Bölüm: 7 "Sürpriz"

79 6 0
                                    

(ÖZEL NUMARA)
: 10 dk sonra eve yakın olan ormana gel!
Buda kim ya ne istiyor yine, acaba gitsem mi ?Amaan nolucak! ben ormana yaklaştıkça kalp atışlarımda hızlanıyordu .Beni kim bekliyorduki ve bana ne diyecekti tam o sırada omzuma biri dokundu ben arkama bakmaya korkuyordum.Ve cesaretimi toplayıp hemen arkama baktım Bu sarp'tı derin bi ooh çektim.
-Senin burada ne işin var? Bana mesaj atan senmiydin? Niye cağırdın? Ne diyeceksin? Konuşsana Sarp!
Ve o anda Sarp beni bi ağacın onune getirdi ve otur dedi bnde oturdum.Biliyorum dünkü dediklerim sana saçma gelmiş olabilir.Ama malesef gercek bak simay eğer benden uzak durmak ,benle olmak istemiyorsan anlarım ama bilki ben seni çok seviyorum ...♥
( of napsamki çıksam mı aslında tam çıkılcak çocuk ama başıma bela da almak istemem of ya karar veremedim ama Sarp beni cok seviyordu Düşüncelerini okumuştum onunla sevgili olsak bile ona asla duşunce okuyabildigimi soylemeyecektim İdil bile bilmiyor yani .)
-Sarp ben seni seviyorumm
-(işte bu bee ) şuandan itibaren birlikteyizz )
-Evett
(İDİL ARIYOR...)
-Efendim idil?
-Simay biz kuzeylee çıkıyoruuzz
-oo idil
-Ben evdeyim suan kuzeyde burda hadi sende gel
Sarp kuzenin ve idil cıkıyorlarmış şansa bak :) idiller bizdeymiş bak ne dicem sende gel benle nolsa 2 gün evde kimse yok idil sen ben kuzey takılırız?
-Tamam canım hadi gidelim
Bi süre idil ve kuzeye Sarpla sevgili olduğumuzu demicektik .Çok âni bi karar almıştık.Eve geldigimizde evde kimse yoktu allah allah nerde bunlar?


Ürpertici AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin