Bölüm: 13 "Tenha Ev'

88 4 0
                                    

Sarpla o kulübeyi görmüştük,o idillerin kaldığı yer olmalıydı.Biz kulübeye doğru yaklaştığımızda içerden bi adam çıktı.Kapşonunu başına çekerek hızlıca ilerledi.Sarp hemen hızlandı,adamın yanına gidecek gibiydi ben Sarp'ı kolundan çekerek kulübeye gitmemiz gerektiğini söyledim.Ve birlikte kulübeye girdik.İdil ve Kuzey ellerinde bi kağıtla düşünceli bakışlar atıyorlardı.
-Sarp: Kuzey neler oluyor burada ? Deminki adamın burada ne işi vardı ? Anlatt !

Her ikiside düşünceli idiler.İdil tüm bu olanları baştan anlatmaya başladı.
-İdil: İlk olarak bu kulübede kalmamızın nedeni bizi kimsenin bulamamasıydı.Lâkin o adam bizi buldu.O adam kimdir neyin nesidir? Bunlar hakkında hicbir fikrimiz dahi yoktu.Tam 2 gün önce çok mutluyduk .Buraya 25-30 yaşlarda bi adam geldi.Size bazı görevler vereceğim ,bundan sonra benim dediklerimi yapacaksınız! Yoksa neler olacaklarını siz düşünün dedi.Biz ilk başlarda adamı pek kafamıza takmadık şaka falandır diye fakat bu adam cok ciddiymiş.İstediği bazı şeyleri yapmayınca bazı korkunç anlara tanık olmak zorunda kaldık.
-Simay: Ne gibi şeyler mesela?
-İdil: Bikeresinde dediğini yapmayınca kulübenin önünde bi kadının boynunu kesip öldürmüştü.Ve daha kötü şeyler yapacağını anlamıştık.Az önce ise bize bir kağıt verdi bu kağıtta dediğim şeyleri yaparsanız size çok büyük bir rakamda para vereceğim ayrıyeten artık bu ürpertici hayattan kurtulacaksınız dedi .

Ben kuzeyin elinden kağıdı alıp sesli bir şekilde okumaya başladım.
Bir ev fotoğrafı vardı kağıtta
Bu evde 3 saat boyunca kalana 500 bin euro verecekmiş.Bu gizemli ev Tarabyada bu ev tamamen 3 harflilerin sahiplendiği bir evmiş.İçeride en fazla kalma rekoru 9 dakika imiş.Adamın dediklerine göre kalan kişi şuan akıl hastanesindeymiş.

4 ümüzde birbirimize baktık.Sarp beni dışarı çıkardı.
-Sarp: Simay napıcaz şimdi? Onların ikisinin gitmesine izin vermeyiz.
-Simay: Evet zaten yeterince moralleri bozuk daha da fazla piskolojilerinin bozulmasına izin veremeyiz bu nedenle ikimiz gideceğiz onların yerine.
İdillere onların gitmemesi gerektiğini söyledik.Sarpla ikimiz gidecektik o eve,idillerin dinlenmesi gerekti.Onları eve götürecektik ve hep beraber evin yolunu tuttuk.Sarpla önceden bi ev almıştık ara sıra 4 ümüz kalacak yer bulamayınca oraya gidelim diye .Bu hafta o ev işimize yarayacaktı.Oraya gittik ve plan kurmaya basladık.

Sarpla ikimiz 3 gün orada nasıl kalacaktık ki ? Hiçbir fikrim yoktu.İnsallah başımıza bir iş gelmeden çıkardık evden.Yarın sabah erkenden sarpla oraya gidecektik eğer orada 3 gün kalmayı becerirsek başımızdaki tüm bu belalardan kurtulacaktık yani para felan umrumuzda da değildi.

Sabah olmuştu Sarp aşağıda düşünceli bir şekilde camdan dışarıya bakıyordu.
-Simay: Uyandın mı canım
-Sarp: Evet bitanem uyandım hadi üstünü giyinde yola cıkalım kahvaltıyı yolda yaparız .
Telefonuma özel numaradan mesaj geldi mesaj da o evin adresi yazıyordu .Kahvaltımızı yolda yaptık ve tarabya ya doğru yol aldık ormanlık tenha yerlere yaklaşmıştık.Birden araba durdu
-Sarp: Kahretsin! Benzin bitti .
-Simay: Malesef yürümek zorundayız yarın sabah bakarız bi çaresine.
Arabadan eşyalarımızı aldık .Sarp elimi tuttu ve yürümeye başladık.Evi görmüştük tıpkı filmlerdeki gibiydi.Fotoğraftaki eve çok benziyodu zaten o ev. Evin bahçesinde çok şirin beyaz bi yavru köpek bağlı bi şekilde kendi başına oyun oynuyordu.
-Simay: Sarp baksana çok şirin değilmi? :)
-Sarp: Şirin evet de bu köpeğin bu korkunç evin bahçesinde olması biraz garip değilmi ? Herneyse hadi içeri girelim artık.

Sarpla el ele içeri girdik.Ev çok harabeydi evde eşyalar vardı fakat asırlık eşyalar olmalıydı çok tozluydu.Tabikide bu tozlu yerlerde oturmayacaktık.Cantadan bir tişört yırtıp ısladım sonra silmeye başladım.Sarp icin cok komikti gülüyordu.
-Simay: Ne gülüyorsun be gel bana yardım et yerdemi oturmayı düşünüyorsun?
Koltukları sildikten sonra sarpla evi gezmeye başladık kapı birden sertçe kapandı korkmuştum ve o korkuyla Sarp 'a sarılmıştım.Sarp ın hoşuna gidiyor gibiydi .d
Biz evi gezerken hava kararmıştı,tam Sarpla uyuyacaktık ki kapıya birisi yavaşça tık tık tık diye vuruyordu,Sarp kapıyı açmaya giderken durr dedim.Açma kapıyı! Korkuyorum...:/

Ürpertici AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin