DUYURU-MERHABA

1.3K 14 0
                                    

Merhaba..! Aslında sizlere nasıl sesleneceğimi, şu anda kaç kişiyle temas kurabildiğimi bilmiyorum ve bu durum işimi biraz zorlaştırıyor. O yüzden bu seferlik fazla detaya girmeden herkese kısa bir merhaba demek istiyorum. Umarım ilerleyen süreçte hikaye aracılığıyla tanışma ve -yer yer- tartışma -burada kastım fikir alışverişi tabi ki- imkanımız olur.

Değinmek istediğim bazı noktalar var, kısaca onları aktarıp ilk bölümü yayımlamak istiyorum.

OKUNMA SAYISI VE OYLAMA: Öncelikle bu söylediğim konularda wattpad platformunda farklı duruşları olan yazarlar var. Ve bir kısmı -aynı zamanda bir okuyucu olarak ifade edersem- fazlasıyla baskıcı ve can sıkıcı. Sizleri bu aşamada ve ilerleyen aşamalarda bu konuda baskı altında bırakmak istemiyorum bu sebeple bölümlerde oy sınırı, okunma sayısı sınırı gibi ölçütler olmayacak. Dediğim gibi benim için önemli olan hikayenin ne kadar okunduğu ya da ne kadar oy aldığı değil, küçük de olsa var olan okuyucu kitlesiyle nasıl iletişim kurduğumdur.

YORUMLARIN ÜSLUBU:Yine örnek vererek devam etmem gerekirse, bazı hikayelerde yazarla okuyucular arasında, okuyucuların kendi arasında anlamsız, sert ve zaman zaman küfür etmeye değin varabilen tartışmalar yaşanıyor. Serenad için böyle bir tartışma ortamı istemiyorum. Bu demek değil ki yazdığım her şeyi beğenmek ve onaylamak zorundasınız. Aksine beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz her ne varsa söyleyin ki eksiğimin farkına varayım. Konu hikayenin üslubu, kurgusu, dili, yavaş ya da hızlı ilerlemesi olabilir ve bunlar çoğaltılabilir. Sadece bu konuda kimsenin yıpranmayacağı seviyeli bir dil kullanalım lütfen. 

Yorum sayısına gelirsek bu konuda da sizi sıkıştırmak istemiyorum. Fakat, hikaye hakkındaki görüşlerinizi öğrenmeyi 'şiddetle' istiyorum ve bu konuda oldukça hevesliyim. Ama sizin yorum yapabilmeniz için benim hikayeye bir link mi eklemem gerekiyor, ya da bunun için yapmam gereken bir şey var mı bilemiyorum. Sizin de anladığınız üzre wattpad konusunda oldukça cahilim ve bu konuda tarafınızdan gelecek her türlü yardıma açığım. Bence bana ufak bilgilendirme iletileri gönderebilirsiniz...(Gülen, sevimli surat)

Ve son olarak ilk birkaç bölümün içeriği hakkında bilgi verip hemen bölümü yayımlamak istiyorum çünkü duyuru planladığımdan fazla uzadı. Önümüzdeki birkaç bölüm karakterlere ve yaşam tarzlarına şöyle bir bakış, onları tanıma dolayısıyla da olay değil de tasvir odaklı giriş bölümleri niteliğinde olacak. Ve bölümlerin geliş zamanı konusunda söz vermiyorum, zaman tayini yapmıyorum. Aralar uzun olabilir kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemem.

O zaman ilk bölümle gerçek bir merhaba diyelim bakalım...

SERENADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin