Kamp için yola çıktık.Tam kamp alanına yaklaştığımızda yolda küçük bi çocuk yatıyordu.Ben hemen koştum çocuk açlıktan bayılmıştı.
-Simay: Sarpp çocuğu getirmeme yardım etsenee !
Hemen çocuğu arabaya taşıdık,idil onu uyandırıp yemek yedirmişti.Kamp alanına vardığımızda İdil ve Kuzey ateş yakmak için çalı çırpı arıyorlardı Sarp çadırları kuruyordu bende küçük çocuk ile konuşmaya çalışıyordum.Çocuk sadece bana bakıyordu hiç konuşmuyordu.
Herkes gelmişti. Ateşin başında oturuyorduk.
- Simay: Bak canım,sorduğumuz sorulara cevap vermen lazımki sana yardımcı olalım Adın ne senin?
-Aras - -
- Simay: kaç yaşındasın annen baban neredeler?
-7 yaşındayım.Babam yok annemle ormanda mantar toplarken annem koşarak benden uzaklaştı.Ve onu Birdaha bulamadım.
-Simay: Vay be hangi anne evladından ayrılabilirki ne yani çocuğun kimsesi kalmadımı?
-Sarp: merak etme canım,eve dönerken Aras'ta bizimle gelecek.Onu polise teslim edicez boylece annesine kavuşur.
Aras'ın düşüncelerini okuyordum.Bu çocuk çok tuhaftı.Annesinin ormanda onu beklediğini düşünüyordu.Ama onu yalnız bırakamazdık,onuda goturecektik.Saat çok geç olmuştu.Herkes yatmıştı Aras'ı sarpla benim çadıra yatırdık biz herzamanki gibi Sarpla sabahlayacaktık.Sabah olduğunda Sarp'la ikimizi aynı çadırda bulduk.
-Simay: Araass nerdeee??
-Sarp: Kalk simay kalk başına bi iş gelmeden bulalım şu çocuğu.
İdil ve Kuzey başka yerde ararken bizde Sarp'la ormana doğru gittik.
-Simay: Sarp ben çok korkuyorum.Ya biz onu ararken bizim başımıza bi iş gelirse ?
-Sarp: Ben varken kimse sana bişey yapamaz
Deyip bana sarıldı.Sanırım birazdan bayılacaktım.
-Simay: Hadi Sarp hemen bulalım şu çocuğu!
Hava kararıyordu,hepimiz kamp alanında buluştuk.Çocuğu bulamamıştık inşallah başına birşey gelmez.
-Sarp: Simay gece yıldızları izleyelimmi ?
-Sima: Olur sarp - -
-Sarp: Kuzey çok güzel gitar çalar.Kuzey çalsana!Kuzey gitar calarken Sarp'la gözlerimiz hiç ayrılmadı.Hep birbirimize baktık.Şarkı bittiğinde ağaçların arasında Aras'ı gördüm ve ona doğru koşmaya başladım.Sarpta arkamdan koşuyordu.
-Sarp: Kimse yok orada Simay gel buraya,
Diyerek kolumu çekti
-Simay: Ne yapıyorsun Sarpp gördüm onu diyorum sanaaa!!
-Sarp: Aşkım sen iyice delirdin :D