O gece ben hiç uyumamıştım.Saat 06:00 ya kadar uyanıktım.Ve su içmek için aşağıya indim.Orada biri vardı bu Sarptı,oda uyumamıştı.
-Sarp: uyumadınmı ne yapıyorsun burada?
-Simay: uyku tutmadı - -
-Sarp: gel bahçeye çıkıp biraz hava alalım ;)
-Simay:olur peki
Hava aydınlanıyordu.Sarp'ta tıpkı benim gibiydi.
- Simay: hergün böyle sabahlarmısın?
-Sarp: evet ya sen? ;)
-Simay: arada bi
Sarp çok iyi bi çocuktu.Şimdiden iyi bi sevgili olacağımıza inanıyordum.
-Sarp: eski sevgilin emre ondan biraz bahsedermisin?
-Simay: emreyle çıktığımız günler çok iyi gidiyordu taa ki emrenin babasın ölene kadar .Babası öldükten sonra ilişkimiz gittikçe zarar görüyordu nedenini bende bilmiyordum.Ve sonra ikimizde ayrılık kararı aldık.bu ikimiz içinde çok zordu.
-Sarp: emreyi az da olsa biraz anlıyorum.Çünkü benimde babam hayatta deil.Annem ,kız kardeşim ve ben varız.Sen çok şanslısın simay :)
-Simay: öyle deme sarp kimin ne olacağı belli değil - -
-Sarp: sende haklısın.
Biz sarpla bahçede dolaşırken sokaktan hızlıca bi ambulans geçti.Bu hiç normale benzemiyordu.Bu saatte nolabilirdiki?Sarp'la sohbet ederken zaman çok çabuk geçiyordu.Saat 07:30 olmuştu.İdil ve kuzey uyanmış kahvaltı hazırlıyorlardı.
-Sarp: Ee bugun ne yapalım plan ne gençler? :)
-İdil: son 1 günümüz kaldı öykü teyzeler gelecek.
-Sarp: o zaman şöyle yapalım okuldan 2-3 kişi cağıralım ve kamp yapmaya gidelim? 1 gün kalırız hem daha çok vakit geçirmiş oluruz ?
-Simay: iyi fikir bence bu gece yola çıkalım ne dersiniz?
-Benim arabayla gideriz.Hadi herkes hazırlansın gece yola çıkıcaz muhteşem bir gün bizi bekliyorr ! ;)