Bölüm: 15 "Cefa"

40 3 1
                                    

Gözlerimi açmakta güçlük çekiyordum.İçimde büyük bir sıkıntı vardı. Gözlerimi açmaya çalışırken başucumda yaşlı bir kadın beliriyodu. Yabancı bir evde yer yatağında yatıyordum gözlerimi açtığımda,
- Yaşlı kadın: İyimisin kızım,nasıl hissediyorsun deyip duruyordu.
Konuşamıyordum kadın sürekli aynı cümleleri tekrar ediyordu. Bende başımı evet dercesine sallıyordum. Evet çok ağrım sızım yoktu ama başım yerinden çıkacak gibi ağrıyordu. Ve içimde çok büyük bir sıkıntı vardı.

-Sarrpp sevgilimm nerdee ? Onun yanına gitmeliyim beni çok merak eder napar bensiz?
-Yaşlı kadın: Sarp da kim? Seni bulduğumda yanında kimseler yoktu! Diyordu yüzünü buruşturarak..

Allahımm ya ben nasıl bir belaya düştüm ! Nerde benim sarp ım? Onun bana ihtiyacı var! - -
Ben yavaşca yerimden kalkarken yaşlın kadın kolumu sertce sıkarak otur niye kalkıyosun dedi.
- Simay: Bırak beni be kadın sende kimsin neden getirdin beni buraya ?

Kadın beni takmıyordu bile, içeri gitti ve bana kıyafet getirdi.
-Yaşlı kadın: Al bunları giyin toz toprak içinde kıyafetlerin şimdi sen giyinirken bende sofrayı hazırlayayım akşam gelir bizim bey.
Bende diyecek birşey bulamadan giymek zorunda kaldım kıyafetleri biraz bol gelsede idare edecektim artık.
Kahvaltı yaparken kadına soru sormaya çalışıyordum. Fakat çok kısa cevaplar verip geçiştiriyordu.
-Simay; Beni bulduğunuz yer buraya yakın mı ?
- Yaşlı kadın: Çokta değil,seni bir ucurumun kenarındaki derenin yanında buldum.

Kahretsin ya ben nasıl bulacam sarp ı ?
- Simay: Bana sevgilimi bulmam için yardım edebilir misiniz ? Biz bir eski evde kalıyorduk daha geçen gun geldik. Lutfen beni onun yanına goturun yalvarırım sizee..

Kadın düşündürücü bakışlar atıyordu,sanırım bana yardım etmeyecekti. Ama ben asla burda kalmam Sarp 'la eve geri donmek istiyordum.Sanırım yarın 3 gun olacaktı. Amaan allahımm! Sarp ne yapar o evde tek başına ya bişey olursa?
Birazdan hava kararacaktı,bu evden çıkmam lazımdı.
-Yaşlı kadın; Benim bahcede islerim var ben gelene kadar sakn biyerden kaybolma !
-Simay; tamam biyere kaybolmam siz işinize bakın.
Ohh be ! Bu çok iyi bir fırsat kaçmak için kadın hazırlanıp bahçeye çıktı bende yavasca arka kapıdan kacmaya basladım.Kadın arkamdan bağırıyordu, gel buraya aksam oldu orman cok tehlikeli ! Bense onu dinlemeden son hızla evin yakınlarından uzaklaştım.Orman gercekten çok ıssızdı,korkmuştum telefonum bile yoktu yanımda uzakta bir ışık belirdi bende heyecanla kosmaya basladım. Bir araba vardı hemen cama tıklattım ve cam açıldı.. ( Arkadaşlar evet biliyorum çok geç yazıyorum kusura bakmayın okul olunca tabi ama sömestır tatiline giricez o zaman sık sık bolum yayınlayacağım simdiden tesekkurler :) )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ürpertici AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin