balik"

"Awak balik dengan saye"

"Tak payah lha .saye boleh naik teksi ..lagipon ,rumah sate bukan jauh mane"

"Jomm"

Jungkook menarik tangan Yein lalu berlari ke kereta milik Jungkook.

"Tuan muda ?"
"Bawak saye balik rumah omma jap.Nak ambik barang .Lepastu baru pergi rumah saye.

"Baik tuan muda"jawab driver itu

Kereta Lamborghini bewarna hitam berlalu pergi meninggalkan sekolah itu.Yein hanye berdiam diri .20 minit kemudian .Jungkook menjemput yein untuk masuk ke rumahnye .Yein agak terpegun melihat rumah Jungkook.

Cantiknye,rumah die ...nie bukan rumah lagi ni.istana.Ramai nye maid kat rumah nie.Cantik - ii pulak tu.Tapi betolke ni rumah Jungkook?Getus yein di dalam hati .

"Annyeonghaseyo"sapa Yein kepada maid - maid itu

"Annyeonghaseyo"

Maid - maid itu kemudian berlalu pergi meninggalkan Yein berseorangan di ruang tamu.Yein kemudian duduk di atas sofa .Dia melihat gambar - ii yang diletakkan di atas meja bersebelahan sofa.

Sape dorang nie.Takkan adik - beradik Jungkook .Ramainye.

"Puan muda?"

Tersentak Yein dibuatnye.Dia memalingkan muke ke arah suara yang memanggilnye tadi.Ternyate seorang lelaki tua berdiri di belakangnye.

"Ah ...nama saye Yein"

"Maafkan saye buat puan muda lama menunggu.Mungkin mereka semua berase janggal sedikit kerana tuan muda tidak pernah bawa seorang pon perempuan bersamanye ,apatah lagi pergi ke rumah ommanye."

"Oh ..."jawab Yein sepatah

"Choi shi~ bawakkan puan muda tukar pakaian .Lepastu bawak die jumpe tuan mude. "

"Nae"jawab maid itu sepatah

×××××××××××××××××××××××××

#thank kepade sape yang sudi bace and vote

#berusaha nak update

#Tengah fikir nak wat fanfic baru.

#Thanks sangat sebab sudi bace ngan vote










[[Complete]]My Love just for you,jeon jungkook[Jungkook malay fanfiction]Where stories live. Discover now