Bölüm: 12 "Kötü Kız"

67 4 0
                                    

Aradan tam bir yıl geçmişti.Aras denen çocuk büyümüştü.Sarp ve ben aynı üniversiteyi kazanmış,aynı bölümde okuyorduk.Kuzey ve İdil birlikte kaçmışlardı.Anne ve babaları bu ilişkiye karşı çıkmışlardı.Biz sarpla evlenmeyi düşünmüyorduk.Evlilik aşkı bitiriyormuş :D

O gece başımı yastığa koyduğumda geçen seneki olaylar gözümde canlanıyordu.Bir türlü uyku tutmuyordu.
(Gizli Numara Arıyor...)
Bu gizli numaralardan artık bıkmıştım.Her dk beni arıyor açtığımda ise cevap vermiyordu Sarp'ın bu aramalardan haberi yoktu olmasında.

Sarp 'la okuduğumuz okula yeni bi kız gelmişti,adı Derya idi bana kötü kötü bakışlar atıyordu.Düşüncelerini okumuştum.Sarp'ı seviyordu ve elimden alma çabaları peşindeydi bu kızın benden çekeceği vardı bende Simay isem Sarp'ı kimse elimden alamazdı.Ancak rüyalarında o bile %1 yani ;)

Okul çıkışı Sarp ve Ben Kuzey ile İdil 'in yanına gidecektik 5 aydır haber alamıyorduk Dün gece Kuzey Sarp'ı aramış kötü bi olaya tanık olduklarını, yardıma ihtiyaçları olduklarını söylemişti Sanırım Belgrad ormanında bi kulübe de 2 haftadır kalıyorlarmış bizde Belgrad ormanına doğru yola çıkmıştık.

Belgrad ormanına gelmiştik Sarp'la kaldıkları yeri aramaya çalışırken ormanın derinliklerinden çığlık sesleri geliyordu Sarpla birbirimize baktık ve sonra hızlı bir şekilde koşmaya başladık yine ürpertici bi olay daha bizi bekliyor gibiydi - - .

(Arkadaşlar bu ara pek bölüm yazamadım bundan dolayı özür dilerim okul nedeniyle pek fazla zaman bulamıyordum ama bu hafta bölüm yazmaya devam edicem şimdiden iyi okumalar yorum ve oylarınızı bekliyorum herkese çok teşekkürlerr ☺♥)

Ürpertici AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin